Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 14 Nov 2015 00:09 Naslov sporočila: |
|
|
Morda ti bo tole kaj v pomoč:
http://www.autoshop101.com/forms/alt_bwoh.pdf
Če ti polni normalno potem očitno dela.
Načeloma je pa L lučka in tja priklopiš kabel, ki ga pripelješ iz druge strani pozicijske žarnice. Torej + na ključ, nato pa na en kontakt pozicijske lučke, drugi kontakt pa priključiš na L na alternatorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb Kmetovalec
Pridružen/-a: 29.10. 2006, 05:51 Prispevkov: 73 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 14 Nov 2015 05:46 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
aaverwnbe Vajenec
Pridružen/-a: 04.03. 2013, 16:00 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 14 Nov 2015 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vama za tole, sem se veliko naučiv o alternatorjih in kako to vse skupaj povezati, sedaj dela kot mora.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 22 Dec 2018 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
Na imt 542 imam problem in sicer mi alternator polni z 14,8 V, napetost počasi še raste. Lučka po štartu ugasne šele pri 1200 obratih motorja, na starem je pri 700-800 obratih. Po daljšem delu mi lučka začne spet narahlo svetiti. Napetost sem meril na alternatorju in na akumulatorju. Merilni inštrument je med dražjimi, sem poskusil tudi z drugim in kaže enako. Včasih po daljšem delu z večjim gasom pride napetost tudi čez 15v.
Alternator je nov in sicer od Granit. Sem že kontaktiral prodajalca in ta ga je predal avtoelektričarju, ki trdi, da je vse ok in da ga je izmeril in mu kaže 14.1.V. Predlagal je, da naj zamenjam plus kabel ker bi bili problemi zaradi korozije. To sem tudi naredil, enako sem zamenjal kabel od alternatorja do akumulatorja pa ni nič boljše. Edino kar mi še ostane je zamenjava kabla za minus in zamenjava kabla do kontrolne lučke. Akumulator je nov, star nekaj mesecev, sem poskusil tudi z drugim in je enak problem.
Enostavno več nimam idej kaj bi lahko bilo. Je kdo imel enake probleme oz. imate kakšne ideje ali bi lahko ta problem povzročala napeljava v traktorju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 22 Dec 2018 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
Če predpostavimo, da alternator dela kot mora, bi rekel, da alternator ni usklajen z obrati jermena. Probaj dat na alternator večjo jermenico |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1072 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 22 Dec 2018 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
Glavni problem je ker ni porabnika na akumulatorju. Med delom imej vedno vklopljene luči ali kaj podobnega. Mogoče imaš premajhen akumulator.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 22 Dec 2018 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
Akumulator je 100Ah, enak kot vedno. Bom preveril ali je med original alternatorjem in novim razlika v moči. Mislim, da sta po moči enaka, vsaj tako mi je bilo povedano.
Glede premera jermenice bom preveril, od oka sta stara in nova enaki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
QBR Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 22 Dec 2018 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri vse mase, oz, vse kleme. Na čeveljčkih se nabere oksid, ki daje le omejeno prevodnost. Najverjetneje je samo en slab stik v vprašanju, ki ti dela štalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 23 Dec 2018 09:45 Naslov sporočila: |
|
|
Glede moči, original iskra je bil 33 amp, granitov je 35 amp.
Glede premera jermenic, original 75mm, nov 70mm, torej cca. 5 mm razlike.
Grem v zamenjavo kabla in kleme za minus del pa da vidimo ali bo bolje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 23 Dec 2018 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Če sta jermenici podobni, potem ni to to.
Preveri kabel za lučko in vse kontakte na lučki, ter zamenjaj lučko.
Mislim, da mi je enkrat prav stara lučka delala probleme pri alternatorju na imt539.
In preveri še vse mase med akumulatorjem, šasijo in alternatorjem
Če to ne reši problema potem je regler na alternatorju zanič |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|