Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




napaka polnjenja akumulatorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

suligoj
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 25.11. 2007, 19:12
Prispevkov: 1027
Kraj: Posočje

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2013 22:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Imam problem na IMT 539. Ker je lučka za alternator svetila kar naprej, in je bil alternator slab, sem ga zamenjal z novim (Iskra AER 1506, 14V), in na začetku je lučka ugasnila, vendar je kmalu začela spet svetiti in od takrat ni ugasnila. Za priklop kablov ima na voljo 3 vijake, in sicer z oznakami W, D+ in B+. Kakšni nasveti?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Daniel
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41
Prispevkov: 1392
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2013 23:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


W je za obratomer čez rele. Na tej sponki je izmenični tok.

B+ gre na akumulator, D+ pa je povratek toka iz + akumulatorja čez kontaktno ključavnico in lučko na to sponko. Ko alternator miruje je na D+ sponki "-" zato lučka sveti, ko pa se vrti se na tej sponki pojavi enaka napetost kot na akumulatorju in B+ in lučka ugasne. Če lučka sveti je to lahko zaradi regulatorja ali pa prebite diode v samem alternatorju. Pomaga menjava diodne plošče, ni pa razumljivo zakaj bi ti v tako kratkem času odpovedal nov alternator. Diode ponavadi pregorijo zaradi prenapetost (če bi npr. traktor delal brez priklopljenega akumulatorja.


Nazadnje urejal/a Daniel 05 Feb 2013 23:23; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

suligoj
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 25.11. 2007, 19:12
Prispevkov: 1027
Kraj: Posočje

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2013 23:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Daniel je napisal/a:
W je za obratomer. Na tej sponki je izmenični tok.

B+ gre na akumulator, D+ pa je povratek toka iz + akumulatorja čez kontaktno ključavnico in lučko na to sponko. Ko alternator miruje je na D+ sponki "-" zato lučka sveti, ko pa se vrti se na tej sponki pojavi enaka napetost kot na akumulatorju in B+ in lučka ugasne. Če lučka sveti je to lahko zaradi regulatorja ali pa prebite diode v samem alternatorju. Pomaga menjava diodne plošče, ni pa razumljivo zakaj bi ti v tako kratkem času odpovedal nov alternator. Diode ponavadi pregorijo zaradi prenapetost (če bi npr. traktor delal brez priklopljenega akumulatorja.


Kje točno se nahajajo diode? Kje dobiti nove, in kako vem ali so pregorele ali ne? Ali altermnator polni tudi če so diode pregorele ali ne?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Daniel
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41
Prispevkov: 1392
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2013 23:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Prej preveri še regulator, če imajo ščetke dober stik in da morda niso izrabljene. Si kupil nov alternator ali rabljen?

Diodna plošča je v zadnjem delu alternatorja, razdreti moraš celega, da prideš do nje, pa še potem je možno, da stvari ne boš dobil stran od statorja ker držijo tole skupaj žice.

Mi smo dali na našega štajerja alternator, ko je dinamo spustil dušo in električar je bil tako "fajn", da je dal ravno takega s skurjeno diodo, posledično je več let rahlo brlela lučka, napetosti na alternetorju pa so ob visokih obratih zrasle čez 16 V kar je povzročalo izhlapevanje elektrolita v akumulatorju, posledično smo skurili 2 akumulatorja preden sem šel preverjat in se poglabljat v vse skupaj.
K sreči sem potem pri znancu dobil Boschev alternator, ki je imel sicer izrabljene ležaje a dobro diodno ploščo, pa še ujemal se je z Iskrinim, ki je bil na traktorju (Bosch patent) tako, da sem na koncu iz dveh slabih alternatorjev sestavil enega dobrega Smile Lučka seveda ne sveti več.

Diodna plošča
http://www.afg.si/alternatorji/usmerniki

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

tractor
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 17.04. 2006, 17:17
Prispevkov: 535

PrispevekObjavljeno: 10 Feb 2013 09:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


suligoj je napisal/a:
Imam problem na IMT 539. Ker je lučka za alternator svetila kar naprej, in je bil alternator slab, sem ga zamenjal z novim (Iskra AER 1506, 14V), in na začetku je lučka ugasnila, vendar je kmalu začela spet svetiti in od takrat ni ugasnila. Za priklop kablov ima na voljo 3 vijake, in sicer z oznakami W, D+ in B+. Kakšni nasveti?


Kakšno kapaciteto akumulatorja pa imaš, koliko Ah? Če imaš veliko, je bil lahko aku ob montaži altenatorja preveč izpraznjen, da bi ga altenator lahko napolnil pa ti je na novem skurilo diode.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mmare
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21
Prispevkov: 370
Kraj: cerkno

PrispevekObjavljeno: 10 Feb 2013 10:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tractor je napisal/a:
suligoj je napisal/a:
Imam problem na IMT 539. Ker je lučka za alternator svetila kar naprej, in je bil alternator slab, sem ga zamenjal z novim (Iskra AER 1506, 14V), in na začetku je lučka ugasnila, vendar je kmalu začela spet svetiti in od takrat ni ugasnila. Za priklop kablov ima na voljo 3 vijake, in sicer z oznakami W, D+ in B+. Kakšni nasveti?


Kakšno kapaciteto akumulatorja pa imaš, koliko Ah? Če imaš veliko, je bil lahko aku ob montaži altenatorja preveč izpraznjen, da bi ga altenator lahko napolnil pa ti je na novem skurilo diode.

Prazen ampak dober akumulator ni problem in ne bo skurilo diod , saj ga ob zagonu takoj obremeni.Problem je ce je akumulator zanic , startas pa ga z dodatnim preko kablov , v tem primeru pa ti ob odklopu kablov napetost prevec naraste ,zaradi katere odnese diode k vragu.Ravno tako je lahko slab stik med akumulatorjem in alternatorjem kriv za poskodbo diode, ce se na slabem stiku napetost prevec dvigne.(slaba masa -)

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

suligoj
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 25.11. 2007, 19:12
Prispevkov: 1027
Kraj: Posočje

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2013 19:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala vsem za pomoč, sem rešil težavo. Zamenjal sem diode, stvar dela kot je treba. Diode je skurilo, ker je bil preglodan kabel do akumulatorja, sedaj sem ga zamenjal, upam da bo delalo brez problemov.

Lep pozdrav!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Daniel
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41
Prispevkov: 1392
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2013 22:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Odlično. Kje si kupil diodno ploščo?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

suligoj
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 25.11. 2007, 19:12
Prispevkov: 1027
Kraj: Posočje

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2013 07:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Daniel je napisal/a:
Odlično. Kje si kupil diodno ploščo?


Naročil v AC Šempeter, cena 28€.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

aaverwnbe
Vajenec


Pridružen/-a: 04.03. 2013, 16:00
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2015 20:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


si bom kar tole temo sposodil, namreć na traktorju (2511 Zetor) imam iskrin alternator ki ina B+, +(rdeč kabel) in pa L(rumeni) priklop, pa me samo zanima kako se to veže, ker mi nikakor ne uspe zvezati, da bi lučka gorela, polni pa normalno 14,3~

Hvala za kakršno koli pomoč v naprej

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 5 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.