Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
klun Traktorist
Pridružen/-a: 03.04. 2013, 19:32 Prispevkov: 132
|
Objavljeno: 05 Feb 2014 22:29 Naslov sporočila: Zamenjava akumulatorja z močnejšim? |
|
|
Zanima me kaj se zgodi če zamenjam sedajšno 100ampersko baterijo z 150 ampersko? Je kje kakšna hiba, lahko to škodi ali ne?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smlep Traktorist
Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21 Prispevkov: 190
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 06:10 Naslov sporočila: |
|
|
Več bo amperov boljše bo oz. dlje časa ti bo delal, ti samo glej da bodo amperske ure (Ah) isto kakor so na zdejšnem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
smlep je napisal/a: | Več bo amperov boljše bo oz. dlje časa ti bo delal, ti samo glej da bodo amperske ure (Ah) isto kakor so na zdejšnem. |
Tule si njegovo trditev zanikal in hkrati se strinjaš z njo.
Na akumulatorju sta 2 bistvena podatka:
- Kapaciteta akumulatorja, ki se navaja v Ah (recimo 100 Ah, 135 Ah, 150 Ah....)
- Zagonski tok akumulatorja (recimo 700 A, 800 A, 900 A)
Zgornja meja ni važna saj el. porabniki vlečejo tolikšen tok iz akumulatorja kot ga pač rabijo za delovanje. Važna je bolj spodnja meja. Tako da če daš notri močnejši akumulator ni nič narobe. Brezveze pa je pretiravat, ker z zmogljivostjo akumulatorja raste cena |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Danijel007 Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2010, 19:11 Prispevkov: 165 Kraj: Zgornja Hajdina 95
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 10:41 Naslov sporočila: |
|
|
Ni problema kake akumulatorje daš noter zaganjač(elektromotor) si tak vzame koliko toka potrebuje za zagon. Večja skrb je alternator ki puni akumulator. Dlje časa bo potreboval da bo napunil akumulator, če bi prišlo do hitrega ter nenadnega praznenja akumulatorja.
Drugač povedano skoraj brez skrbi ga lahko zamenjaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klun Traktorist
Pridružen/-a: 03.04. 2013, 19:32 Prispevkov: 132
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 21:38 Naslov sporočila: |
|
|
Po vaših besedah potem ni bojazni al kakršnega drugega straha da bi kaj pregorelo al kako drugače?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
peter_28 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.12. 2006, 23:44 Prispevkov: 999 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
Ni nevarnosti. Pa tudi koristi ne. Ne verjamem, da bo delal dosti dlje, razen če zdajšnjega 100Ah močno matraš. Po 6-7 letih vsak spustil dušo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
Imam dva JDja doma, 30ks razlike v moči, enaka kubitura motorja. Večji ima 155Ah akumulator notri, traktor letnik 2005,4500 DU, skozi dela v zimski službi (med drugim) akumulator še vedno drži. Manjši je pa skoraj dve leti mlajši traktor, akumulator 110Ah, pa je dušo spustil ob letošnjem prvem mrazu... Tako, da ..od viška glava ne boli.
Zdej sem stlačil (jedva) notri 143 Ah in tudi precej bolje vžiga zadeva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 06 Feb 2014 23:32 Naslov sporočila: |
|
|
Odstajajo akumulatorji za "delovne" stroje z občutno večjo zagonsko močjo, ki pa sicer niso občutno dražji od klasičnih "tovornih" pač dimenzija je bila recimo kot od 100ah zagonska moč pa večja kot pri 150ah pa mogoče nekaj € dražji... je pa res da jih po črpalkah in zadrugah ponavadi nimajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 22 Feb 2014 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas imamo v:
Steyr 430 55 Ah akumulator, ki ima mislim da okrog 500 Ah zagonskega toka (vzet iz avtomobila),
Torpedo 75 ima 135 Ah akumulator z 900 Ah zagonskega toka. Danes sem meril, da ob zagonu potegne 444 Amperov toka.
Landini Ghibli 100 pa ima 55 Ah akumulator Optima (suh, spiralna tehnologija), 1000 Ah zagonskega toka. Ob zagonu potegne 570 Amperov (moram za vsak slučaj še enkrat premerit, saj se mi zdi številka malce visoka).
Za Landinija sem kupil nov, suhi tip akumulatorja lani, saj nam je doslej skoraj vsako leto kakšen spustil dušo ali pa je počila celica. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|