Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 623
|
Objavljeno: 27 Okt 2011 23:29 Naslov sporočila: |
|
|
Plesk je napisal/a: | probaj z 1,2W ali 3W žarnico. |
A to lahko naredi razliko? Kako? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 28 Okt 2011 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ja zaradi same upornosti žarilne nitke v njej, ki določa kako velik tok bo stekel po vzbujalnem tokokrogu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 28 Okt 2011 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
Problem pri avtomobilskih alternatorjih na starejših traktorjih je predvsem v jermenicah...Ploščat jermen ponavadi na avtomobilskem alternatorju in klinasti na traktorju... poleg tega obrati... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 623
|
Objavljeno: 28 Okt 2011 15:35 Naslov sporočila: |
|
|
Plesk je napisal/a: | Ja zaradi same upornosti žarilne nitke v njej, ki določa kako velik tok bo stekel po vzbujalnem tokokrogu. |
Se pravi, močnejša žarnica ima manjšo upornost in obratno. Katera žarnica
bi potem bila pravilna? Močnejša ali šibkejša, glede na domnevo, da alternator ne polni z zadostnim tokom, zaradi neustrezne žarnice.
WeekEnd kmet je napisal/a: | Problem pri avtomobilskih alternatorjih na starejših traktorjih je predvsem v jermenicah...Ploščat jermen ponavadi na avtomobilskem alternatorju in klinasti na traktorju... poleg tega obrati... |
To pri meni ni problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 785
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 28 Okt 2011 17:07 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je. Sedaj težko določim, katera žarnica bi bila v tvojem primeru primernejša, ampak v uporabi so v večini primerov 3W žarnice, četudi so vse druge žarnice za armaturo 1,2W. Tako da jaz bi za začetek probal s 3W žarnico. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
axel Traktorist
Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13 Prispevkov: 160 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 28 Okt 2011 18:40 Naslov sporočila: |
|
|
Malo ste pozabili, ko je enkrat alternator zbujen ne rabi več zbujanja.
Takrat polni kolikor polni in zbuja sam sebe.
Za premalo polnjenje pa ali kakšna dioda ali regler. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
porsche Vajenec
Pridružen/-a: 01.11. 2008, 13:22 Prispevkov: 37 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 04 Nov 2011 01:24 Naslov sporočila: alternator |
|
|
B+ (batery +) debel kabel z akumulatorja ali zaganjača
D+(dinamo+)tanjši kabel preko kontrolne lučke na kontaktno ključavnico
15 plus po kontaktu uporabljen pri alternatorjih brez vzbujevalnega navitja
W priključek za obratomer uporabljen pri avtomobilih z diesel motorjem
DF uporabljen pri vozilih z dinamom
Pri predelavah je najlažje upozabiti alternator z vzbujevalnim navitjem (yugo, 101..) kajti tam imamo samo dva kabla |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 623
|
Objavljeno: 04 Nov 2011 13:19 Naslov sporočila: |
|
|
Sem ugotovil, da sploh nimam več montiranega alternatorja za katerega sem mislil, pač pa izgleda, da mi je pred nekaj leti en kvazi serviser pri rednem servisu (olje, filtri...) zamenjal tudi alternator , ker sem mu pojamral, da ni originalen in da najbrž ne polni zadosti. Sedaj imam mislim,
da celo nek stari originalni alternator(B+ in D+ kontakti), za katerega je velika verjetnost, da res sploh ne dela. Zato gre najprej alternator na pregled in morebitno popravilo, če to ne bo zadosti kupim še nov akumulator in zamenjam tisto žarnico, če pa še ne bo delovalo pa vse skupi razbijem.
Hvala za pomoč.
Nazadnje urejal/a bhocewar 04 Nov 2011 15:49; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 04 Nov 2011 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Sem ugotovil, da sploh nimam več montiranega alternatorja za katerega sem mislil, pač pa izgleda, da mi je pred nekaj leti en kvazi serviser pri rednem servisu (olje, filtri...) zamenjal tudi akumulator, ker sem mu pojamral, da ni originalen in da najbrž ne polni zadosti. Sedaj imam mislim,
da celo nek stari originalni alternator(B+ in D+ kontakti), za katerega je velika verjetnost, da res sploh ne dela. Zato gre najprej alternator na pregled in morebitno popravilo, če to ne bo zadosti kupim še nov akumulator in zamenjam tisto žarnico, če pa še ne bo delovalo pa vse skupi razbijem.
Hvala za pomoč. |
Da si neboš naredil prevelikih stroškov.
Prižgi traktor, prižgi vse luči, odklopi baterijo + ali minus kaber in če luči ugasnejo potem pravgotovo altenator ne dela. Ali pa ni pravilno priklopljen. Sicer lahko z Volt metrom na podoben način pomeriš napetost katero daje. Se pravi ali na + kablu od akumulatorja, ki je odklopljen iz baterije in maso se pravi ohišjem stroja (pa motor mora delati seveda). Če je normalno in pravilno delujoč bi moral polniti od 12,8 do 13,5V.(odivsno od altenatorja).
To lahko narediš sam doma brez električarja. Volt meter pa ima vsak lokalni štromar, če ga sam nimaš.
Ugotovil boš koliko ti polni altenator in ali ti sploh polni.
Če je kriv aletenator boš le tega dal na popravilo.
Če ni potem je druga zgodba ampak, če dela pravilno bi moral tudi polniti.
Lahko je samo, rele za vklop, ali kakšna dijoda, vsekakor ni neka katastrofa,lahko pa je tudi baterija odslužila svoje...
Spet zmeriti ali daje 12V ali je slučajna ena celica v stiku in koliko, da elektorlit.
Po tem se bo videlo kje si z elektriko na stroju.
Priporočam še (tudi to je bila velikokrat napaka) da očistiš oksid iz priklopnih klem na akumulatorju in pregeldaš, da so vse žice cele oziroma da imajo pravi kontakt (vijaki na altenaterju, klemah itd)...
Upam da se reši težava.
LP Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|