Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




napaka polnjenja akumulatorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

bhocewar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17
Prispevkov: 623

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2011 23:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
probaj z 1,2W ali 3W žarnico.


A to lahko naredi razliko? Kako?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2011 09:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja zaradi same upornosti žarilne nitke v njej, ki določa kako velik tok bo stekel po vzbujalnem tokokrogu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

WeekEnd kmet
Moderator & Izjava leta 2008


Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49
Prispevkov: 2100
Kraj: Igland

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2011 13:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Problem pri avtomobilskih alternatorjih na starejših traktorjih je predvsem v jermenicah...Ploščat jermen ponavadi na avtomobilskem alternatorju in klinasti na traktorju... poleg tega obrati...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

bhocewar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17
Prispevkov: 623

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2011 15:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
Ja zaradi same upornosti žarilne nitke v njej, ki določa kako velik tok bo stekel po vzbujalnem tokokrogu.


Se pravi, močnejša žarnica ima manjšo upornost in obratno. Katera žarnica
bi potem bila pravilna? Močnejša ali šibkejša, glede na domnevo, da alternator ne polni z zadostnim tokom, zaradi neustrezne žarnice.

WeekEnd kmet je napisal/a:
Problem pri avtomobilskih alternatorjih na starejših traktorjih je predvsem v jermenicah...Ploščat jermen ponavadi na avtomobilskem alternatorju in klinasti na traktorju... poleg tega obrati...

To pri meni ni problem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Sebek
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19
Prispevkov: 785

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2011 17:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še preden menjaš žarnico v kontrolki, poizkusi na droben kabel zaporedno vezati še eno žarnico toliko, da vidiš če bo takrat kaj bolje polnil. Ker če bo enako mora biti napaka na alternatorju oziroma je akumulator zanič.

Lahko pa narediš še en poizkus, da med delovanjem traktorja odklopiš akumulator in ugotavljaš kdaj bolje gorijo luči, z odklopljenim ali priklopljenim akumulatorjem.

Very Happy Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2011 17:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tako je. Sedaj težko določim, katera žarnica bi bila v tvojem primeru primernejša, ampak v uporabi so v večini primerov 3W žarnice, četudi so vse druge žarnice za armaturo 1,2W. Tako da jaz bi za začetek probal s 3W žarnico.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

axel
Traktorist


Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13
Prispevkov: 160
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 28 Okt 2011 18:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Malo ste pozabili, ko je enkrat alternator zbujen ne rabi več zbujanja.
Takrat polni kolikor polni in zbuja sam sebe.
Za premalo polnjenje pa ali kakšna dioda ali regler.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

porsche
Vajenec


Pridružen/-a: 01.11. 2008, 13:22
Prispevkov: 37
Kraj: žalec

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2011 01:24    Naslov sporočila: alternator

Odgovori s citatom


B+ (batery +) debel kabel z akumulatorja ali zaganjača

D+(dinamo+)tanjši kabel preko kontrolne lučke na kontaktno ključavnico

15 plus po kontaktu uporabljen pri alternatorjih brez vzbujevalnega navitja

W priključek za obratomer uporabljen pri avtomobilih z diesel motorjem

DF uporabljen pri vozilih z dinamom

Pri predelavah je najlažje upozabiti alternator z vzbujevalnim navitjem (yugo, 101..) kajti tam imamo samo dva kabla

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

bhocewar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17
Prispevkov: 623

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2011 13:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sem ugotovil, da sploh nimam več montiranega alternatorja za katerega sem mislil, pač pa izgleda, da mi je pred nekaj leti en kvazi serviser pri rednem servisu (olje, filtri...) zamenjal tudi alternator Confused , ker sem mu pojamral, da ni originalen in da najbrž ne polni zadosti. Sedaj imam mislim,
da celo nek stari originalni alternator(B+ in D+ kontakti), za katerega je velika verjetnost, da res sploh ne dela. Zato gre najprej alternator na pregled in morebitno popravilo, če to ne bo zadosti kupim še nov akumulator in zamenjam tisto žarnico, če pa še ne bo delovalo pa vse skupi razbijem.
Hvala za pomoč.


Nazadnje urejal/a bhocewar 04 Nov 2011 15:49; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2011 14:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


bhocewar je napisal/a:
Sem ugotovil, da sploh nimam več montiranega alternatorja za katerega sem mislil, pač pa izgleda, da mi je pred nekaj leti en kvazi serviser pri rednem servisu (olje, filtri...) zamenjal tudi akumulator, ker sem mu pojamral, da ni originalen in da najbrž ne polni zadosti. Sedaj imam mislim,
da celo nek stari originalni alternator(B+ in D+ kontakti), za katerega je velika verjetnost, da res sploh ne dela. Zato gre najprej alternator na pregled in morebitno popravilo, če to ne bo zadosti kupim še nov akumulator in zamenjam tisto žarnico, če pa še ne bo delovalo pa vse skupi razbijem.
Hvala za pomoč.


Da si neboš naredil prevelikih stroškov.
Prižgi traktor, prižgi vse luči, odklopi baterijo + ali minus kaber in če luči ugasnejo potem pravgotovo altenator ne dela. Ali pa ni pravilno priklopljen. Sicer lahko z Volt metrom na podoben način pomeriš napetost katero daje. Se pravi ali na + kablu od akumulatorja, ki je odklopljen iz baterije in maso se pravi ohišjem stroja (pa motor mora delati seveda). Če je normalno in pravilno delujoč bi moral polniti od 12,8 do 13,5V.(odivsno od altenatorja).
To lahko narediš sam doma brez električarja. Volt meter pa ima vsak lokalni štromar, če ga sam nimaš.
Ugotovil boš koliko ti polni altenator in ali ti sploh polni.
Če je kriv aletenator boš le tega dal na popravilo.
Če ni potem je druga zgodba ampak, če dela pravilno bi moral tudi polniti.
Lahko je samo, rele za vklop, ali kakšna dijoda, vsekakor ni neka katastrofa,lahko pa je tudi baterija odslužila svoje...
Spet zmeriti ali daje 12V ali je slučajna ena celica v stiku in koliko, da elektorlit.
Po tem se bo videlo kje si z elektriko na stroju.
Priporočam še (tudi to je bila velikokrat napaka) da očistiš oksid iz priklopnih klem na akumulatorju in pregeldaš, da so vse žice cele oziroma da imajo pravi kontakt (vijaki na altenaterju, klemah itd)...

Upam da se reši težava.
LP Simon

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 4 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.