Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
Saj ravno to ti pravim, da ni neke razlike, tudi če priklopiš majhen polnilec na velik akumulator ga bo napolnil, čeprav proizvajalci navajajo podatke do katerih kapacitet naj bi se uporabljali. To je po moje zgolj za to, da se ne bi akumulator polnil nesorazmerno dolgo z majhnim polnilcem.
CTEK je vsekakor odlična izbira. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 28 Feb 2018 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: |
Iwanhu pozdravljen. A po moje to nima nobene povezave s tem, da ti je zaganjač enkrat obrnil in vse obstalo.
Če je akomulator pričel že poleti kaazti zobe, potem je napočil sedaj njegov konec.
Pa kanto tople nafte v rezervoar. |
Ne dobesedno enkrat obrnil, pač je vrtelnekaj sekund, 3-4 krat dlje kot je običajno potrebno za vžig. No, pri ponovnem poskusu ni dal potrebne hitrosti zaganjaču.
Mogoče je res to njegov konec, mogoče pa bo še dober do jeseni. Za varnost v prtljažnik dam kable.
Ne vem če bi kanta tople nafte kaj pomagala. Predn sem zadnjič prišel domov sem na črpalki napolnil tank do vrha. Če je do goriva, problem je sigurno v filtru (pri zadnjem servisu ni zamenjan). Za v nedeljo je napoved +5 ali več stopinj pa bom takrat probal. Do takrat pa akumulator naj bo priklopljen na polnilec. Trenutno je polnjenje končano in kaže napetost 12,9 V (na začetku polnjenja je bila 12,6 V). Sedaj je v modu za vzdrževanje napolnjenosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 01:56 Naslov sporočila: |
|
|
Danijel, tudi jaz sem bil vedno enakega mišlenja kot ti. Pač mali polnilec rabi dlje časa, a napolnit bi pa ga moral. Tudi prodajalec, s katerim sem vzpostavil kontakt po telefonu, mi je svetoval nakup ustrezne moči polnilca, glede na moj max velik akomulator. Gretje polnilca v tistem primeru pa me je zmedlo, ker po moji laični presoji do elektronike, je bila zadeva hudo vroča. Z ventilatorjem se stanje je takoj umirilo. Pa tudi akomulator je za tisti en dan sreči še oživel, a to ni prava praksa. Če je akomulator svoje naredil, vemo kam služi. Pri bilokakem normalnem dopolnjevanju akomulatorjev, pa o temperaturi ni bilo sledov.
Iwanhu, nekaj podobnega mi se zgodilo pri traktorju. Letna nafta mi zabila grobi mrežasti filter, da ga kar povleklo v cev. Mislim pa, da sem v območje filtra in črpalke usmeril ventilator, iz kurilnice pa sem prinesel vročo nafto in zlil v prazen rezervoar, ki sem ga prej izpraznil, da sem se privlekel nazaj v garažo.
Da pa bi imel težave z zimsko nafto, pa še sreči mi še se ni zgodilo. V območje naftnega filtra usmeri ventilator pred vžigom, kljub otoplitvi, saj parafinski čep, ki se nabije je zelo trdovraten. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 04:15 Naslov sporočila: |
|
|
Parafin se z ventilatorjem ne topi ampak z bencinom. Filter ven in novega notr. Pa v rezervar nafto in ne kurilno, saj je kurilno veliko slabše kvalitete in se boste peljal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 11:05 Naslov sporočila: |
|
|
Robinzon,
od kod ideja da je v rezervoarju kurilno olje? Ne auto , ne traktor, nista nikoli tankana z kurilnim oljem. V avto tankam evrodisel, v traktor pa plavi evrodisel.
Če se je parafin na niski temperaturi izločil iz nafte in zgostil, bi pričakoval da se bo z zvišanjem temperature spet razredčil.
Reidur,
vsaj veš da automobilskega rezervoarja ni enostavno isprazniti. Notr pa je 50 litrov goriva. Upam da ne bi bilo slabo segret filter z ventilatorjem. Prvo pa moram izvedet kje se nahaja filter goriva pri Golfu V. Astro sem sam servisiral, z Golfom pa grem k serviserju.
Danes polnilec kaže ravno 13 V (včeraj je bolo 12,9). Torej se akumulator čisto počasi naprej dopolnjuje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
Robinzon, koliko je bilo efekta od ventilatorja ne vem, vem pa ,da sem pač poskusil to, da spravim stroj v garažo tistih 10 metrov nazaj. Grobi sitasti filter sem demontiral, izpihal, prezračil sistem na novo, nafto izpustil in natočil toplo nafto, pa je šlo kot strela. Bal sem se, da bo zabilo fine filtre izpred PVP, a sreči to ni.
Iwanhu, ja pri auto te praznjenje tanka malce težje verjamem, drugač pa količinsko je tut Zetor imel 50 litrov nafte v tanku:( Če ni veliko nafte not, pa doliješ zelo toplo, bi tudi pomagalo, da zaženeš stroj. Ventilator-kaloriferček, če je popolnoma blizu in usmerjen v filter, po moje nek efekt mora narediti. Površino pred sabo prilično dobro zagreje. Grelec je notri blizu 2kw. Mi je pa sodelavec ravno danes rekel, da filter, ki ni bil pri servisu v pravi periodi menjan, da se prej zabije z parafinom. Saj se parafin nalaga prav na delce, ki so založeni na površini. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 15:29 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | Mi je pa sodelavec ravno danes rekel, da filter, ki ni bil pri servisu v pravi periodi menjan, da se prej zabije z parafinom. Saj se parafin nalaga prav na delce, ki so založeni na površini. |
Prav zaradi tega, sumim na zamašen filter. Na ta razlog me tudi napelje dejstvo da je sin istega dneva tankiral na isti črpalki pa je brez problemov.
Za nedeljo so napovedane temperature nad ničlo, bom počakal pa potem probal ponovno z pretgretjem filtra goriva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
Počakaj še kak dan dlje, saj bodo temperature šle še malce navzgor, razen če ne nujno rabiš vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lisec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.02. 2012, 15:16 Prispevkov: 554 Kraj: Hribi
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 17:31 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje, če kdo rabi imam za prodati profi polnilnik in vzdrževalec akku, ctek 10. (10a)
Kot nov z vso embalažo in pripadajočo opremo.
Prodajam ker bom kupil istega proizvajalca samo da bo lahko polnim in vzdrževal več akku hkrati. Cena 120 EUR in je zadnja, ker je praktično kot nov.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 01 Mar 2018 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz zetorja vžigam z fenom moči 2kw. Cev iz zračnega filtra snamem, fen notr in pritisnem gumb za vžig. Štarter dvakrat obrne in traktor laufa. Fen pustim pol minute, potem ga umaknem.
Akumulator priklopim na polnilec enkrat mesečno skozi celo zimo ko je temperatura pod nulo. Akumulator v zetorju tako drži deset let.
Kar pa se tiče goriva, bejži od evrodislov, plavih, redečih dizlov. Čim manj ekologije in biodizla, to je čista bedarija!
Probaj z toplo vodo raztopit svečo, pa boš videl kolk se parafin topi. O Svetem Petru boš vžgal, nič prej. Za ceno 8 eur kolikor stane nov filter...
Pri nas je zadnjič na minus 18 vžgal tako zetor kot bucher. Noben ni zmrznil med pluženjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|