Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej je potrebno vedeti kaj se sploh rabi, eno je polnilec baterij, ki ga kupiš povsod eno je vzdrževalec baterij ki je narejen za polnjenje ali vzdrževanje akumulatorjev kateri ima tudi omejen tok in napetost polnjenja, to kar pa vi omenjate je pa štarter kateri da recimo tudi kratkotrajno 400 amperov toka od sebe. Vedeti je potrebno da to zelo slabo vplova na akumulator ker ga v bistvu polniš z prevelikim tokom in ti ga lahko tudi raznese. Doma imam sicer en zelo star traktor in ker imam baterijo vedno priklopljeno na vzdrževalec kresne zmeraj brez problema.
Vzdrževaci so zelo dobra zadeva če imate kak vprašanja sem na voljo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
njofra je napisal/a: |
To je ta prava stvar za vžigat traktorje. Moj je CLAAS 400 (menda 400A). Lani v ta hujši zimi je Zetor z akumulatorjem 180 Ah vžgal ko mina. Cena je mislim, da kar dobra. Brez tega polnilca-šterterja pa bi bila dolga zgodba za napisat. Me pa zanima kako taka tehnika vpliva na akumulator. |
Sem govoril z enim kolegom in je reku, da če hočeš met čist zihr je potrebna približno 3x amperaža od kapacitete akumulatorja (ponavadi pa zadostuje že 2x več A).
Verjetno najbolj 'zdrava' ta zadeva za akumulator ni, ampak ker tega ne delaš ravno vsak dan 2x, bo akumulator preživel vse skupaj brez resnih posledic. Mogoče bi blo smiselno pri takem vžiganju snet kable iz akumulatorja dol, vžgat traktor in jih potem prišraufat nazaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
dejanjancar je napisal/a: | Najprej je potrebno vedeti kaj se sploh rabi, eno je polnilec baterij, ki ga kupiš povsod eno je vzdrževalec baterij ki je narejen za polnjenje ali vzdrževanje akumulatorjev kateri ima tudi omejen tok in napetost polnjenja, to kar pa vi omenjate je pa štarter kateri da recimo tudi kratkotrajno 400 amperov toka od sebe. Vedeti je potrebno da to zelo slabo vplova na akumulator ker ga v bistvu polniš z prevelikim tokom in ti ga lahko tudi raznese. Doma imam sicer en zelo star traktor in ker imam baterijo vedno priklopljeno na vzdrževalec kresne zmeraj brez problema.
Vzdrževaci so zelo dobra zadeva če imate kak vprašanja sem na voljo. |
Rabimo štarter (in polnilec - samo to je itak vse v eni napravi). Zato me zanima tvoj komentar na napravo, do katere sem dodal povezavo zgoraj - TUKAJ. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 19:02 Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je OK sam sem podobno naredil sam doma in deluje super samo če polniš akumulator ni nič narobe samo čim manj ga polnit ker se uničuje če ga priklopiš gor štarter se še bolj uničuje ker elektrolit v akumulatorju vre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 19:06 Naslov sporočila: |
|
|
Samo res te ne razumem zakaj rabiš to zadevo a res traktor tako slabo vžiga. Ker če mi imela akumulator priklopljen na vzdrževalec nebi smel imeti problemov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
dejanjancar je napisal/a: | Samo res te ne razumem zakaj rabiš to zadevo a res traktor tako slabo vžiga. Ker če mi imela akumulator priklopljen na vzdrževalec nebi smel imeti problemov. |
Zdaj imamo en polinlec v ne ravno najboljšem stanju in pač kupujemo novega in zato bi nabavli kombinirano napravo polnilec-štarter. Poleg tega v dveh traktorjih imamo že kar precej stare akumulatorje, pri traktorju s katerim nastiljamo je pa problem, da laufa premalo časa, da bi se akumulator dovolj napolnil nazaj (2x na dan po manj kot 5 min.) - poleti ni problem ker je traktor tudi za druga dela, pozimi pa z njim dejansko samo nastiljamo. In potem se zgodi, da recimo zjutraj pri -15 ne vžge in ko se mudi v službo ni časa priklapljat polnilca, zato bi v takih primerih prav prišel štarter (ali pa vile v roke in nosit slamo v hlev ). Pri 312 imamo pa itak predgretje motorja, tako da tam ga pa ne rabimo
Bi te pa prosu, če lahko kaj več napišeš o teh vzdrževalcih akumulatorjev: kaj zadeva počne, kako, kakšne karakteristike mora imet za traktorski akumulator, mogoče okvirne cene (oz. kje se dobijo stvari poceni). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 23:19 Naslov sporočila: |
|
|
Kot si napisal in če prav razumem res ne rabiš tistega kar kupuješ amapk vzdrževalec.
Vzdrževalec ti zrihtal lahko jaz ker poznam tipa, ki jih izdeluje vsi papirji vsi atesti tako da ni narejeno na 25. Cena okol 150 evrov.Dobiš račun vse nič ni na črno.
No da ti razložim tak primer kot maš ti traktor ti stoji na zid bi monitral vzdrževalec baterije, ki je hkrati tudi polnilec. na pokorv traktorja namontiraš nadometno vtičnico za 220V s tremi preiklopi in samo kabel do vzdrževalca in to je to in akumulator bo zmeraj pripravljen tako je zadeva vzpostavljena v gasilskih enotah.
Sedaj pa ti mal opišem kaka je kaj razlika med vzdrževalcem in polnilcem polnilec polni baterijo s povprečno 4 do 5 amperi toka in jo polni s 14 volti kar pomni da elektrolit v bateriji vre in hlapi tako se lahko zgodi explozija če delaš to v zaprtem prostoru nikoli med polnjenem baterije ne stikaj okoli s kakim vžigalnikom ker ti bo žal.
Če pa imaš možnost kupiti vzdrževalec baterije je stvar zelo regulirana z elektroniko in se vse nadzorovano polni lahko jo imaš skoz priklopljeno in se ne bo nikoli prenapolnila tok je reguliran in napetost polnjena je 13.8 volta kar pomeni da elektrolit v bateriji ne vre in je vse pod nadzorom lahko polniš zadevo v garaži, sevda maš tudi zaščito če obrneš + in - in maš zeleno lučko kadar polni če se ugasne je zadeva polna če sveti rdeča je napaka.
Toliko o tej zadevi mislm, da sem napisal kar se da razumljivo.
O polnilcih se bi dalo pisat veliko zelo obširna zadeva.
LP, DJ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejanjancar Traktorist
Pridružen/-a: 01.07. 2007, 08:58 Prispevkov: 123 Kraj: Tomačevica,Komen,Kras
|
Objavljeno: 08 Dec 2010 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda sedaj se sam odloči kako in kaj odlično je doma imeti to zadevico kot jo gledaš sigurno pride prav samo to je le začasna rešitev ker tega ne moreš uporabljat vsak dan to je le za vsako tolko ker če ne bodo šli akumulatorji po zlu. Dobro vem da marsikdo se lahko smeje kar pišem ampak dober akumulator je tudi 150 evrov in več in malo nepazljivosti s to zadevico ti lahko vse skup raznese in dobiš kislino po glavi in v oči potem pa je veselica....
Dobro premisli in se odloči, če pa imaš malo dobre volje si ga pa lahko kar sam doma izdelaš. Ni potrebno veliko znanja.
LP, DJ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 09 Dec 2010 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
150€ je malo veliko, sploh pa glede na to, da bi rabu 2 taki zadevi. Poleg tega ne poznam (zaenkat) nobenga, ki bi mu akumulator eksplodiral med polnjenjem - ne bom pa trdil da se to ne more zgodit. Tretja stvar je, da mi "s tujo pomočjo" traktorje vedno vžigamo direktno na šarterju in ne preko akumulatorja (res je da akumulator še vedno doživi šok, vendar dosti manjšega, kot če bi kable priklopil direktno nanjga). In kot sem že omenil, če bi bilo treba zadevo pogosto ponavlat, bi pred vžiganjem odklopil akumulator in potem ne bi blo nobene škode. U glavnem mene nisi čisto prepričal - predvsem cenovno ne - za takšno ceno bi se verjetno dalo namontirat tudi predgretje, ki pa prinaša dvojno korist, ne samo lažje vžiganje, ampak tudi manjšo "obrabo" motorja (po besedah enga mehanika se motor pri enem vžigu pri -15 toliko "obrabi", kot če bi poleti v eno naredil 50 ur). Lahko da je moje razmišljanje napačno, mogoče pa da velja neka srednja varianta.
Aja kaj pa tale VZDRŽEVALEC za 3x manj denarja (pa mimo grede našel sem tudi take za 10€, ampak za tiste mi je jasno, da še za moped niso dobri). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyr4065 Vajenec
Pridružen/-a: 03.10. 2010, 19:03 Prispevkov: 21 Kraj: DOLENSKA
|
Objavljeno: 09 Dec 2010 17:58 Naslov sporočila: Polnilec in vzdrževalec napetosti |
|
|
Tudi sam kupujem polnilec in vzdrževalec napetosti gledam CTEK MXS 7000
Zanima me, če ima kdo že kakšne iskušnje s tem tipom polnilca in kako se obnese.
Hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|