Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
Objavljeno: 04 Avg 2013 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
jazcars je napisal/a: | Me zanima če je kdo že odpiral bremze na štoretu 502 in zakaj vsakič ko pohodiš bremzo zaškriplje? Ter če se da kej naštelat vklop kardana, de nebi tako ružil zmeraj? |
Žlajfi so od zmeraj škripali pri Štoretu,jaz za upalt kardan dam obrate na minimum,pa ga lažje upališ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jazcars Vajenec
Pridružen/-a: 30.07. 2013, 21:19 Prispevkov: 13 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 06 Avg 2013 09:32 Naslov sporočila: |
|
|
nhdf je napisal/a: | jazcars je napisal/a: | Me zanima če je kdo že odpiral bremze na štoretu 502 in zakaj vsakič ko pohodiš bremzo zaškriplje? Ter če se da kej naštelat vklop kardana, de nebi tako ružil zmeraj? |
Žlajfi so od zmeraj škripali pri Štoretu,jaz za upalt kardan dam obrate na minimum,pa ga lažje upališ |
Kardan jaz vklapljam aliu pod štandgasom ali pa tako da držim sklopko, ugasnem motor in med ugašanjem ruknem v brzino kardan- brez nepotrebnih zvokov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
raketa Vajenec
Pridružen/-a: 05.06. 2013, 20:29 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 07 Avg 2013 07:02 Naslov sporočila: |
|
|
Da vse škriplje in ruži je normalno. Tudi jaz velikokrat ugasnem motor ko vkljapljam kardan. Zavore pa če primejo jih pusti pri miru |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmetija rudolf Traktorist
Pridružen/-a: 11.04. 2011, 12:27 Prispevkov: 147
|
Objavljeno: 25 Nov 2013 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima kaj naj naredim ko pri štorovcu 504 je švoh hidravlika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jazcars Vajenec
Pridružen/-a: 30.07. 2013, 21:19 Prispevkov: 13 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 25 Nov 2013 21:29 Naslov sporočila: |
|
|
kmetija rudolf je napisal/a: | Mene pa zanima kaj naj naredim ko pri štorovcu 504 je švoh hidravlika. | poglej če je hidr. tekočine zadost... kej drucga nemoreš nardit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frank Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 18:12 Prispevkov: 212
|
Objavljeno: 29 Nov 2013 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
jazcars je napisal/a: | kmetija rudolf je napisal/a: | Mene pa zanima kaj naj naredim ko pri štorovcu 504 je švoh hidravlika. | poglej če je hidr. tekočine zadost... kej drucga nemoreš nardit |
Na kiper ventil daj manometer , ko nabije pritisk naj bi bilo okoli 180 bar.Če je pod 160 je slaba pumpa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spile Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.12. 2009, 18:27 Prispevkov: 96
|
Objavljeno: 29 Nov 2013 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
frank je napisal/a: | jazcars je napisal/a: | kmetija rudolf je napisal/a: | Mene pa zanima kaj naj naredim ko pri štorovcu 504 je švoh hidravlika. | poglej če je hidr. tekočine zadost... kej drucga nemoreš nardit |
Na kiper ventil daj manometer , ko nabije pritisk naj bi bilo okoli 180 bar.Če je pod 160 je slaba pumpa. |
Najpoostejša napaka da ima hidravlika majhno moč je da je zapacan filter hidravlike.Tisti ki ima magnet notri.poglej zagotovo je veliko igle okoli magneta. 500 serija ima filter pod diferencjalom 400 pa na sprednje delu kabine |
|
Nazaj na vrh |
|
|
koca Vajenec
Pridružen/-a: 02.10. 2008, 14:34 Prispevkov: 6 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 07 Jan 2014 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo mene pa zanime zakaj mi pri štoretu 504 zelo ampak res zelo počasi dviguve hidravlika traja par minut da sploh dvigne mogoče kdo ve vzrok? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spile Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.12. 2009, 18:27 Prispevkov: 96
|
Objavljeno: 07 Jan 2014 16:37 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je več okvar. ali je zamašen filtr ali prebijajo dihtenge na cilindru ali ventilu lahko pa je tudi šel semering na pumpi. najbolje da najprej preveriš če ima na hidravličnem izhodu 180 barov. če jih ima potem lahko izključiš okvaro črpalke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PFBranko Kmetovalec
Pridružen/-a: 31.01. 2009, 15:38 Prispevkov: 52 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 07 Jan 2014 20:19 Naslov sporočila: Štore |
|
|
Najprej očisti filter za olje pred črpalko, potem išči dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|