Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 10:41 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="recnik"] STEYR1994 je napisal/a: | Lep pozrdav vsem skupaj!
...
je pa res, da porabi veliko manj kot 400 serija, zaradi treh cilindrov. |
Se pravi, da se nam obeta era 1 cilindričnih motorjev, ker bodo porabili manj kot 2 ali 3 cilindrični?
Mogoče pa brezcilindrični porabi najmanj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
Jah lej, dejstvo je, da porabi manj. Ampak koliko da od sebe ''mini'' motor iste nazivne moči v primerjavi z večjim, je pa tudi lepo razvidno. Ni fendt, je pa recimo: primerjava JD 5080 ob siliranju enake koruze z enakim kombajnom z lahkoto dela (brez kakršnega koli padca vrtljajev) pri 8 km/h, landini Alpine 75 pa komaj pri 5 km/h. Sicer sta oba 4-cilindraša, volumen motorja pa različen za 25%. Kako bi se 208 vario tu obnašal, ne vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 11:26 Naslov sporočila: |
|
|
Število cilindrov nima velikega vpliva na porabo določenega motorja, ampak delovna prostornina. Motorji z enako močjo, ki imajo manjšo delavno prostornino imajo praviloma manjšo porabo ob manjših obremenitvah, ampak tudi manjši navor, ki pa je bistvenega pomena pri opravljanju težjih delovnih operacij, zato pri težjih opravilih "downsizing" motorji praviloma tudi več trošijo, iz prakse pa se je pokazalo, da tudi več okvar in manjšo življensko dobo. O tem je bilo že veliko napisanega tudi na tem forumu in ni več potrebno zavajat ljudi s pravljicami o tako imenovanih "šparovčkih". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Število cilindrov nima velikega vpliva na porabo določenega motorja, ampak delovna prostornina. Motorji z enako močjo, ki imajo manjšo delavno prostornino imajo praviloma manjšo porabo ob manjših obremenitvah, ampak tudi manjši navor, ki pa je bistvenega pomena pri opravljanju težjih delovnih operacij, zato pri težjih opravilih "downsizing" motorji praviloma tudi več trošijo, iz prakse pa se je pokazalo, da tudi več okvar in manjšo življensko dobo. O tem je bilo že veliko napisanega tudi na tem forumu in ni več potrebno zavajat ljudi s pravljicami o tako imenovanih "šparovčkih". |
a ti imaš pa 6 valjni moped?
pri tvoji teoriji zarote o sparovčkih si sicer pozabil omeniti, da imajo vsi tri cilindre motorji nad 60km turbopolnilnike.
mimogrede sem imel priložnost enodnevnega siliranja z nh t4020 (4 cilindre, 65km)
in našim silokombajnom in vam povem, da je traktor z našim nh tn70da (3 cilindri, 72km) popolnoma enaka, poraba pa je pri našem za cca. 5 litrov pri enem tanku nižja, se pravi isti k***c.
Nazadnje urejal/a recnik 16 Okt 2013 13:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 13:45 Naslov sporočila: |
|
|
recnik je napisal/a: | linč je napisal/a: | Število cilindrov nima velikega vpliva na porabo določenega motorja, ampak delovna prostornina. Motorji z enako močjo, ki imajo manjšo delavno prostornino imajo praviloma manjšo porabo ob manjših obremenitvah, ampak tudi manjši navor, ki pa je bistvenega pomena pri opravljanju težjih delovnih operacij, zato pri težjih opravilih "downsizing" motorji praviloma tudi več trošijo, iz prakse pa se je pokazalo, da tudi več okvar in manjšo življensko dobo. O tem je bilo že veliko napisanega tudi na tem forumu in ni več potrebno zavajat ljudi s pravljicami o tako imenovanih "šparovčkih". |
a ti imaš pa 6 valjni moped? |
Sem trgal jabolke, ampak so imele čuden okus... po hruškah, sedaj pa ne vem več kaj sem pravzaprav trgal!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
zgoraj sem uredil odgovor prosim preberi si ga, poleg tega se ne mislim spuščat v prepir z nekom, ki nima pojma o 3 valjnih motorjih novejših traktorjev, pa brez zamere |
|
Nazaj na vrh |
|
|
STEYR1994 Vajenec
Pridružen/-a: 04.02. 2012, 17:59 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
...
Lp STEYR1994
Nazadnje urejal/a STEYR1994 23 Nov 2015 21:42; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 16 Okt 2013 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
tisti ko govori da 3 valjni motorji nimajo moči naj grejo 1x in preizkusijo, potem pa pišejo. Za primerjavo lahko dam Valtra 6550HI in N103HI5. Pri siliranju koruze je imel 6550 priključeno 18m^3 prikolico, N103 pa 17m^3, pa je ob pravilni nastavitvi menjalnika šel N103 do 1,5km/h hitreje v klanec. Pri porabi pa ni bilo bistvene razlike (mogoče je N103 izpustil nekaj manj CO2, ampak porabil je pa praktično enako količino goriva) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|