Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 12:02 Naslov sporočila: |
|
|
sam se vozil 211P, ki je itak isti kot 210S, vendar malo močnejši in malo lažji.
glede porabe pa takole:
čisto odvisna kaj delaš. smo jo spravili (trenutno) tudi na 21L/h, medtem ko pri transportu nekje 5-6L/h |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 12:39 Naslov sporočila: Re: Primerjava |
|
|
Poljanc je napisal/a: | Lahko podaš primerjavo med 200 S in 200 vario predvsem kako se obnaša motor, če jo lahko. Traktorja nista ravno v istem rangu je vario bolj velik traktor. Mogoče bi podal porabo v litrih na uro za povprečje opravljenega dela ki se je opravilo. Kakšno je tvoje mnenje o tricilindrašu SISU in mislim da zračno hlajenemu štiricilindrašu DEUTZu.
LP! |
Glede porabe. V povprečju bi lahko rekel, da imata 209S in 210 Vario nasplošno zelo podobno povprečje porabe pri različnih delih. Pri kakšnih lažjih delih je varčnejši 200S, pri transportu pa se z nizko porabo izkaže Vario.
Sam si že omenil da traktorja nista v istem rangu. Prejšna 200S serija je bila primerljiva z Steyr Kompakt (ter NH, Case,...) Same Dorado in drugimi podobnimi kompaktnimi traktorji. Tale 200 Vario je ravno nekje vmes. Malo večji od kompaktnih traktorjev ter malo manjši od večjih traktorjev (Fendt 300 Vario, Steyr MT, DF Agrotron,...)
Porabno v litrih bi bolj težko napisal. Pri transportu se giblje okoli 3-4 l/h, pri težjih delih se trenutna poraba dvigne na 17-18 l/h (košnja nekaj več kot 5m v kombinaciji, strm teren), povprečna pa tam do 6-7 l/h.
Po 1 letu dela z 4 cilindrskim Deutz motorjem lahko o njem govorim le pozitivno. Nizka poraba, živahen motor, malo vzdrževanja, nič pregrevanja. Motor je bil v proizvodnji kar precej let, tako da tudi kakšnih tovarniških napak na motorju ni za pričakovati.
Tudi 3 clilindrski SISU se izkaže. Kakšne resne ocene ne moram dati, ker sem naredil le par ur. Vendar je traktor kljub temu da ima 1 cilinder manj več kot 30cm daljši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 14:24 Naslov sporočila: |
|
|
Si kaj primerjal glasnost trivalnika in štirivajnika?
Pri 211P je bil motor nekoliko glasnejši od našega štirivaljnika, tudi tresljajev je bilo več.
Prej omenjeno dobro lego na cesti zaradi vzmetenja je treba pripisati tudi večjim gumam, kot jih imaš na tvojem 209S. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
tresljaji so samo pri štantgasu, takoj ko gre nad 900 obratov tresljaji izginejo. saj ja sam veš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 15:10 Naslov sporočila: |
|
|
Vem, ampak glasnost pa ostane. 200S mogoče ni imel tako dobro zatesnjene kabine, je imel pa zato tišji motor. Prednost novega 200 vario se najbolj pozna pri transportu, kjer ni treba voziti s tako visokimi obrati, zato glasnost ni tolikšna, kot pri siceršnjih menjalnikih. Pri drugih opravilih je to manj opazno.
Nazadnje urejal/a New holland TD 25 Sep 2010 15:37; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 15:27 Naslov sporočila: |
|
|
Sosed je dolgoletni uporabnik starega 280S fendta in je bil več kot navdušen nad novim 200 vario.
isto znanec (uršič) ki ima dve leti starega 209S s hmeljarsko kabino.
novi 200 vario opravi s starimi fendi kot za šalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
O tem ni dvoma, sem pa še vedno prepričan, da bi bil 3,3L štirivaljni motor še boljša rešitev, kot 3,3L trivaljni motor. Potem pa bi bil tudi sam več kot navdušen nad tem traktorjem.
Sicer pa ima tudi naš sosed 280P, ki je bil kupljen rabljen v Nemčiji pred leti. Že takrat je imel verjetno kar nekaj tisoč ur, sedaj pa jih še vedno dela približno 500 na leto in to praktično brez kakršnihkoli težav.
Štirivaljni deutz zračno hlajeni motorji so bili res vzorni pri vzdržljivosti in mirnem teku, tako da bomo še videli, če jih bodo trivaljni finci res pustili zadaj. Še pri torpedu, ki je bil samo kopija, so bili ti motorji zelo dobri. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 16:15 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Si kaj primerjal glasnost trivalnika in štirivajnika? |
Glede glasnosti v kabini ni večjih razlik (govorim o široki kabini na 209S). Pri delovnih obratih motorja je približno enako. Pri transportu je 209S za odtenek glasnejši.
Tudi v prostem teku teče 4 valjnik tišje in bolj enakomerno (prosti tek na dobrih 600 vrtljajih), 3 valjnik pa na 800. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Poznam jaz tule dva ki se jim pa 209P malo grejata na pršilniku 105-3000l. Ker je zračno hlajen verjtno to vpliva in pa seveda tudi je velik upor in potrebna velika moč krdanske gredi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|