Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 27 Okt 2012 23:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ne da bi se igral policaja, naj vas spomnim na Štore temo,je pa res, da se mora primerjati včasih tudi en traktor z drugim in tako enostavno omenimo še kter drug stroj zraven kot tukaj npr IMT.
Če si drznem izven teme debatirati še jaz, bi rekel, da za takle menjalnik z shemo, kot kaže ZETOR6245 za IMT nisem slišal, vem le ,da obstajata 6+2 in 10+2 menjalnika.Vozil osebno 10+2 menjalnik. Leti po ravnini povsem enako kot fiat 7056.
Naj vas opomnim glede hitrosti in preverjanja preko auta, da ne verjamite vsega niti automobilu!Tudi oni švinglajo komot za 4-5 km/h. Kot sem sam primerjal auto,obcestni radar in Garmin,in drugič tudi traktor,obcestn radar in Garmin. Vrednosti so vedno različne,najbolj pa še verjamem Garminu. Vedeti morate, da samo eno št. drugačne gume na autu takoj spremenijo hitrost za kakih 5 km/h,kar pa je za preverjanje hitrosti vašegatraktorja velika razlika.
Hitrosti izmerjene z Garminom sem nato tudi napisal v temi Zetor 5245 se mi zdi.
Štore
Negdo je trdil ,da je bila napaka, ker so se drznili v Štore vstaviti motor od Rakovice (IMT 549).No meni se ne zdi ravno tako slaba izbira,saj je pri znancu vzdržala prav toliko kot drugemu znancu Fiatova. Za lomljenje šper tut nisem slišal od nobenega, razen od mehanika iz direkt firme v Štorah,ki je trdil, da poči bočni reduktor takrat, če nisso vsi vijaki dodobra zategnjeni na njem in to na mestu kjer je luknja špere.
Glede vseh brihtnih inženerjev, ki so snovali menjalnike traktorjev pa še zdaj ne vem, kje je problem vsem traktorjem naredit inverter. To je nekaj najlažjega.
Negdo je trdil, da odvisno od kupcev, koliko so pripravljeni reskirat denarja za stroj-Koliko pa bi firmo stalo dodatno denarja, če v menjalnik vgradijo inverter(dodatni par zobnikov).Pol pa maš Štoreta npr z enim polžjim in enim raketnim rikvercom hehe.Pr Zetoru enako,le da so za švabe znali narediti inverter, in to tistega čisto ta pravega 10+10!!za jugovino pa ne.In zakaj je tisti dodatn par zobnikov toliko dražji? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
kar se tiče "parih" zobnikov...
vsak "dodatek" tudi zakomplicira servisiranje... in seveda podraži proizvodnjo... ne drastično a dovolj da tega niso delali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 11:05 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | kar se tiče "parih" zobnikov...
vsak "dodatek" tudi zakomplicira servisiranje... in seveda podraži proizvodnjo... ne drastično a dovolj da tega niso delali. |
EE prijatelj da te popravim-Pri Zetorjih serij xx45 je menjalnik se izdeloval 10+10 a sso jih pošilali le švabom.Zakaj pa nam le 10+2 škrtalice brez sinhronov. Da o modelih z polovičkami 20+4 ne debatiram sploh.Te zdaj vozijo dol, da jih lahko mi zdaj komaj vidimo. Torej je bil tisti dodatn par zobnikov takooo zelo drag,da ga jugovina ni mogla plačat in če je bla,zakaj je bla toliko dražja.
Praviš da podraži proizvodnjo-Kolikor je dela z dodatnim zobnikom, ga je drugje manj, ker potem več ni rikverc zobnika na menjalniški gredi-torej je stanje nevtralno.Z temi dodatki,ki za firmo niso nikakvi strošek,zate pa bogastvo firme od kupcev samo zizajo veliiike dodatne cekinčke. V to sem siguren.Npr med menjalnikom pri ANtonio Carraro z 8+4 menjačom, in menjačem z12+12(in dvojno sklopko) je 1800 razlike. Vprašanje če so na jugo trgu prej sploh te modele z temi menjalniki ponudili v zakup,ali pa so bili enostavno predragi.
No štore je tudi imel 2 menjalnika.Navadnega in z dodatnim reduktorom.A se zanj noben ni nevem kako potegoval, ker je baje bil brez haska. Kot zadnič dejal je imel le še dodatno en počasnejši reduktor,med cestnimi(območje med hitrostjo 11km/h(1 cestna) in 25km/h(3 cestna) pa so še vedno pokrivale le 3 brzine.Bravo inženerji niste zastonj dobli diplom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
MIRAN K. je napisal/a: | Smo se pred leti peljali za IMT-jem 549 zadnji pogon brez kabine pa je šibal čez 40km/h, pa na rondoju je letel ko raketa - res ne bi verjel če ne bi videl. |
Vidiš, meni tudi nobeden ne verjame da se da vozit s tako hitrostjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 17:14 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | Če si drznem izven teme debatirati še jaz, bi rekel, da za takle menjalnik z shemo, kot kaže ZETOR6245 za IMT nisem slišal, vem le ,da obstajata 6+2 in 10+2 menjalnika.Vozil osebno 10+2 menjalnik. Leti po ravnini povsem enako kot fiat 7056.
Štore
Negdo je trdil ,da je bila napaka, ker so se drznili v Štore vstaviti motor od Rakovice (IMT 549). |
-Menjalnik 6+2 ima IMT 560.
-Menjalnik 10+2 ima IMT 565.
-Verjamem da za menjalnik 12+2 še nisi slišal, ker je shema, ki je narisana na ohišju za 10+2. V nobeni Jugoslovanski publikaciji ne piše da bi bila mogoča 6. prestava. Vendar, ali si pomislil na modele za zahod. Oče je našega nekoč kupil v Eibisvaldu, ker je bil cenejši kot tisti direktno iz tovarne. In avstrijsko tržišče je že veljalo za zahod, zato je v publikaciji, ki smo jo dobili za prilogo k traktorju, pisalo v nemščini. In tam je bilo opisano kako najti 6. prestavo. Sosed je kupil enega direktno iz tovarne, navodilo za uporabo v srbo-hrvaščini, nič o šesti prestavi. Sem pa nekoč pomagal pri siliranju pri sosedih in vozil njihovo 542-ko. Lastnik je rekel, da gre v peti 30, in da je peta v sredini nazaj. In ko sem vozil po cesti silažo, je namesto v 5. prijelo v 6. in zadeva je šla par metrov po zadnjih kolesih. Tako da, so bili menjalniki isti, le v navodilih za uporabo je bila razlika. Seveda nobeden ne verjame, dokler ne poskusi.
-Da mi pa nebi še kdo govoril o tem da 6. na IMT 542 ne obstaja sem pa našel eno sliko:
-ŠTORE 502, ki trenutno zimuje pri meni ima motor od IMR ta motor ima:
3 cilindre, model DM 33/T, 2500 ccm, 35 kw ali 47 KM, 161,4 Nm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
reider
a veš obstajajo raziskave trga itd... (tud zetor se jih je šel:) vsaj delno)
in na zahodu so bili drugačni "standardi" zahteve.. .kot pri nas... še torpedo je za zahod delal drugačne traktorje (ravno dno kabine, webasto...)
in ja en zobnik podraži hec... potem pa še al se bo prodajal al bodo ljudje v strahu raje kupovali "klasiko" (kar poglej kakšno zanimanje je za traktorje "brez elektronike" pa imajo skorajda vsi motorne računalnike če drugega ne:) ampak ljudje se bojijo ehr in ostalega) isto je s inverterji itd...
zetor pa itak ne menja osnovnega designa že od prvih 2011 dalje:) še 41 serija je ista... in so stlačl sila dolgo 5 prestavo...
drugač pa v štorah niso nč razvijal... no mogoče sendvič za malco iz cajtnga.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 18:23 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | reider
a veš obstajajo raziskave trga itd... (tud zetor se jih je šel:) vsaj delno)
in na zahodu so bili drugačni "standardi" zahteve.. .kot pri nas... še torpedo je za zahod delal drugačne traktorje (ravno dno kabine, webasto...)
in ja en zobnik podraži hec... potem pa še al se bo prodajal al bodo ljudje v strahu raje kupovali "klasiko" (kar poglej kakšno zanimanje je za traktorje "brez elektronike" pa imajo skorajda vsi motorne računalnike če drugega ne:) ampak ljudje se bojijo ehr in ostalega) isto je s inverterji itd...
zetor pa itak ne menja osnovnega designa že od prvih 2011 dalje:) še 41 serija je ista... in so stlačl sila dolgo 5 prestavo...
drugač pa v štorah niso nč razvijal... no mogoče sendvič za malco iz cajtnga.... |
Točno tak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dragunov Traktorist
Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56 Prispevkov: 124 Kraj: Radlje ob dravi
|
Objavljeno: 28 Okt 2012 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
V Štorah bi mogli samo bremze malo boljš naštudirat, pa bi bil traktor z moje strani brez pripomb. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tedy199 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.05. 2010, 19:24 Prispevkov: 798 Kraj: Čušperk
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenuh Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.06. 2007, 21:16 Prispevkov: 214 Kraj: okolica Litije
|
Objavljeno: 13 Nov 2012 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
To je Fiat ne štore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|