Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jack_majstr Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:34 Prispevkov: 960 Kraj: suha krajna
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
Zetor... češka greška.
Če govorimo o kvaliteti Štore pusti Zetorja zadaj. Tako tudi kot je napisal @reider se lahko hvalijo kako Zetor vleče v klanec, pa ga Štore tudi pusti zadaj. Zakaj je Zetor težak? Ker če imaš slabo litino ki ima slabše lastnosti, moraš povečati debelino ulitka da dosežeš nosilnost. Greš varit Zetorjev ali pa Univerzalov ulitek, in potem še Štoretov ulitek.. ne moreš primerjat kakovostne slovenske litine.
Druga stvar je postavitev v kabini. Upam se trdit da z nobenim drugim traktorjem ne moreš tako hitro obračati na koncu parcele ko kosiš kot z štoretom. Pa vem da se bo našel nekdo pa rekel kaj pa inventor. Štore ga je imel že pred vsemi ( pra tako imt in podobni - ročka naprej nazaj), postavitev ročke za hidravlični izhod in ročke za dvig hidravlike sta idealna, vsaka roka ima svojo nalogo. Prav tako v menjalnik ni potrebno nalivati 40 litrov olja ampak samo okoli 10. Optimizirana zadeva za tiste čase
Če povzamem: okreten, kakovosten, močan za svojo velikost, varčen (404) , vsak mojster ga enostavno popravi, deli niso dragi. Je pa res da je prelahek rahlo, ampak z pametjo se da vse. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013

Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
jack_majstr je napisal/a: | Zetor... češka greška.
Če govorimo o kvaliteti Štore pusti Zetorja zadaj. Tako tudi kot je napisal @reider se lahko hvalijo kako Zetor vleče v klanec, pa ga Štore tudi pusti zadaj. Zakaj je Zetor težak? Ker če imaš slabo litino ki ima slabše lastnosti, moraš povečati debelino ulitka da dosežeš nosilnost. Greš varit Zetorjev ali pa Univerzalov ulitek, in potem še Štoretov ulitek.. ne moreš primerjat kakovostne slovenske litine.
Druga stvar je postavitev v kabini. Upam se trdit da z nobenim drugim traktorjem ne moreš tako hitro obračati na koncu parcele ko kosiš kot z štoretom. Pa vem da se bo našel nekdo pa rekel kaj pa inventor. Štore ga je imel že pred vsemi ( pra tako imt in podobni - ročka naprej nazaj), postavitev ročke za hidravlični izhod in ročke za dvig hidravlike sta idealna, vsaka roka ima svojo nalogo. Prav tako v menjalnik ni potrebno nalivati 40 litrov olja ampak samo okoli 10. Optimizirana zadeva za tiste čase
Če povzamem: okreten, kakovosten, močan za svojo velikost, varčen (404) , vsak mojster ga enostavno popravi, deli niso dragi. Je pa res da je prelahek rahlo, ampak z pametjo se da vse. |
Prav imaš.
Ali imaš ti ŠTORE 404? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
JACK MAJSTR pa povej kaj več o tem štoretovem inverterju. Kter model ga je mel izdelan v Štorah?In kje je bil izdelan tisti kolos , ki je mel 110 konjev ali 100 in imel podobno haubo kot Štore, ki ga vsi poznamo 404?Lahko gdo napiše hitrosti posameznih brzin iz kataloga od Štoreta z dodatnim reduktorom in normalnim menjalnikom.Se pravi menajalnik 9+3 osnovni je 6+2. Kolikor sem slišal o tem je bil ta menjalnik 9+3 popolnoma nesmiseln,saj je imel dodatno le 3 še počasnejše brzine , ki niso prišle nikol v poštev. Če imam narobe(oziroma sem narobe slišal) me popravite
Ja res je štoretov menjalnik zelo mehak in lahko za preklapljat, ki nikoli ne zaskoči. Sem bil pri uporabi zadovoljen.No meti bi moral več prestavnih razmerij in kak polsinhron. Žal pa je bil v 3 poljski glasen ko vrag.
Je pač to traktorček predviden za takšna in takšna dela in če je kdo predimenzioniral vsak prikluček nanj , potem ni kriv traktor ampak voznik. Škoda, da se ni razvoj traktorjev v Štorah nadaljeval! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 20:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ta je lovska da nikoli ne zaskoči, ni na vseh štoretih mehak, poleg tega pa ima štore daleč najSlabše razporejene prestave. Glede ostalega pa se strinjam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
torpedo TD 62 06c Traktorist

Pridružen/-a: 09.01. 2008, 20:48 Prispevkov: 149
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ker vidim, da primerjate različne znamke med seboj me zanima naslednje
kateri od naštetih ima najbolj usklajen pogon?(zadnji prvi pogon)
Štore 504
Univerzal 550
Torpedo 55 A
IMT DV 549
Zetor 52 45
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jack_majstr Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:34 Prispevkov: 960 Kraj: suha krajna
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 20:27 Naslov sporočila: |
|
|
Štoretov inverter sem rekel bol za hec kot pa za res, ampak je v tem hecu tudi nekaj resnice. Za preklop naprej nazaj rabiš samo en gib menjalniške ročice.. torej jo porineš naprej imaš vzvratno, porineš nazaj imaš 1 prestavo naprej, najhitrejša menjava smeri vožnje . Modeli do 504 so se prodajali pod oznako Štore. Vse ostalo pa je bilo delano za fiat. Sama firma fiat je imela v planu da bo lansirala na trg še močnejše traktorje pod imenom štore. To ime je postavlo tako močno da si niso mogli dovoliti da jim dajo v izdelavo te traktorje, saj bi povozili Fiat. Na kratko povedano več bi prodali kot Fiat. To je nekakšen sovražni prevzem kjer uničiš konkurenčno firmo da si sam na trgu.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matko92 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.05. 2011, 13:36 Prispevkov: 946 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi zetorji imajo tak invertor, kot si opisal za štoreta, samo da ti pri zetorju 1. prestava ne koristi kaj dosti.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013

Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
1. Kolikor sem vozil 502 vem da ima 6x2 tako kot IMT 560 in zame je to nesmiselno saj moraš v treh prestavah priti do 30 km/h.
2. Takšen "inverter" ima tudi URSUS C-360, IMT 542, IMT 560, ZETORJI 52XX do 77XX. Tak da nebi o tem da je to kakšna inovacija.
3. Meni prva direktna na Zetorju 6245 dosti koristi, saj imam dokaj majhen manevrski prostor - malo dvorišče in prva direktna ti pride v upoštev, če imaš prednji nakladač. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matko92 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.05. 2011, 13:36 Prispevkov: 946 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 24 Okt 2012 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
Malce sem se nerodno izrazil.. Nam ne koristi kaj dosti, ker maneverskega prostora je dovolj, čelnega nakladača pa nimamo na njem... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 25 Okt 2012 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
Hja JACK MAJSTR-u dam polnoma prav glede 1 cestne, ki so jo zadeli tako perfektno, da se takorekoč na terenu uporablja samo ta. No malo pa tudi zato, ker je 2 itak hudo prehitra za neravnine, 3 poljska pa bi bila še kar prav hitra a tuli ko boing ko pristaja. To je največji problem pri oranju, ko rabiš prav njo. Potrdim pa lahko tudi, da je to res enostaven in trpežen traktorček. Vozil pa sem edinole model 404. Imel pa je tudi čeln nakladalec RIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|