Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




zetor 5211
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 52, 53, 54  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 07 Okt 2011 15:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


strojnik je napisal/a:
@reider pa si ziher da imaš plug uredu naštiman, ker pri nas je zetor tud karnaprej nekam rinu po brazdi, sedaj sm pa zamenjal dile in plazi na plugu, pa ne rine več nikanor...

Ne nima veze to z plugom,ker namreč ko vleče težo po hribu navzgor po mastnem laporju je tudi takrat mencal po kolesnicah.Pa to ne da bi nastran zavil ampak le kolo poplesuje za kakih 2-3 cm na vsako stran obe enako.Vrjetno je to zato ker izmenično grabita spredaj in ju diferencijal preklaplja.Nena vedno,le na določenem terenu.Ker pač ni auto špere gori.drugač pa gre po cesti v peti ravno ko strela Wink
Kr daj fijatu ali pa starem torpedotu 55 nastavi kolesa in kljub vleki kolesa ne bodo niti trenla.Pa še volana niti držat nerabiš. Laughing
Drugače pa vem da nismo neki izkušeni mehaniki na forumi v večini a si všasih z kakim nasvetom veliko lahko pomagamo.Zato bi imel dva vprašanja če bi mi gdorkoli lahko pomagalPrvo vprašanje kaj je ta začepkan prikluček?ali je konstantn pretok olja s črpalke ali je to predvideno za povratni vod???Lahko tu sem priklopim dodatne ventile za cilindre??
In drugo,ali je ta ročica ki manjka in je narisana lahko pogrešljiva??vem da sedaj ročna zavora ne bo vklapljala ventila zaviranja.Me pa zanima če lahko cilinder nožne zavore nemotoma opravlja zaviranje oli mu mora vzmet ročice od ročne zavore malce pomagati povleči ventil zaviranja.Namreč je zelo težko za povlečt ta ventil.Rabiš enih 80 kg teže Confused Ker pa mi nožna zavora tistega cilindra ne premika(vse zvodovje mi namreč miruje ob zaviranju)smatram da je cilinder zaspal.Torej če stisneš nožno zavoro mora cilinder od sebe odriniti ročico ta pa povleče ventil zaviranja.V njem se dovod zraka s kompresorja zapre v tem momentu in cev do prikolice se odzrači.Zato začne zavirati.Tako je pomoje.A bi lahko gdo pokukal če mu to tako tisti cilinder premika vzvodovje.A mora bit vzmet ročice ročne zavore ob mirujočem načinu že malce našpanana ali je takrat povsem popuščena??


Nazadnje urejal/a reider 12 Nov 2011 17:56; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 20:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


reider je napisal/a:
mstrek je napisal/a:
Hitro se nabere stroškov...sem tudi sam povpraševal za to zadevo in ponudbo. Pa bi me samo material prišel preko 200 € + še lastno delo. Tako, da sem odstopil od tega. Če že bi kdaj montiral kaj podobnega, bi raje pnevmatski vklop kardana.

Ja zaenkrat imam vkalkulirane vse dele ki jih rabim(če bo kaj vmes prišlo pa se strošek še poveča)in je 160 eur.Saj je polek nujnega materjala bilo potrebno zamenjati še tlačno stikalo indikatorja tlaka(na rastezni posodi(30 eur) Mad
Kot sem omenil čakam cilinder ki je naročen.Ko je projekt končan seveda vse tukaj pokažem.
Kar pa se tiče tvojega komentarja MASTREK pa kot sem se že z nekom o tem pogovarjal ,da vprašanje kakšen vklop bo imel ta zračni vklop kardana-sunkovito ali prepočasi,oziroma če bo enakomeren.Jaz prisegam na ročico za roko Wink Kar pa se tiče elektro špere pa je to ena najpotrebnejših stvari na traktorju,še posebno pri oranju.Sicer pa kot sem že nekje omenil moj pregovor pravi-Kteri traktor nima elektro špere zadaj in spredaj oziroma spredaj vsaj automatsko(če ima pogon) ni zamene pravi traktor.

Evo obljubljeno.Na prvi sliki je prikazan snet nosilec pedala sklopke.Pedala je odrezana,da sem lahko namestil vpetje cilindra in naredil pritrdilna mesta za vzmet stikalca za vklop kontrolne lučke(majhne izvrtine)Pa tudi pedalo zdaj lahko lažje snameš in namestiš kot prej.Vstaviš v odprtino in priviješ fiksirni vijakec.Pedalo špere sem hotel ohraniti ,saj naj bi po mojem načrtu ob ugasnjenem kompresorju špero glih tako bilo mogoče uporabljati.

Na tej sliki pa je stvar že nameščena.vidi se dodatno narejen nosilec cilindra ki je spodaj vpet na nosilec zgoraj pa na pedalo špere.Zadeva ima na prvi pogled že eno slabo lastnost.Pod najnižjo točko menjalnika(torej kardan za prednji pogon)gleda nosilec cilindra nižje za 4cm!Temu se je moč izogniti z horizontalno postavitvijo cilindra.Jaz sem jo zaradi možnosti mehanskega vklopa pedala postavil vertikalno(slabše)drugače pa je najnižji del tega nosilca indentična najnižjemu delu sprednjega diferenciala(35 cm)


tukaj pa je kontrolna lučka in stikalo vklopa


Danes zoral njivo in hkrati testiral zadevo.Tlak sistema kompresorja sem spustil čim nižje toliko da zadošča,torej cca 4 bar(stem se zmanjšajo zgube moči motorja in porabe goriva)hkrati dokazano pa se smanjša delovna temperatura kompresorja.Namreč bri 7 barih mi se je pregrel in zapiko.Če kompresor dolgo stoji mu pri sesalni cevi vbrizgnite malce olja da se vzačetku hitro namaže.
Če bo kdo kaj takega delal pazite na srečevanje elementov ko se premikajo da se ne drgnejo med sabo.Nadležna je poteznica ročne Wink tam je kot je ni treba da bi bla.
Cilinder imam nameščen delovne dolžine 50 mm premera fi50.Priporočam 40 mm je dovolj.(50fi vklaplja že pri 3-4 barih)
Če vzamete za vklapljanje špere kabel od ročice ročne sklopke,vam bo kljub izvlečenem ključu špera vkloplena in izpraznilo vam bo akomulator(tuljava ventila pa lahko crkne)tak da nesmete pozabit vklopljene te zadevice,pa tudi če vam bo gdo nehote ruknil k stikalu vam jo bo vklopil in akumulator bo prazn.
Strošek je bil kot sem že povedal 65 uer ventil in priključki ter stikalo,cilinder 53 eur,tlačno stikalo 28,prevozni stroški 10 eur.Torej 160 eur!
Dobre strani učinkuje dobro, hitro zanesljivo vsekakor priporočam.Muke tiščanja špere so mimo. Tiščim le gas.Ne boli te mišica noge ob koncu dela Smile Exclamation
Slabe strani-vklopljen mora biti kompresor.treba ga vzdrževati,popraviti če ne gre,poveča se poraba goriva in zmanjša moč motorja.Poveča se hrup.Nevarnost pozabitve ,da je špera vključena kljub lučki.Novi traktorji ob zasuku kolesa spredaj sami izklopijo špero če jo mi pozabimo! Wink Pri meni ne.Nevarnost nehotenega vklopa stikala če se ruknemo zraven.Crkne lahko akomulator ali elektromagnet.ZA 4 cm zadeva gleda izpod traktorja.Nesprejemlivo za gozdarje in tlačenje siloza.Tisti morate postaviti zadevo ležeče Exclamation

Evo zadeva je taka kaka je.Če pa boste nardili to tut vi pa se pri sebi sami odločite Wink LEP POZDRAV


Nazadnje urejal/a reider 19 Nov 2011 19:28; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

dromly
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50
Prispevkov: 1861
Kraj: LJ okolica

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 08:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


hm vrjetno se bo naš 5211 prodajal traktor je 92 letnik nima 2000ur kabina servo pač solidno ohranjen redno vzdrževan smo prvi lastniki in itd kok je sploh tak traktor še vreden ker cene nihajo od 4.5 do 8+ pač kok je nekje realna cena ker kupil smo 6341 in zdej ne dela po 5 ur na leto in je škoda, da stoji...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

ZvonkoU
Traktorist


Pridružen/-a: 08.11. 2010, 22:18
Prispevkov: 143
Kraj: Dovže

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 08:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz bi ti pa še to svetoval, da si zvezeš še eno stikalo na hidravlično dvigalo da ko bo dvignjeno do neke mere (ko na ozarah obračaš) ki si jo pred delom nastaviš, izklopilo špero.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 08:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@Reider, pohvalno...dobro narejeno in predstavljeno. Wink
Naj ti dobro služi pri vseh opravilih. Cilinder pa res nekam nizko pride. Se ne da krajšega dobiti, glede na to, da ima samo 5 cm hoda?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 11:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ZvonkoU je napisal/a:
Jaz bi ti pa še to svetoval, da si zvezeš še eno stikalo na hidravlično dvigalo da ko bo dvignjeno do neke mere (ko na ozarah obračaš) ki si jo pred delom nastaviš, izklopilo špero.

Kaj te vem prvič ne orjem toliko da bi blo potrebno narest.Drugič pa kaj če vlečeš le težo pa je dvignjena hidravlika je niti vklopit nemreš??
Če bi že delal stikala bi pol mogla bit na kot koles narejena da jo isklopi.To pa je res velik problem.Tvoja ideja vsekakor pride prav za kakega večjega kmeta.Jaz imam ja dobre 4 ure oranja.Ne splača se. Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 11:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mstrek je napisal/a:
@Reider, pohvalno...dobro narejeno in predstavljeno. Wink
Naj ti dobro služi pri vseh opravilih. Cilinder pa res nekam nizko pride. Se ne da krajšega dobiti, glede na to, da ima samo 5 cm hoda?

Hja kot sem že omenil je cilinder res malce nizko,za nekatere kmete to ne bi prišlo v upošev.Jaz takšna dela opravljan da ni problema.Dans sem oral in neboš vrjel nosilec ni od zemlje niti umazan.35 cm visoke brazde ne orješ,tak da...Sicer je enako visok kot je višina prednjega diferenciala,tak da ni frke.če gre on čes bo to tudi.

Lahko bi skrajšal nosilec za max 3cm pri tej varjanti če bi želel.Cilinder pač tak kot je ne moreš ga spremeniti.Pri tej dolžini batnice on je takšen kot ga pač tu vidiš.Višje ga ne moreš prestavit,ker je napoti ročna zavora.Lahko pa si ga gdo umisli v ležeči varijanti,a takrat bo to težje izvedljivo.Da se a men tak kot je odgovarja Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 11:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kam si pa elektro pnevmatski ventila montiral? in kako si ga povezal na obstoječi sistem...imaš sliko?

Jaz imam vedno med baliranjem vklopljen kompresor pa nisem še pogruntal, da bi imel traktor kaj manj moči oz. večjo porabo zaradi tega.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 12:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mstrek je napisal/a:
Kam si pa elektro pnevmatski ventila montiral? in kako si ga povezal na obstoječi sistem...imaš sliko?

Jaz imam vedno med baliranjem vklopljen kompresor pa nisem še pogruntal, da bi imel traktor kaj manj moči oz. večjo porabo zaradi tega.

Glej poraba goriva,hrup in poraba moči so pri vklopljenem kompresorju ki tlači okoli 4 bare(tako mam nastavljeno)zelo majhne,ampak so pa.Zato sem jih omenil,ni pa to v taki veliki znatni količini Wink
Hvala da si me opozoril na sliko ventila.Pozabo. evo

Nameščen je na tisti kratek del cevi speljan od Tkomada do ventila zaviranja prikolice.vrjetno boš na sliki že znal ugotovit ki bi to blo.Pa še skrit je dobro. Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 12:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dobro narejeno. To imaš enosmerni vetil? Špero izklopi vzmet in ne ventil verjetno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 52, 53, 54  Naslednja
Stran 32 od 54

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.