Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Katere zavore so priporočljive na prikolici |
Hidravlične zavore |
|
43% |
[ 45 ] |
Zračne zavore |
|
17% |
[ 18 ] |
Dvosmerne zračne zavore |
|
39% |
[ 41 ] |
|
Skupaj glasov : 104 |
|
Avtor |
Sporočilo |
soklic Traktorist
Pridružen/-a: 20.06. 2008, 16:11 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 11:14 Naslov sporočila: Katere zavore so priporočljive na prikolicah |
|
|
Ker nikjer nisem opazil teme o zavorah pri prikolicah bolj na splošno sem jo, kar samo odprel.
Zanima me katere zavore so najbolj priporočljive na prikolicah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno koliko daleč se voziš in po kakšnem terenu. Najcenejše so hidravlične, najdražje pa dvosmerne zračne.
Zračne imajo predvsem prednost, če imaš veliko dolgih spustov s polno prikolico, ker se v tem primeru olje v hidravličnih lahko pregreje, pa ne prime več. Kolikor vem iz istega razloga na velike težje prikolice montirajo samo zračne zavore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
soklic Traktorist
Pridružen/-a: 20.06. 2008, 16:11 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 14:19 Naslov sporočila: |
|
|
Povečini res vendar ne na vse prikolice na nekaterih prikolicah imaš tudi že serijsko hidravlične zavore. Nekje sem tudi slišal da hidravlične zavore pričnejo zavirati še predno traktor prične zavirati, kot pa na primer pri zračnih dvosmernih, ki prvi prične zavirati traktor, nato pa šele prikolica ali je to res. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
Prednost hidravličnih zavor je, da so skoraj polovico cenejše, kot zračne. Pa tudi hidravlični izhod za zavore na traktorju je več kot 2X cenejši kot kompresor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
Vse kamionske prikolice imajo zračne zavore... Mislim, da je to dovolj zgovoren podatek o tem, katere zavore so primernejše-boljše za prikolice. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: |
Zračne imajo predvsem prednost, če imaš veliko dolgih spustov s polno prikolico, ker se v tem primeru olje v hidravličnih lahko pregreje, pa ne prime več. |
Zakaj se pregreje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Meni se zdi kr najbolši zrak. Kot je že edo tudi omenil, majo vse (oz. večina) kamijonske prikolce luft bremze, kar že precej pove. Res pa je, da velikokrat najprej zagrabi bremza na traktorju nato pa luft na prikolci, amapk je to zelo mali časovni zamik ( 1-2 sekundi) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 27 Jul 2009 01:01 Naslov sporočila: |
|
|
če poči hidravlična cev, potem zavore ne delujejo, ko pa poči zračna cev pa se zavora aktivira, kar je velik razlog zakaj imajo kamionske prikolice zračne zavore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ursuspower Traktorist
Pridružen/-a: 05.11. 2007, 19:03 Prispevkov: 123 Kraj: pšata
|
Objavljeno: 27 Jul 2009 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | če poči hidravlična cev, potem zavore ne delujejo, ko pa poči zračna cev pa se zavora aktivira, kar je velik razlog zakaj imajo kamionske prikolice zračne zavore. |
Zaradi tega v nemčiji ne moreš dobiti strojev s hid. zavorami. imajo jih namreč prepovedane. lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daco Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 04.09. 2007, 16:37 Prispevkov: 238
|
Objavljeno: 27 Jul 2009 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Sam uporabljam na stojih hidravlične zavore, razlog da sem se odločil zanje je bila ugodna cena doplačila pri traktorju in prav tako potem pri priključkih. Ker delam pretežno v hribovitem predelu, moram reči da so zavore skoraj nuja. Zavore se odnesejo relativno dobro, res je da na priključkih, naprimer na nakladalni zavora prime prej kar je lahko tudi nevarno saj v večji strmini ko pritisneš na zavoro kolo zablokira in postane ena sama drsalka, ampak ko se navadiš zadeva deluje odlično. Pri transportu pri večjih hitrosti je pa slika polnoma drugačna in hidravlične zavore pri sljednjem tudi odsvetujem. Sam sem uporabil hidravlične zavore na cisterni pri vožji po cesti samo trikrat: prvič, zadnjič in nikoli več. Ne bom se pogljabljal v to kaj se je zgodilo ko sem moral v določenem trenutku hitro ustaviti in kakšne sile so se ustvarjale pri tem.
Moje mnenje o hidravličnih zavorah, za delo na travniku oz. delo pri manjših hitrostih da, pri transportu NE! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|