Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Katere zavore so priporočljive na prikolici |
Hidravlične zavore |
|
43% |
[ 45 ] |
Zračne zavore |
|
17% |
[ 18 ] |
Dvosmerne zračne zavore |
|
39% |
[ 41 ] |
|
Skupaj glasov : 104 |
|
Avtor |
Sporočilo |
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 27 Jul 2009 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
Saj imaš pri hidr. zavorah tudi 40km/h.
Vendar jih ima malo kdo.
Tam je tudi el. hidr ventil, ki lahko vse skupaj zavre.
Res pa je, da odloči ponavadi cena..
Pa še pri zračnih je treba počakati, da je zraka dovolj, če ne je spet situacija katastrofalma.
Npr. pri šleparjih ne vem koliko jih ima npr.hidravlično napeljavo in že zaradi tega nimajo potem hidr. zavor.
Mislim pa tudi, da zračne ne delujejo tako agresivno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 27 Jul 2009 23:21 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Lenny je napisal/a: |
Zračne imajo predvsem prednost, če imaš veliko dolgih spustov s polno prikolico, ker se v tem primeru olje v hidravličnih lahko pregreje, pa ne prime več. |
Zakaj se pregreje? |
Tekočine so slabo oz. nestisljive, zaradi česar se zavorno olje vsakič nekoliko segreje, ko stisneš zavoro. Svoje doda še trenje olja ob cevi.
Sva imela enkrat debato na to temo s komunalcem, ki z Valtro s cisterno odvaža kanalizacijske odplake. Pa so mu enkrat odpovedale zavore. Pri spustu se je olje pregrelo. Oljne pare pa so dobro stisljive, zato zaradi pomankanja tlaka zavora ne prime. Drugače tole pride v poštev le pri takih dolgih vožnjah, ki jih na slovenskih kmetijah praktično ni.
btw: ko smo se zanimali za gozdarsko prikolico je bil vmes montiran hladilnik olja.
Na nakladalki imamo hidravlične zavore brez regulacije. Kar se mene tiče, brez nje ne bom več kupoval hidravličnih zavor. Enostavno se ne da nastavit, da bi zavore delovale skladno z traktorskimi zavorami. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 05:30 Naslov sporočila: |
|
|
Kar se tiče pritiska je tako, sam imam nameščen en varnostni ventil, ki ga prilagodim priključku (če vozim z polno cisterno po hribu navzdol, potem dopustim ves pritisk na zavore, če imam kakšen lažji tovor pa nastavim manjši pritisk na zavore). Kar se pa tiče pregrevanja, ko sam vozim uporabljam zavore skoraj izključno, če se srečem na cesti in moram ustaviti hitro, drugače pa vozim v prestavi, da traktor sam zavira z motorjem, torej se olje ne pregreva, sicer pa je že na traktorju hlafilnik olja, tako da se olje še ni segrelo čez 80 stopinj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
papež Traktorist
Pridružen/-a: 30.07. 2008, 11:42 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 11:37 Naslov sporočila: |
|
|
ne govorite neumnosti da se zrečne zavore zablokerajo če se odpne prikolica oljne pa ne OBOJE SE !!! zato ker so vezane na elektriko za luč, če luči ne prižgeš bremze ne spustijo in če se ti prikolica odpne se bojo potrgali kabli in zavore se bojo zategnile. zakaj bi se segrelo olje? mi ni jasno kje! če bi se po ceveh pol ne vem zakaj voda iz pipe ne priteče vroča???
po mojem so zavore ene ali druge iste le ena razlika je v CENI |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
papež pa si ti že vozil kamion?
poznaš princip delovanja zavor? zavore na kamionu niso nič vezane na luči. zavore popustijo ko se napolni dovolj zraka. ko zrak spustiš (zategneš "ročno") se spet napnejo tako da tudi ko kamion stoji ne more jit nikamor ker vedno drzijo zavore! in če je kje okvara da začne zrak popuščati zavore zateguje. če se kabl odtrga zavore zategne (pa posledično še ni izpusta olja...). verjemi da če bi bile hidravlične zanesljive in enako kvalitetne bi jih montirali na kamione. pa uporabljajo zrak!
olje se vedno segreva zardi trenja! in voda pa olje ni enako drugače bi ti v hidraliko kar vodo vlil pa je... tukaj boš moral par let še hoditi v šolo pa poslušati fiziko.
pa brez zamere |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Papež sploh poznaš delovanje oljnih zavor?
Ko ti pritisneš zavoro ventil spusti olje do cilindra, ki se razširi, ko pa zavoro spustiš pa ga vzmet vrne v skrčen položaj, cilinder pa je povezan na ročico zavore, ki jo obrne in zaradi elipsaste oblike razčiri zavorne čeljusti, te pa se trejo ob pesco kolesa.
Od kje bi ti dobil pritisk da bi ga zadrževal v cevni napeljavi, in bi ostal tudi ko bi cev počila?
Kot je rekel alkoholik, bo treba še kar enih par let v šolo hodit (tehnično smer). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | Lenny je napisal/a: |
Zračne imajo predvsem prednost, če imaš veliko dolgih spustov s polno prikolico, ker se v tem primeru olje v hidravličnih lahko pregreje, pa ne prime več. |
Zakaj se pregreje? |
Tekočine so slabo oz. nestisljive, zaradi česar se zavorno olje vsakič nekoliko segreje, ko stisneš zavoro. Svoje doda še trenje olja ob cevi.
Sva imela enkrat debato na to temo s komunalcem, ki z Valtro s cisterno odvaža kanalizacijske odplake. Pa so mu enkrat odpovedale zavore. Pri spustu se je olje pregrelo. Oljne pare pa so dobro stisljive, zato zaradi pomankanja tlaka zavora ne prime. Drugače tole pride v poštev le pri takih dolgih vožnjah, ki jih na slovenskih kmetijah praktično ni.
|
Izjemno redek primer, sicer bi hidravlične zavore zakonodaja že zdavnaj izločila.
olje + oljne pare! Mar ne fila traktorska črpalka olja v sistem hidravličnih zavor dokler ne doseže nastavljenega tlaka? Torej, po tej logiki imamo koneckoncev enako zavorno silo. Čeprav je težko doumeti uparjanje olja v cevi ki vodi do hidravličnega valja zavor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
papež je napisal/a: | ne govorite neumnosti da se zrečne zavore zablokerajo če se odpne prikolica oljne pa ne OBOJE SE !!! zato ker so vezane na elektriko za luč, če luči ne prižgeš bremze ne spustijo in če se ti prikolica odpne se bojo potrgali kabli in zavore se bojo zategnile. zakaj bi se segrelo olje? mi ni jasno kje! če bi se po ceveh pol ne vem zakaj voda iz pipe ne priteče vroča???
po mojem so zavore ene ali druge iste le ena razlika je v CENI |
Sploh pa tudi niso vse zračne oz. bremze nasplošno pri prikolicah vezane na štrom. Pri enih samo lepo spustiš ventil tam pri kestlu pa vse skup popusti. Da se vozit tud brez zraka amapk ne vse!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 28 Jul 2009 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
Pa kaj zdaj tu elektriko mešate zraven, ki ima le toliko veze, da ti stop luč sveti......
Oljne zavore na prikolici pa ne bodo blokirale, če strgaš kabel za el. napeljavo, ampak če si ob nakupu hidravličnih zavor segel malo globje v žep in dokupil dodaten ventil, ki to omogoča (pogoj za 40km/h). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Traktor frik Moderator
Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 29 Jul 2009 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje! A vi slučajno ne veste katero olje napaja hidravlične zavore?
Hidravlične zavore oziroma ventil je vezan v hidravlični sistem traktorja. tako, da se uporablja hidravlično olje in ne zavorno olje/tekočina. S pregrevanjem olja ne more in ne sme biti problemov, saj večina priključkov nima zavornih valjev (cilindrov) v pestu koles, temveč nekje na sredini osi. Tako, da ni klasičnega pregrevanja. Pregreva se samo, če se pregreva celotni hidravlični sistem traktorja.
Kar se tiče pa regulacije zavorne moči, imajo trenutno avtomatsko regulacijo le zračne zavore - t.i. ALB (za doplačilo). Vse ostale zavore imajo ročno regulacijo.
Hidravlične zavore imajo za doplačilo (na žalost) dodan še razbremanilni ventil, ki prestreže sunek tlaka, ko pelješ s polnimi obrati in dela črpalka s svojo polno kapaciteto, nato pa nenadoma s polno močjo skočiš na zavori. Ventil prepreči momentalno blokiranje zavor in posledično kakšno katastrofo.
Iz poznanih virov, pa vem, da se neko slovensko podjetje pospešeno pripravlja na predstavitev ALB sistema na hidravličnih zavorah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|