Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Nakup Zetorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

mico
Vajenec


Pridružen/-a: 08.04. 2006, 16:19
Prispevkov: 39
Kraj: štajerska

PrispevekObjavljeno: 21 Maj 2006 09:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jah pa saj to je pri vseh zetorjih da zajebavajo bremze. mamo mi dva doma pa morem rečt da smo kar zadovolni sam ma en že tolko ur da bi ga blo treba menjat. ja pa luči so pri zetorju res slabe.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 23 Okt 2006 15:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


res de so luči slabe pa bremze tut sam za majhne kmetovalce je zetor res čist dobr traktor. Mi mamo zetorja 5011 doma pa že 15 let bremza ne prime (leva) pa se sploh ne obremenjujemo s tmo.Luči pa kokr je enkrat gorijo enkrat ne. Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

focus
Vajenec


Pridružen/-a: 12.08. 2006, 12:58
Prispevkov: 32
Kraj: Petrovo Brdo

PrispevekObjavljeno: 23 Okt 2006 20:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri nas imamo model super, pa ni nobenih problemiv z bremzami, primejo odlično v primerjavi s štoretom. Ima zavore na vseh štirih kolesih, zadnje pa so v oljni kopeli. Kar soliden stroj za svojo ceno, z manjšimi pomanjklivostmi (brez inverterja, ročica reduktorja je trda za prestavljanje,...).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2006 11:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kolk pa je letnik? Če je novejši ni čudn de bremze še kr primejo. Naš je že star pa že velik je obrnu tko de ni čudn de že rahlo za j.....! Laughing

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2006 11:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A ja pa ročka za reduktor je tut kr fejst trda Laughing . Včash tud kr ne morš reduktorja izklopt in se morš pol kr z reduktorjam furat. Gre mal fejst bol počas ampak pol k boš pa šenkrat probu odklopt gre pa čist komot. Tko je nimaš kaj. Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

focus
Vajenec


Pridružen/-a: 12.08. 2006, 12:58
Prispevkov: 32
Kraj: Petrovo Brdo

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2006 12:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Letnik izdelave je 1999, ima pa 1600 ur. Glede reduktorja je pa tako, da ga ponavadi sploh ne moreš vključit oziroma izključit. To se zgodi, če imaš vključen 4x4 pogon. Če ga izključiš, pa se ročica normalno pretika.
Po mojem konstruktorska napaka.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 31 Okt 2006 19:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


focus je napisal/a:
Letnik izdelave je 1999, ima pa 1600 ur. Glede reduktorja je pa tako, da ga ponavadi sploh ne moreš vključit oziroma izključit. To se zgodi, če imaš vključen 4x4 pogon. Če ga izključiš, pa se ročica normalno pretika.
Po mojem konstruktorska napaka.


Ne, ne nič ni konstrukterska napaka. To je pač rešitev za tak denar. Naj bo katerikoli traktor, pri vsakem se bi se vhodni in izhodni del sklopke za vklop štirikolesnega pogona rada vrtila vsak s svojo hitrostjo. To izhaja iz tega, ker obsega prednjih in zadnjih pnevmatik nista enaka vrednosti, ki so jih upoštevali pri preračunu. Obsega pa se lahko spremenita zaradi tlakov v pnevmatikah ki niso ustrezni ali pa zaradi obrabe pnevmatik. Prednja pnevmatika se namreč hitreje obrabi, ker se za določeno prevoženo pot mora zavrteti večkrat saj je njen obseg manjši od obsega zadnje pnevmatike.
Tako ko pa hočeš v nekem trenutku izklopiti prednji pogon, ga ne moreš ker je pogon pod obremenitvijo.
Nasvet za izklop pogona pa je:
1. če si se dalj časa peljal/a naprej zapelji malo vzvratno in pri tem izklopi pogon
2. če si se dalj časa peljal/a vzvratno se zapelji malo naprej in medtem izklopi pogon

Pri vožnji z vklopljenim prednjim pogonom, ti torej na osi, ki je manj obremenjena kolesa podrsavajo. Zato je prednji pogon vedno ko prideš na asfalt ali če ga ne rabiš imeti vklopljenega, dobro izklopiti. Saj s tem varčuješ na pnevmatikah, veliko manj obremenjuješ pogonski sklop=podaljšuješ mu življenjsko dobo, s tem pa seveda varčuješ tudi na gorivu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 02 Nov 2006 14:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
focus je napisal/a:
Letnik izdelave je 1999, ima pa 1600 ur. Glede reduktorja je pa tako, da ga ponavadi sploh ne moreš vključit oziroma izključit. To se zgodi, če imaš vključen 4x4 pogon. Če ga izključiš, pa se ročica normalno pretika.
Po mojem konstruktorska napaka.


Ne, ne nič ni konstrukterska napaka. To je pač rešitev za tak denar. Naj bo katerikoli traktor, pri vsakem se bi se vhodni in izhodni del sklopke za vklop štirikolesnega pogona rada vrtila vsak s svojo hitrostjo. To izhaja iz tega, ker obsega prednjih in zadnjih pnevmatik nista enaka vrednosti, ki so jih upoštevali pri preračunu. Obsega pa se lahko spremenita zaradi tlakov v pnevmatikah ki niso ustrezni ali pa zaradi obrabe pnevmatik. Prednja pnevmatika se namreč hitreje obrabi, ker se za določeno prevoženo pot mora zavrteti večkrat saj je njen obseg manjši od obsega zadnje pnevmatike.
Tako ko pa hočeš v nekem trenutku izklopiti prednji pogon, ga ne moreš ker je pogon pod obremenitvijo.
Nasvet za izklop pogona pa je:
1. če si se dalj časa peljal/a naprej zapelji malo vzvratno in pri tem izklopi pogon
2. če si se dalj časa peljal/a vzvratno se zapelji malo naprej in medtem izklopi pogon

Pri vožnji z vklopljenim prednjim pogonom, ti torej na osi, ki je manj obremenjena kolesa podrsavajo. Zato je prednji pogon vedno ko prideš na asfalt ali če ga ne rabiš imeti vklopljenega, dobro izklopiti. Saj s tem varčuješ na pnevmatikah, veliko manj obremenjuješ pogonski sklop=podaljšuješ mu življenjsko dobo, s tem pa seveda varčuješ tudi na gorivu.


Še ena logična stvar.
Ko menjuješ pnevmatike moraš menjati vse štiri pa čeprav so navadno prednje na ničli zadaj pa je še kar nekaj profila.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

focus
Vajenec


Pridružen/-a: 12.08. 2006, 12:58
Prispevkov: 32
Kraj: Petrovo Brdo

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2006 22:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nisi me popolnoma razumel kaj sem hotel povedat. Teško se prestavlja ročica reduktorja pri vklopljenem pogonu 4x4, ne pa ročica vklopa prednjega pogona. Prednji pogon se vklaplja/izkljaplja elektopnevmatsko pri tem modelu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

_urbek_
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 01.01. 2007, 13:41
Prispevkov: 238
Kraj: lenart

PrispevekObjavljeno: 02 Apr 2007 21:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


men je en prijatelj pravo da so si kupli zetorja novega. pa so do zdaj zadovolni. razn tega da imajo malo večjo poravo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Naslednja
Stran 2 od 16

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.