Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 27 Maj 2008 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
EJ alkoholik, a pol če mi je pojedlo tist navoj pri varnostnem ventilo, ga moram zamenjat.
Misliš, da je samo to vzrok, za slabo hidravliko?
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 27 Maj 2008 10:22 Naslov sporočila: |
|
|
politik kritik je napisal/a: | EJ alkoholik, a pol če mi je pojedlo tist navoj pri varnostnem ventilo, ga moram zamenjat.
Misliš, da je samo to vzrok, za slabo hidravliko?
LP! |
To je zelo težko rečti ker hidravliči sistem je skupek elementov kateri posledično vplivajo en na drugega. Sam varnostni ventil je namenjen varovanju (kakor je napisal Alkoholik) in, če ga imaš nastavljenega na nizek (prenizek) tlak ti spusti tlak prehitro in tako nemoreš normalno delati z nakladačem. Je pa tako, da so varnostni ventili navadno tovarniško nastavljeni in nato zapečateni ravno zaradi neljubih posegov lokalnih mojstrov. Pravgotovo je to lahko enden od 1000 razlogov zakaj sistem ne deluje pravilno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 27 Maj 2008 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
Torej marolt,
Potem mi svetuješ, da kupim nov ventil, (oz. rabljenega) pri tistem mojstru iz Borovnice, samo kako naj potem vem kako ga nastaviti
Moram ti povedati, da ta ventil ni bil tovarniško zapečaten.
Pa še to, ko sem nastavil ventil je delal vredu (naredil sem kar precej velik izkop). Meni se ni zdelo, da bi kaj potrgal pri cilindrih ali kje drugje (a to bi moral iz cilindrov začet ven uhajat hidravličn olje). Mogoče pa je za posledicami tega mojega nevednega ravnanja pojedlo navoj ventila. Kot sem že na prejšnih straneh omenil, sem moral vse bolj pogosto nastavljati ta ventil. In ko sem ga šraufal je delal bolje rovokopač le na točno določenem naključnem obratu izvijača (šraufencigra). Ventil sem nastavljal pri prižganem stroju, saj sem tako sprobaval sproti če dela bolje.
Če ste za, bom ta ventil odpru in ga natančneje poslikal ter dal slike na forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dylan Traktorist
Pridružen/-a: 26.09. 2007, 13:33 Prispevkov: 109 Kraj: tolmin
|
Objavljeno: 27 Maj 2008 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
Če ti ni pretežko, bi me zanimale slike samega stroja ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 28 Maj 2008 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
slike "kombinirke" bi bile res dobrodosle...
kar se pa samega problema tice: zgleda da ti nastavitev ne drzi (unicen navoj), zato ti varnostni ventil prehitro spusca tlak mimo...
resitev: ali zamenjas samo varnostni ventil (nastavis ga tako, da vzames manometer, priklopis manometer na en izhod iz komande, in nastimas delovni pritisk na 180 bar (se pravi ventil toliko casa vrtis dokler na manometru ni tak... )
najbolje bo pa res da kupis krizne komande... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 28 Maj 2008 14:28 Naslov sporočila: |
|
|
Malo sem že siten,
Samo še eno vprašanje imam, kdaj naj pomerim tlak na sistemu, pred menjavanjem pokvarjenih delov, ali po menjavanju?
In ali moram tlak pomeriti na vsakem cilindru?
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 29 Maj 2008 08:32 Naslov sporočila: |
|
|
tlak pomeris samo na enem hidravlicnem izhodu (cilindru)...
jaz pa nimam diplome... sem pa "diplomiral" ze na kombinirkah (pa ne ravno skip, poznam CAT, MF, JCB...), traktorjih in ostalih kmetijskih pritiklinah (to kar dosti preservisiram..)...
po menjavanju bos mogu vse skup nastavite edin ce bos kupil nove komande ti je to prihranjeno (svetujem da kupis nove, krizne, komande). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 29 Maj 2008 10:09 Naslov sporočila: |
|
|
politik kritik je napisal/a: | Malo sem že siten,
Samo še eno vprašanje imam, kdaj naj pomerim tlak na sistemu, pred menjavanjem pokvarjenih delov, ali po menjavanju?
In ali moram tlak pomeriti na vsakem cilindru?
LP! |
Passcalov zakon pravi da se tlak širi na vse strani enako. Tako, da je dovolj izmeriti tlak na enem mestu. Pa to pred menjavo elementov saj boš le tako videl koliko tlaka imaš na dovodu oziroma izhodu in koliko dejansko na cilindru. Če nastaja razlika med dovodom in delovnem valjem potem ti tlak spusti varnostni ventil in je potrebno tega nastaviti. Lahko ti, da črpalka 180 ali 200 barov pa imaš na cilnidru samo 80 barov kar povemi, da ti varnostni ventil spusti na 80 barih in tlak preusmiri na povratek kar pa posledično pomeni da stroj ne dela pravilno. Skratka tlak mora biti nastavljen z varnostnim ventilom na določen tlak kolikšen pa je na Skipu pa je vprašanje (navadno na 180 barov) vprašanje pa je koliko je zdrava črpalka.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|