Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 27 Apr 2008 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Lej če ima ta kombinerka že filter za hidravlično olje še to poglej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
Objavljeno: 27 Apr 2008 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
kot so drugi že povedali je verjetno treba menjati tesnila v ventilih ali pa celindrih, kar pa spet ni tak strošek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 00:13 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej bom dodal hidravlično olje. Zanima me kakšnega mi priporočate? Ali naj dam notri motorno olje, ki je gostejše ali hidravlično, ki je redkejše.
Pred dvema mesecema sem dodal motornega. ALi moram staro olje spustiti ven, ko bom dodajal novega.
AHA BaTeK, ko govoriš o tem filtru za hidravlično olje, za kaj je ta pomemben? Kje se pa to vidi če ga kombinirka ima, ali moram razstaviti hidravlično črpalko?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 06:17 Naslov sporočila: |
|
|
politik kritik je napisal/a: | Najprej bom dodal hidravlično olje. Zanima me kakšnega mi priporočate? Ali naj dam notri motorno olje, ki je gostejše ali hidravlično, ki je redkejše.
|
Ravno to se mi zdi da sploh ni dobro. Ne vem kako pašejo skupaj tesnila v hidravličnem sistemu in motorno olje! Ne trdim 100% ker še nisem poskusil, ampak skoraj bi verjel, da je motorno olj preveč agresivno in nažira tesnila v hidravličnem sistemu.
Pa saj imaš hidravlična olja z različnimi oznakami viskoznosti. Od 10 pa tja do 85, katero je "najgostejše". 85 se uporablja v menjalniku diferencialu in hidravliki zetorja. Res pa je, da so hidravlična olja draga in jih je drago metati stran.
Po opisih sodeč pa je lahko varnostni ventil prenizko nastavljen. Sam bi vsekakor najprej z nekim manometrom za hidravliko, kateri ne laže za 100%, poskusil, koliko tlaka sploh dobivaš na cilindre. Čisto možno pa je, da so slaba tudi tesnila na batnicah v cilindrih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 06:20 Naslov sporočila: |
|
|
politik kritik je napisal/a: | Najprej bom dodal hidravlično olje. Zanima me kakšnega mi priporočate? Ali naj dam notri motorno olje, ki je gostejše ali hidravlično, ki je redkejše.
Pred dvema mesecema sem dodal motornega. ALi moram staro olje spustiti ven, ko bom dodajal novega.
AHA BaTeK, ko govoriš o tem filtru za hidravlično olje, za kaj je ta pomemben? Kje se pa to vidi če ga kombinirka ima, ali moram razstaviti hidravlično črpalko?
|
Delati bi moralo z vsakim oljem... saj traktorji nekateri tudi uporabljajo transmisijsko olje ze delovanje hidravlike, ki je še gostejše...samo potrebuje dalj časa da se segreje na delovno tem.
Filter pa je, če je, na rezervoarju za olje preko katerega črpa olje iz njega. Če se ne motim. Mogoče je zamašen... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: |
Delati bi moralo z vsakim oljem... saj traktorji nekateri tudi uporabljajo transmisijsko olje ze delovanje hidravlike, ki je še gostejše...samo potrebuje dalj časa da se segreje na delovno tem.
Filter pa je, če je, na rezervoarju za olje preko katerega črpa olje iz njega. Če se ne motim. Mogoče je zamašen... |
Na vstopni strani črpalke naj ne bi bilo podtlaka. Najbolje je, če je pri na mestu vstopa v črpalko že nekaj nadtlaka. Zato so filtri ponavadi na povratnih vodih, ker povzročajo malo padca tlaka (bar, ali dva). Filtri pa naj bi bili zgrajeni tako, da, če se zamašijo, teče olje mimo njih in se torej ne filtrira. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Po opisih sodeč pa je lahko varnostni ventil prenizko nastavljen. Sam bi vsekakor najprej z nekim manometrom za hidravliko, kateri ne laže za 100%, poskusil, koliko tlaka sploh dobivaš na cilindre. Čisto možno pa je, da so slaba tudi tesnila na batnicah v cilindrih. |
Malo se mi dozdeva kaj pišeš!!!
Sam imam občutek, da ko delam, ta varnostni ventil prehitro spusti (mislim na ta ventil, ki preprečuje, da bi ob prevelikem bremenu hidravlično roko potrgal). Ko je rovokopač segret začne ob "prevelikem bremenu" ventil spučati, tako da moram dodati gas. Spušča tak zvok kot da bi z vitlom nekaj navijal...bzzzzzzzzzzzzzz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
najprej preveri crpalko...
to, da hladen dela OK segret pa ne ponavadi cilja na problem s crpalko
potem predihtah roko...
dihtanje teh 3 cilindorv res ne bo drago... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
politik kritik Vajenec
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 23:01 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 23 Maj 2008 20:26 Naslov sporočila: |
|
|
Dolgo se nisem javil!!!
Ampak zdaj sem spet tu z novo težavo.
V tem mesecu kolikor se nisem javil sem izkopal vso zemljo za cevi toplotne črpalke. Zdaj čakam na gradbenika, ki mi bo z minibagerjem popikal še nekaj kamnitih špic, ki gledajo iz dokaj ravnih kamnitih tal.
Od mojega zadnjega javljanja sem problem z rovokopačem rešil tako, da sem naštelal ventil na zadnji hidravlični roki. Pojavila pa se je dokaj zanimiva stvar, saj ko sem obračal ventil, je na točno določenem naključnem mestu hidravlika začela delati bolje (črpalka je potemtakem izpravna saj je delal rovokopač kot ura) Pričakoval sem, da bo hidravlika delala vse bolje z obračanjem šraufa, tako kot pri štelanju štandgasa pri mopedu APN 6 Alpino-več ko obračaš šrauf, pod večjim gasom dela (primer). In pri hidravliki bi po mojem moralo biti isto-več ko obrneš šrauf bolje bi moralo delati, pa ni bilo tako.
No prvič ko sem naštelal, je hidravlika delala mnogo bolje en teden, sčasoma sem moral našelati že vsak dan. In danes ko sem delo končal mi je prekipelo.
Dovolj o mojem napredku, pa preidimo na problem...
Razšraufal sem ventil in notri našel BATEK in feder in podložko za feder.... Skratka kot vem ta batek odpira in zapira pritekanje olja v cilindre (ven je izteklo kar nekaj olja). Glavna stvar, ki me je zmotila pa je bila, da na tistem nastavku, v katerem se batek premika gor in dol, (pozabil sem kako se tej stvari reče, celinder al neki podobnega) je bil navoj. Ko sem vse skupaj razšraufal sem to stvar (batek in njen nastavek) potegnil kar ven brez da bi odšraufau. Potem sem šel razdret še ventil za prvo hidravliko, tam pa je bilo vse vredu nastavek v katerega vtakneš bat je bil prišraufan... Zamenjal sem batka, ju privil na obe strani (na eni strani ni šlo) in ugotovil da je problem...
Problem je v tem, da je navoj v ohišju hidravlike požrt !!!!! (ne na nastavku v katerega daš batek)!!!! ALI MI LAHKO KDO SVETUJE KJE NAJ DOBIM DELE ZA ROVOKOPAČA SKIP Bn 79 Hidravlično pumpo imam od MFa, potem bi morda pasal še kakšen drug del od MFa na SKIPA.
LP! Že vnaprej se zahvaljujem za odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 23 Maj 2008 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
praši avtomax vrhnika, oni imajo več ali manj vse od imt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|