Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 02 Jan 2023 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Rabljena osovina z platišči te stane cca 200 eur, če rabiš nove gume je cca 200 eur za obe. Hidravličen cilinder z napeljavo te stane cca 500 eur. Sam sem stranice delal sam saj sem vzel 3mm pločevino za stranice in pa debelostenske 40x40 cevi. Rabiš še vedno okovje, to te stane vsaj 100 eur, rajši kakšen eur več. Barva, vsaj 100 eur, rajši kaj več.
Malo boljša podporna noga je cca 60 eur, pa še recimo 100 eur planiraj za vlečno uho, luči in še kakšno drobnarijo.
Zdaj si na cca 1200 eur.
Zdaj ti pa ostane jeklo, rabiš plošče za stranice in pod. Sam sem dal 4mm za pod in 3mm za stranice ker rabim močno konstrukcijo. ostalo si pa preračunaj. Torej cca 800 kg jekla, lahko manj, ali pa več, odvisno kako močno konstrukcijo rabiš. Kakšna je trenutna cena ne vem, nekaj mesecev nazaj je bila okrog 3 eur. Če cena še vedno drži potem rabiš cca 1500 do 2000 eur za jeklo. Pa računaj še cca 200 eur za elektrode, elektriko plin. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 214
|
Objavljeno: 02 Jan 2023 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo kupili rabljeno mlaz 3 tonko, staro 25 let za 2500€,lepo ohranjeno, na podu v vogalu še barva, sveča ne pušča, delujoča elektrika in zračne zavore, dobre gume. So pa stranice iz res tankega pleha in so hitro poviti oz udarjeni zgornji robovi, smo že poravnali, spomladi še pobarvamo. Rabimo občasno zato smo iskali rabljeno.
Rabljene res preveč cenijo, pa nobena ni v dobrem stanju, pač letom primerno rjasta, povite stranice, nedelujoča elektrika. Sama obnova pa hitro nanese še tisočaka ali dva.
Popoldne je bila na avtonet mlaz 3t za 1900€,če je še na voljo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
heron Traktorist
Pridružen/-a: 23.04. 2013, 19:57 Prispevkov: 195
|
Objavljeno: 02 Jan 2023 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
dogtag je napisal/a: | Mi smo kupili rabljeno mlaz 3 tonko, staro 25 let za 2500€,lepo ohranjeno, na podu v vogalu še barva, sveča ne pušča, delujoča elektrika in zračne zavore, dobre gume. So pa stranice iz res tankega pleha in so hitro poviti oz udarjeni zgornji robovi, smo že poravnali, spomladi še pobarvamo. Rabimo občasno zato smo iskali rabljeno.
Rabljene res preveč cenijo, pa nobena ni v dobrem stanju, pač letom primerno rjasta, povite stranice, nedelujoča elektrika. Sama obnova pa hitro nanese še tisočaka ali dva.
Popoldne je bila na avtonet mlaz 3t za 1900€,če je še na voljo. |
ja, se da dobit , če maš srečo. ste zadovoljen z Mlaz? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 214
|
Objavljeno: 03 Jan 2023 17:57 Naslov sporočila: |
|
|
zaenkrat se je obnesla. zvozila je par prikolic zemlje in kamenja, jo pa ne bomo nekaj zelo matrali, ker imamo še manjši kiper tovornjak.
ima pa sosed enako mlazovo 3 tonko in je z njo prevozil čuda materiala (drva, pesek, cement) in je še vedno v dobrem stanju.
stranice so mogoče res slaba stran, se hitro poznajo udrtine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nteam Vajenec
Pridružen/-a: 02.12. 2019, 07:49 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 11 Maj 2023 06:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Ima kdo izkušnje s turškimi prikolicami Palazoglu PLZ - je vredna svojega denarja?
5 ton skupne teže s poviški je cena nekje 5000 brez ddv.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 11 Maj 2023 11:11 Naslov sporočila: |
|
|
Nimam izkušenj z njimi, imam pa bicchi in pa PMJ (poljak ali čeh). Obe 5T. Za zrnje sta obe več kot dobri. Da bi pa z njima vozil nek pesek, ... pa sta mi škoda in po mojem bi lahko bili močneje narejeni. Za tu pa tam kakšen prevoz, drv, zemlje in peska po mojem ne bi smel biti problem.
Glede na slike mi zgledajo te turške še kar dobro narejene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 466 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 11 Maj 2023 15:01 Naslov sporočila: |
|
|
En kazalec je lastna teza prikolice. Npr. te skupne teže 5T imajo lastno težo okrog 1050 kg. Sedaj je pa odvisno, kako dobro je porabljen ta material. Mislim da v glavnem vsi kopirajo eden od drugega, bistveno različni so detajli, kot so zapirala, izpust za zrnje, oblika in število pantov, moznost poviškov,...
Kako je pa s tem, ali lahko nove prikolice še vedno imajo hidravlično zavoro? Bilo je nekaj govora, da bi morale imeti dvo krožni pnevmatski sistem zavor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
samotar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 09:24 Prispevkov: 844
|
Objavljeno: 11 Maj 2023 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
dvokrožni zračni sistem lahko voziš 40km/h, hidravlične zavore ali pa enokrožni zračni pa 20? Je pa ceneje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lakk76 Vajenec
Pridružen/-a: 11.07. 2021, 14:53 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 17 Maj 2023 23:15 Naslov sporočila: |
|
|
Imam traktor 4x4, z 70 konjskimi močmi, teže cca 3,2 tone.
Za nalaganje in prevoz hlodovine iz gozda po ne preveč zahtevnem terenu (lepše gozdne poti blizu glavnih asfalt cest, brez večjih daljših strmin za gor in dol in naklonin) na daljši rok razmišljam o pridobitvi neke naprave za nalaganje in prikolice za prevoz. Za to bi pa raje, da je spodobne kvalitete kiper prikolica z odstranljivi stebrički, saj bi jo uporabljal še za ostale namene.
Opcija1:
Traktor s sprednjo utežjo, od zadaj na tritočkovnem priklopu gozdarsko dvigalo (med vožnjo gleda jasno naprej prek strehe), prikolica z daljšo rudo (da je sploh možna takšna vožnja)
Opcija2:
Traktor s sprednjo utežjo, od zadaj prikolica in na njej gozdarsko dvigalo.
Opcija3:
Traktor s sprednjim nakladalnikom, od zadaj prikolica. Med nakladanjem, izmetavanjem odklop prikolice, traktor od zadaj tritočkovna utež (med prevozom v prikolici). Imam možnost zbiranja, nametavanja hlodovine na večih svojih mestih v gozdu...
Opcija3 me morda še najbolj zanima, saj je nakladač bolj vsestransko uporaben, lažji, lažji za priklop/odklop in po logiki lahko vozim več tovora. Dvigala so menda problematična za tritočkovni priklop/odklop. Če pa je dvigalo na prikolici pa zna biti v napoto, ko se ga ne rabi in stalno se vozi še njegovo težo...
Predpostavka: komplet dvigalo 1,2-1,4 tone; sama prikolica 1,5-2,3 tone...
Pod opcijo 1: Kolikšno skupno težo prikolice (prikolica + tovor) bi moj traktor še lahko zmogel?
Kaj pa pod opcijo 2, kjer je skupna teža dvigalo+prikolica+tovor?
Skupna teža prikolice pod opcijo 3?
Če bo lahko skupna teža nad 8 ton, bo za prevoz hlodovine bolje, da gre za tandemdsko prikolico?
Za še bolj varno delo in prevoz večje skupne teže pa verjetneje še boljši izbor pogonske prikolice? A to je že kar več denarja...
Vaše izkušnje z navedenimi opcijami? Plusi, minusi?
No izmed vseh prikolic so mi še najbolj blizu Lochmann RWFM modeli. Te so lahko normal tri stranske kiper prikolice, ki pa imajo možnost, da se jim odstrani celoten kason in potem postanejo ta prave gozdarske prikolice. To je ''Wechselforstanhänger mit Dreiseitenkipper RWFM''. Ima kdo izkušnje z njimi? Niso glih poceni in menda tudi težje dobavljive...
Najlepša hvala za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 18 Maj 2023 06:27 Naslov sporočila: |
|
|
Navadna prikolica za v gozd ni dobra izbira. Okvir prazne gozdarske prikolice je zelo lahek in stabilen na terenu. Obvezna je gibljiva ruda, če se hočeš vozit po vlakah. Za vožnjo v klanec polne prikolice pa pogon dela čedeže.
Če bi rad prišparal si kupi navadno prikolico in čelni nakladač. Za drva zvozit vsako leto bo, za kaj več pa ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|