Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 641 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 22 Feb 2016 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
Pri takem nagibu pa imajo verjetno razni sklopi resne probleme z mazanjem. Človek v kabini pa s križem, ker sediš tako močno postrani. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
štore4x4 Vajenec
Pridružen/-a: 15.02. 2016, 23:35 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 24 Feb 2016 12:27 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
ali kdo mogoče ve koliko znaša transmisijsko razmerje med prednjim in zadnjim pogonom pri štore 404? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Koro-šec Vajenec
Pridružen/-a: 13.10. 2016, 18:12 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 13 Okt 2016 18:34 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav,
Mi lahko kdo svetuje katera hidravlična črpalka je nameščena na štore 504.
Spodaj v povezavi je več variant in nisem prepričan klatera je prava, zanima me tudi katra smer vrtenja je prava.
http://www.rosi.si/sl/hidravlicna_traktor_crpalka/
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
antonc Traktorist
Pridružen/-a: 31.03. 2013, 18:53 Prispevkov: 176 Kraj: Videm-Dobrepolje
|
Objavljeno: 17 Dec 2016 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni zanimam me če ima kdo elekrični shemo za štore 504.
hvala in LP. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 18 Dec 2016 07:15 Naslov sporočila: |
|
|
_Pepe je napisal/a: | Pri takem nagibu pa imajo verjetno razni sklopi resne probleme z mazanjem. Človek v kabini pa s križem, ker sediš tako močno postrani. |
Na "mojem" terenu običajno razširjen traktor najprej začne drseti. Da bi ga prevrnil moraš biti res že umetnik. Razen če drsiš daleč , dobiš bočno hitrost , potem pa nekam " zapnes" ....zakaj ta s storovcem ni pokosil z rotacijsko/diskasto?
Pa se tudi pošteno za volan držimo (da nas ne odnese iz sedeža.) Treba biti previden pri dvigovanju priključkov.
Zadnja (bobnaste) kosilnica na spodnji strani bi hitro ob dvigu dvignila levo kolo traktorja namesto kosilnice. Imamo diakasto ki je nekaj lažja, pa se takrat hitro levo kolo trga rušo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
Objavljeno: 10 Jan 2017 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
Je kdo montiral prednje zavore na Štoreta 404,koliko € je porabil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
štore4x4 Vajenec
Pridružen/-a: 15.02. 2016, 23:35 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 04 Apr 2017 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
štore4x4 je napisal/a: | Pozdravljeni,
ali kdo mogoče ve koliko znaša transmisijsko razmerje med prednjim in zadnjim pogonom pri štore 404? |
Še vedno iščem to to informacijo?
PS: ali ste že videli/vedeli/slišali za štore404(ali univerzal 445) z 24 colskimi kolesi(mislim da 24 ja) spredaj in zadaj, torej vse 4 gume enake na 24 col kolesih...?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kanoni Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2012, 11:46 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 20 Apr 2017 23:09 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo, na svojem 504 bi rad vec moci. Po forumih se pise da se to naredi z odpiranjem bosch pumpe. Mi lahko kdo opise postopek v praksi? Oz. priporoca strokovnjaka na podrocju dolenjske in bele krajine? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
štore4x4 Vajenec
Pridružen/-a: 15.02. 2016, 23:35 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 21 Apr 2017 07:19 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko več moči bi želel, potreboval ali pričakoval?
Tudi mene občasno "zamika", vendar koliko več uporabne moči sploh lahko da tisto več goriva (Nm/kW/obr. - v smislu, da bo motor nekaj več nafte potrošil še vedno pa bo nekaj "premalo" moči)? Ali se realno pridobi vsaj 1-3 hp (pa da ne zaradi tega zakajaš in še bolj ropotaš po vasi...)? Več energije v ta motor pomeni vsaj tudi več (pre?)segrevanaja motorja, tako hladilne kot olja... Od optimalnega se lahko hitro znajde na robu.
Nimam neposredne izkušnje in v našemu koncu nisem še našel ne traktorja ne mojstra, ki bi štoreta navil...
Za enkrat se meni na srečo in za našo uporabo izkazuje dovolj moči. Glede na porabo bi sam lahko "žrtvoval" kaj več goriva za več moči, ampak če je morda zgolj en minus zraven (nek negativni stranski učinek) raje pustim kot je original. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|