Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 05 Maj 2015 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
Deyan je napisal/a: | Lučka mora ugasniti ko se motor prižge. Lučka je vezana na 12V in na senzor. Ko damo kontakt lučka zasveti ker je na žarnico 12V-GND. Ko se motor prižge se naredi tlak v karterju in se senzor postavi na 12V. Tako je na žarnici 12V-12V zato ugasne.
Torej deluje vse v redu. |
V KARTERJU ni NIKOLI tlaka ali pritiska, potem bi merilna palica za olje odletela ven olje pa tudi, če ste že mehankarji dajte razumit vsaj osnove motoroznanstva če že ne detajle
LP in brez zamere |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 05 Maj 2015 22:20 Naslov sporočila: |
|
|
Nobene zamere. Ampak razumem napetost in tok. Poimenoval sem pa tlak olja ker tako piše na armaturnih nalepkah, da bo lažje razumel.
Razumljivo?
P.s. Tlak ne pomeni ogromno tlaka/pritiska da bi odletel čep ampak je lahko razlika med oljem in zrakom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 04:12 Naslov sporočila: |
|
|
Tlak je na izhodni strani oljne pumpe. V karterju ne sme biti nič. Če je potemj e mašina prepihana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 06:17 Naslov sporočila: |
|
|
Aja napisal sem tlak v karterju, res je. Moja..
Je tudi walter z veliko napisal, jaz pa včeraj nisem mogel dobro prebrat
Kako nagrinjate krompir s tamalimi TV? Imate vrste na 40cm in dve pod traktorjem ali po eno vrsto? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu @Deyan niti ni toliko falil, samo je hotel povedati to kar je napisal @godfather.
Če ima motor liho število valjev se lahko ustvarja tudi tlak in podlak pod batom. Odvisno kam se bat giblje. Zato bomo tudi opazili oljne madeže okoli merilne paličice za olje. Imajo pa motorji z lihim številom valjev urejen sistem za izmenjavo tlaka. Tomo ga ima verjetno na glavi (sodeč po pokrovčku za dolivanje olje). Je pa to večen problem motorjev z lihim številom valjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 15:10 Naslov sporočila: |
|
|
ddejc je napisal/a: | V bistvu @Deyan niti ni toliko falil, samo je hotel povedati to kar je napisal @godfather.
Če ima motor liho število valjev se lahko ustvarja tudi tlak in podlak pod batom. Odvisno kam se bat giblje. Zato bomo tudi opazili oljne madeže okoli merilne paličice za olje. Imajo pa motorji z lihim številom valjev urejen sistem za izmenjavo tlaka. Tomo ga ima verjetno na glavi (sodeč po pokrovčku za dolivanje olje). Je pa to večen problem motorjev z lihim številom valjev. |
Da ne bo znanost otkrita: Pritisk olja v motorju ustvarja oljna črpalka, olje potiska po kanalih v motorni gredi in bloku motorja.Višina oljnega tlaka oz. pritiska pa je odvisna od obrabljenosti gredi, glavnih in ojničnih ležajev ter tesnenja varnostnega ventila. Torej tu se ustvarja pritisk da ugasne kontrolka na armaturi in ne v karterju, če ni zadosten potem oljno stikalo na more prekiniti tokokrog kontrolke.Tlak nikakor ni odvisen od števila valjev ker to nima nobene povezave z oljno črpalko le ta ima določen pretok L/H in funkcijo zagotovitve mazanja vrtečih se sklopov motorja. Konkretno motor Lombardini ima pritisk olja 3-5 barov pokrovček za vlivanje olja ima še funkcijo odduška za oljne pare. Oddusek imajo vsi motorji pa naj bo 10 valjni ali 2 valjni, itak je princip delovanja enak
Na kratko toliko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Žamot Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.03. 2013, 14:41 Prispevkov: 42
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 20:03 Naslov sporočila: |
|
|
@walter daj še enkrat preberi kar sem napisal. Če bi rad vedel kaj pomeni tlak v karterju pa vprašaj o tem kakega lastnika Volvotovega T5 motorja, ki mu je zamrznil separator oljnih hlapov, ker mu ga niso zamenjali pravočasno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 20:38 Naslov sporočila: |
|
|
ddejc je napisal/a: | @walter daj še enkrat preberi kar sem napisal. Če bi rad vedel kaj pomeni tlak v karterju pa vprašaj o tem kakega lastnika Volvotovega T5 motorja, ki mu je zamrznil separator oljnih hlapov, ker mu ga niso zamenjali pravočasno |
Zakaj zdaj mešaš Volvota v ta forum? Če že hočeš star Audijev petvaljnik ni imel teh težav. Kar se batov tiče ;mogoče pri sodem stevilu batov se bati mogoče drugače gibljejo po cilindru kot lihem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 06 Maj 2015 21:29 Naslov sporočila: |
|
|
Pri enem batu je treba nekam izpodrint zrak, ko se bat pomika navzdol. Ko se pomika navzgor se veča volumen, ki ustvarja podtlak oz. zmanjšuje tlak.
Pri dveh batih je volumen pod batoma ves čas enak. Medtem, ko en povečuje volumen ga drugi zmanjšuje.
Mislim, da se sedaj razumeva.
Nisem imel namena mešat Volvo motorja v ta forum ampak dejstvo, da pri lihem številu valjev imamo opravka s podtlakom in nadtlakom pod bati, ki lahko povzroči nemalo problemov, če se ga ustrezno in učinkovito ne izenačuje.
Seveda pa to ni tlak za lučko tlaka olja. To je obema jasno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|