Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




TOMO VINKOVIĆ
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 614, 615, 616 ... 790, 791, 792  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

walter
Traktorist


Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21
Prispevkov: 174

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2015 16:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Deyan je napisal/a:
Lučka mora ugasniti ko se motor prižge. Lučka je vezana na 12V in na senzor. Ko damo kontakt lučka zasveti ker je na žarnico 12V-GND. Ko se motor prižge se naredi tlak v karterju in se senzor postavi na 12V. Tako je na žarnici 12V-12V zato ugasne.

Torej deluje vse v redu.


V KARTERJU ni NIKOLI tlaka ali pritiska, potem bi merilna palica za olje odletela ven olje pa tudi, če ste že mehankarji dajte razumit vsaj osnove motoroznanstva če že ne detajle

LP in brez zamere

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Deyan
Traktorist


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27
Prispevkov: 127
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2015 22:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nobene zamere. Ampak razumem napetost in tok. Poimenoval sem pa tlak olja ker tako piše na armaturnih nalepkah, da bo lažje razumel.

Razumljivo?

P.s. Tlak ne pomeni ogromno tlaka/pritiska da bi odletel čep ampak je lahko razlika med oljem in zrakom

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

godfather
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00
Prispevkov: 466

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 04:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tlak je na izhodni strani oljne pumpe. V karterju ne sme biti nič. Če je potemj e mašina prepihana.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Deyan
Traktorist


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27
Prispevkov: 127
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 06:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Aja napisal sem tlak v karterju, res je. Moja..
Je tudi walter z veliko napisal, jaz pa včeraj nisem mogel dobro prebrat Wink


Kako nagrinjate krompir s tamalimi TV? Imate vrste na 40cm in dve pod traktorjem ali po eno vrsto?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ddejc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10
Prispevkov: 397

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 08:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


V bistvu @Deyan niti ni toliko falil, samo je hotel povedati to kar je napisal @godfather.

Če ima motor liho število valjev se lahko ustvarja tudi tlak in podlak pod batom. Odvisno kam se bat giblje. Zato bomo tudi opazili oljne madeže okoli merilne paličice za olje. Imajo pa motorji z lihim številom valjev urejen sistem za izmenjavo tlaka. Tomo ga ima verjetno na glavi (sodeč po pokrovčku za dolivanje olje). Je pa to večen problem motorjev z lihim številom valjev.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

walter
Traktorist


Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21
Prispevkov: 174

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 15:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ddejc je napisal/a:
V bistvu @Deyan niti ni toliko falil, samo je hotel povedati to kar je napisal @godfather.

Če ima motor liho število valjev se lahko ustvarja tudi tlak in podlak pod batom. Odvisno kam se bat giblje. Zato bomo tudi opazili oljne madeže okoli merilne paličice za olje. Imajo pa motorji z lihim številom valjev urejen sistem za izmenjavo tlaka. Tomo ga ima verjetno na glavi (sodeč po pokrovčku za dolivanje olje). Je pa to večen problem motorjev z lihim številom valjev.


Da ne bo znanost otkrita: Pritisk olja v motorju ustvarja oljna črpalka, olje potiska po kanalih v motorni gredi in bloku motorja.Višina oljnega tlaka oz. pritiska pa je odvisna od obrabljenosti gredi, glavnih in ojničnih ležajev ter tesnenja varnostnega ventila. Torej tu se ustvarja pritisk da ugasne kontrolka na armaturi in ne v karterju, če ni zadosten potem oljno stikalo na more prekiniti tokokrog kontrolke.Tlak nikakor ni odvisen od števila valjev ker to nima nobene povezave z oljno črpalko le ta ima določen pretok L/H in funkcijo zagotovitve mazanja vrtečih se sklopov motorja. Konkretno motor Lombardini ima pritisk olja 3-5 barov pokrovček za vlivanje olja ima še funkcijo odduška za oljne pare. Oddusek imajo vsi motorji pa naj bo 10 valjni ali 2 valjni, itak je princip delovanja enak

Na kratko toliko

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Žamot
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 24.03. 2013, 14:41
Prispevkov: 42

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 18:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


seba993 je napisal/a:
Kje bi lahko dobil reducir iz 540 na 750 rpm na kardanu?

Če misliš obratno jih izdeluje Bohinec za 250€. Razmerje je pa 1:1.5
http://www.bohinec.si/izdelki.html#/inverzno-gonilo

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ddejc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10
Prispevkov: 397

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 20:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@walter daj še enkrat preberi kar sem napisal. Če bi rad vedel kaj pomeni tlak v karterju pa vprašaj o tem kakega lastnika Volvotovega T5 motorja, ki mu je zamrznil separator oljnih hlapov, ker mu ga niso zamenjali pravočasno Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

walter
Traktorist


Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21
Prispevkov: 174

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 20:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ddejc je napisal/a:
@walter daj še enkrat preberi kar sem napisal. Če bi rad vedel kaj pomeni tlak v karterju pa vprašaj o tem kakega lastnika Volvotovega T5 motorja, ki mu je zamrznil separator oljnih hlapov, ker mu ga niso zamenjali pravočasno Wink

Zakaj zdaj mešaš Volvota v ta forum? Če že hočeš star Audijev petvaljnik ni imel teh težav. Kar se batov tiče ;mogoče pri sodem stevilu batov se bati mogoče drugače gibljejo po cilindru kot lihem?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ddejc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10
Prispevkov: 397

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2015 21:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri enem batu je treba nekam izpodrint zrak, ko se bat pomika navzdol. Ko se pomika navzgor se veča volumen, ki ustvarja podtlak oz. zmanjšuje tlak.

Pri dveh batih je volumen pod batoma ves čas enak. Medtem, ko en povečuje volumen ga drugi zmanjšuje.

Mislim, da se sedaj razumeva.
Nisem imel namena mešat Volvo motorja v ta forum ampak dejstvo, da pri lihem številu valjev imamo opravka s podtlakom in nadtlakom pod bati, ki lahko povzroči nemalo problemov, če se ga ustrezno in učinkovito ne izenačuje.

Seveda pa to ni tlak za lučko tlaka olja. To je obema jasno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 614, 615, 616 ... 790, 791, 792  Naslednja
Stran 615 od 792

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.