Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




čip tuning traktorja z commonrail
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2010 22:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


večje gume, tako kot jih ima naš MF.

leti 61(GPS), po števcu 54(v traktorju) zato, ker smo ga naročili s 480 mm gumami, nato pa smo ga po ogledu na sejmu naročili spremembo na 520mm gume (glede nadalnjih mer pa nisem ziher, ampak obseg se je sigurno povečal).

problemov ni zaenkrat nobenih, traktor deluje normalno. tudi pri čipu ni bilo do danes nobenih problemov, traktor itak ne gre več kot 2200 obratov. ker je motor commonrail, se dejansko samo zviša tlak vbrizga. se tistih 10-15 konjev kar pozna pri rotobrani, se mi zdi da kar lažje diha muffy.


kar se pa obvladljivosti tiče pa moram reči da je največji problem pri plugu in ovnikih Smile kako se vse to maje že pri 50 km/h nemoreš verjeti. verjetno je 50% tega majanja zaradi zračnega vzmetenja kabine, a vseeno. nočem vedeti kako bi moja hrbtenica trpela če bi se vsi ti tresljaji prenašali direktno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

motorist25
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 27.07. 2007, 13:57
Prispevkov: 40

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2010 14:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mene pa zanima če se da mogoče povečati moč MF 5445 modelu ki ima Perkinsov motor z 90 konji, po mojih informacijah se ne da bil bi pa zelo vesel če bi jo lahko povečal za 10 konjev ker mi malo manjka moči za baliranje v klancu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ursus c-360
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13
Prispevkov: 228
Kraj: dolenjska

PrispevekObjavljeno: 28 Apr 2013 18:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


živijo,
eno vprašanje glede čipiranja ;
odločam se za čipiranje JD 6230 standard. v slogi priporočajo čip STEINBAUER a mi lahko kdo ki te zadeve malo boje pozna opiše njegovo delovanje. baje da ne poveča tlak v comon railu ampak spremeni mešanico goriva je pa kar drag .. če kdo ve kaj več o tem z besedo na dan Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

axel
Traktorist


Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13
Prispevkov: 160
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 28 Apr 2013 20:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Prvo moraš sploh vedet kaj je to čipanje. To pomeni, da nekdo spremeni parametre delovanja motorja v spominskem modulu.
Dela pa se tako, da se za 20% dvigne tlak goriva v commonrail, bolj se odpre turbina, seveda če je dovolj rezerve v dovodu zraka skozi turbino se lahko poveča tudi dotok goriva.
Priporočam pa ti chiptuning iz domžal, saj mala napaka lahko pomeni polom motorja.
Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2013 06:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Steinbauer se ne more primerjat s klasičnem preprogramiranjem. Sem imel na avtu pa ni primerjave. Drugače pa steinbauer ne poveča tlaka, ampak samo laže glavnemu računalniku, da le ta vbrizga večjo količino zraka in goriva.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ursus c-360
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13
Prispevkov: 228
Kraj: dolenjska

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2013 17:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:
Steinbauer se ne more primerjat s klasičnem preprogramiranjem. Sem imel na avtu pa ni primerjave. Drugače pa steinbauer ne poveča tlaka, ampak samo laže glavnemu računalniku, da le ta vbrizga večjo količino zraka in goriva.


a potem je steinbauer uredu zadeva? Kaj pa poraba GOR/DOL?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

rumis
Izjava leta 2013


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01
Prispevkov: 156
Kraj: KK,Brežice

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2013 20:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kako pa to poveča količino zraka?Ali nima turbina vedno enak obseg, povečujejo se samo obrati turbine in to z izpušnimi plini ali je kako drugače.Več je zraka več goriva lahko vbrizgaš, samo da je ravno pravi čas in čimbolj razpršeno. Zato so pa veliki tlaki pri vbrizgu goriva.Če prav razumem čip samo poveča količino goriva. Ali je kako drugače.Bi bila zanimiva strokovna razlaga.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

axel
Traktorist


Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13
Prispevkov: 160
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2013 20:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri commonrail motorjih ima turbina presostat, ali novejše že elektro motorček, ki odpira lopute v turbini in tako povečuje vrtenje in posledično pritisk in količino zraka.
Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

m-chip.eu
Vajenec


Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 13 Dec 2013 00:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pred nekaj meseci smo odprli podružnico nemškega podjetja v Sloveniji, ki se ukvarja s tovrstnimi posegi. Več informacij na www.m-chip.eu ali www.mcchip-dkr.si

Posnetek in meritev Fendt 514 Vario in Claas 640 Arion.
http://youtu.be/ya_qxwWgN3M

V Sloveniji pred kratkim opravljen poseg na JD 5080R in New Hollandu T6.140

Potekajo pogovori s trgovci JD in NH ter serviserji za sodelovanje. Vsekakor na tržišče prinašamo novo dimenzijo znanja s tega področja.

Za vprašanja smo na voljo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 14 Dec 2013 20:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


m-chip.eu je napisal/a:
Pred nekaj meseci smo odprli podružnico nemškega podjetja v Sloveniji, ki se ukvarja s tovrstnimi posegi. Več informacij na www.m-chip.eu ali www.mcchip-dkr.si

Posnetek in meritev Fendt 514 Vario in Claas 640 Arion.
http://youtu.be/ya_qxwWgN3M

V Sloveniji pred kratkim opravljen poseg na JD 5080R in New Hollandu T6.140

Potekajo pogovori s trgovci JD in NH ter serviserji za sodelovanje. Vsekakor na tržišče prinašamo novo dimenzijo znanja s tega področja.

Za vprašanja smo na voljo.


Prinašate novo dimenzijo znanja na tržišče? Predvsem mislim, da bo vaše "znaje" koristilo uporabnikom traktorjev in njihovim denarnicam, sevada pa bodo obiski na servisih pogostejši,...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Naslednja
Stran 5 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.