Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 14 Dec 2013 20:36 Naslov sporočila: |
|
|
m-chip.eu je napisal/a: | Pred nekaj meseci smo odprli podružnico nemškega podjetja v Sloveniji, ki se ukvarja s tovrstnimi posegi. Več informacij na www.m-chip.eu ali www.mcchip-dkr.si
Posnetek in meritev Fendt 514 Vario in Claas 640 Arion.
http://youtu.be/ya_qxwWgN3M
V Sloveniji pred kratkim opravljen poseg na JD 5080R in New Hollandu T6.140
Potekajo pogovori s trgovci JD in NH ter serviserji za sodelovanje. Vsekakor na tržišče prinašamo novo dimenzijo znanja s tega področja.
Za vprašanja smo na voljo. |
sem prav videl da so cene okoli tisočaka za eno čipanje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 18:23 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | Prinašate novo dimenzijo znanja na tržišče? Predvsem mislim, da bo vaše "znaje" koristilo uporabnikom traktorjev in njihovim denarnicam, sevada pa bodo obiski na servisih pogostejši,... |
Hvala za mnenje. Tudi sami poznamo situacijo ponudbe v Sloveniji. Pri nas iskreno povedano reklamacij praktično ni, prav tako stranke nimajo omenjenih težav.
Je pa bistvena razlika v tem kako dosežeš s posegom ISTI končni rezultat. Tega stranka pogosto ne vidi. Je pa to tisto zaradi česar je ponudba v Sloveniji s tega področja slaba, nekvalitetna in je v zadnjih letih tudi na slabem glasu.
Lahko preprosto samo dvigneš količino vbrizga pa boste pogosto dosegli občuten prirastek. Vendar v kolikor želi izvajalec zadevo urediti kot je potrebno bo storil še marsikaj drugega in se tako tudi izognil pretiranim obremenitvam in lastniku prihranil omenjene težave.
V letu 2012 je bilo teh posegov preko partnerske mreže zgolj na področju Nemčije opravljenih preko 1000. Samo traktorji. Med njimi tudi modeli, ki jih pri nas niti v prodaji ni.
Če bi vse naše stranke v vseh teh letih imele težave kot jih omenjate potem naše podjetje že dolgo ne bi moglo več poslovati...
Vsekakor pa hvala za mnenje...to je žal trenutno stanje na našem trgu. In tudi sami še kako dobro vemo, da bo to glavna ovira pri prodoru naših storitev tu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 18:29 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: |
sem prav videl da so cene okoli tisočaka za eno čipanje? |
Da. Pri traktorjih fiksno na tisočaku z vključenim DDV. Individualni dogovori so možni če gre za več traktorjev ali skupino.
Trenutno ob rezervaciji v decembru pa nudimo 20% popust.
Zavedamo se, da nismo najcenejši na trgu kot se prav tako zavedamo da noben drug ponudnik nima toliko izkušenj na tem področju kot naše podjetje, niti ne more ponuditi tako individualne obravnave kot mi. PRav tako stalno razvijamo v razvoj ter najboljšo opremo za tovrstne posege.
Pri vseh adaptacijah je možno iti v ekstreme, nižanje ali pa zadržati kar sami iz izkušenj jamčimo da deluje in je najbolj optimalno.
Vsi posegi ki jih opravimo so večkrat preverjeni in ponekod tudi večkrat izboljšani preden se opravi na vašem traktorju.
Vse naše adaptacije so vedno v mejah toleranc mehaničnih delov, in le na izrecno željo stranke gremo preko teh, pri čemer stranko jasno seznanimo s tveganji ob tovrstnih "željah". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
m-chip.eu je napisal/a: | kmet je napisal/a: |
sem prav videl da so cene okoli tisočaka za eno čipanje? |
Da. Pri traktorjih fiksno na tisočaku z vključenim DDV. Individualni dogovori so možni če gre za več traktorjev ali skupino.
Trenutno ob rezervaciji v decembru pa nudimo 20% popust.
Zavedamo se, da nismo najcenejši na trgu kot se prav tako zavedamo da noben drug ponudnik nima toliko izkušenj na tem področju kot naše podjetje, niti ne more ponuditi tako individualne obravnave kot mi. PRav tako stalno razvijamo v razvoj ter najboljšo opremo za tovrstne posege.
Pri vseh adaptacijah je možno iti v ekstreme, nižanje ali pa zadržati kar sami iz izkušenj jamčimo da deluje in je najbolj optimalno.
Vsi posegi ki jih opravimo so večkrat preverjeni in ponekod tudi večkrat izboljšani preden se opravi na vašem traktorju.
Vse naše adaptacije so vedno v mejah toleranc mehaničnih delov, in le na izrecno željo stranke gremo preko teh, pri čemer stranko jasno seznanimo s tveganji ob tovrstnih "željah". |
zanimivo,
za tak dnar dobim komplet programator galetto2 in galetto3 s katerima lahko preprogramiraš večino traktorjev (edc7uc31). Prav tako je večina motorjev določenega proizvajalca enakih, le software se razlikuje da pač dobimo iste moči. Torej dobiš originalne mape različnih moči za določen motor in nebo nobenih težav.
Drugače se pa v splošnem poveča količina goriva IN količina zraka (boost pressure). Če ste pa tako dobri, da si upate spreminjati še druge parametre, potem pa kapo dol da ni reklamacij.
Max sprejemljiva cena za tak poseg bi bila za moje pojme okoli 500€, priporočena pa še kakšnih 100€ manj (glede na to da je veliko manj komplikacij kot pri osebnih vozilih (edc16, edc17...), je pa sicer res, da se poseg opravi na domu kar pač nanese nekaj potnih stroškov).
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
še to me zanima, na koliko se da povečati moč in navor pri Valtri N142D, saj je ni na seznamu na spletni strani.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
oman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50 Prispevkov: 1110
|
Objavljeno: 22 Dec 2013 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
Čudno pa se mi zdi to, da znate več kot prizvajalec motorjev-traktorjev.
Moč že povečaš ampak ne sorazmerno z porabo ampak z občutno povečano porabo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 23 Dec 2013 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi če tuning že poveča moč in navor in tudi če se pri tem uspe poraba obdržati znotraj nekih razumnih meja, tak motor ne izpolnjuje več emisijskih norm, ki bi jih moral izpolnjevati. S tem se chip tuning ponavadi ne ukvarja, proizvajalci motorjev pa se morajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 24 Dec 2013 14:04 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: |
zanimivo,
za tak dnar dobim komplet programator galetto2 in galetto3 s katerima lahko preprogramiraš večino traktorjev (edc7uc31). Prav tako je večina motorjev določenega proizvajalca enakih, le software se razlikuje da pač dobimo iste moči. Torej dobiš originalne mape različnih moči za določen motor in nebo nobenih težav.
Drugače se pa v splošnem poveča količina goriva IN količina zraka (boost pressure). Če ste pa tako dobri, da si upate spreminjati še druge parametre, potem pa kapo dol da ni reklamacij.
Max sprejemljiva cena za tak poseg bi bila za moje pojme okoli 500€, priporočena pa še kakšnih 100€ manj (glede na to da je veliko manj komplikacij kot pri osebnih vozilih (edc16, edc17...), je pa sicer res, da se poseg opravi na domu kar pač nanese nekaj potnih stroškov).
lp |
Pozdravlje,
Kot rečeno cenovna politika je kar ustrezna. V tujini se stranke najpogosteje za to odločajo zaradi prihrankov pri gorivu, ki se dosežejo ALI PA vzamejo model z istimi strojnimi komponentami, in kot ste omenili tudi sami pogosto je razlika le v mapi, naložijo "močnejšo" verzijo in prihraniji bistveno več kot tisoč eur pri prodajni ceni med enim in drugim.
Mimogrede, Galetto ne sodi med profesionalna orodja, temveč v kategorijo "za domačo uporabo". To je tisto o čemer smo govorili v postih pred tem. Naša npr. v primerjavi s tu omenjenim je vredna blizu 20.000 EUR.
Poleg tega, eno je oprema, drugo praksa in izkušnje. Če bi bila potrebna zgolj oprema potem bi dejansko to lahko vsakdo opravljal. Sicer lahko, ampak glavnina znanja je v adaptaciji parametrov samih pa še tam dva izvajalca ne bosta nujno počela isto za isti rezultat...
Nazadnje urejal/a m-chip.eu 24 Dec 2013 14:14; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 24 Dec 2013 14:08 Naslov sporočila: |
|
|
oman je napisal/a: | Čudno pa se mi zdi to, da znate več kot prizvajalec motorjev-traktorjev.
Moč že povečaš ampak ne sorazmerno z porabo ampak z občutno povečano porabo. |
To žal ne drži.
Ne znamo več, ponujamo pa pač tisto kar oni pogosto vam dodatno zaračunajo nekaj 1000 EUR ali pa 10000 EUR v odvisnosti od stroja in pa možnosti. Povedano po domače, marketinško pač lepše zapakirajo med modeli in tipi ponudbe. Ne vedno, ampak bolj pogosto v zadnjem času. Tudi njihov interes je seveda za isto dela, zaslužiti več. Isto kot pri avto industriji... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 24 Dec 2013 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Tudi če tuning že poveča moč in navor in tudi če se pri tem uspe poraba obdržati znotraj nekih razumnih meja, tak motor ne izpolnjuje več emisijskih norm, ki bi jih moral izpolnjevati. S tem se chip tuning ponavadi ne ukvarja, proizvajalci motorjev pa se morajo. |
Tudi to ne drži.
To je predvsem odvisno kaj počneš ob spreminjanju. Izgorevanje lahko ostane na istem nivoju oz znotraj toleranc.
Izkorišča se SPREJEMLJIVE MEJE mehanskih sklopov.
Tudi tu, kot smo že omenili. Če delaš samo na času/količini vbrizga goriva imaš ta problem. Če upoštevaš še drugo lahko to lepo uskladiš.
Saj pravimo. Ni vse preprosto, enolično in neresnično...
Tudi npr. modeli NH so pogosto v "tipskih trojčkih" mehansko praktični isti le proizvajalec uporabi druge t.i. mape za krmiljenje motorja in vam za to med najcenejšim in najdražjim zaračuna 5000 ali več EUR več. Če to ni drago, potem tudi 1000 EUR z ddv za profesionalno delo ni drago... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|