Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 25 Apr 2010 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
večje gume, tako kot jih ima naš MF.
leti 61(GPS), po števcu 54(v traktorju) zato, ker smo ga naročili s 480 mm gumami, nato pa smo ga po ogledu na sejmu naročili spremembo na 520mm gume (glede nadalnjih mer pa nisem ziher, ampak obseg se je sigurno povečal).
problemov ni zaenkrat nobenih, traktor deluje normalno. tudi pri čipu ni bilo do danes nobenih problemov, traktor itak ne gre več kot 2200 obratov. ker je motor commonrail, se dejansko samo zviša tlak vbrizga. se tistih 10-15 konjev kar pozna pri rotobrani, se mi zdi da kar lažje diha muffy.
kar se pa obvladljivosti tiče pa moram reči da je največji problem pri plugu in ovnikih kako se vse to maje že pri 50 km/h nemoreš verjeti. verjetno je 50% tega majanja zaradi zračnega vzmetenja kabine, a vseeno. nočem vedeti kako bi moja hrbtenica trpela če bi se vsi ti tresljaji prenašali direktno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
motorist25 Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.07. 2007, 13:57 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 01 Jun 2010 14:27 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima če se da mogoče povečati moč MF 5445 modelu ki ima Perkinsov motor z 90 konji, po mojih informacijah se ne da bil bi pa zelo vesel če bi jo lahko povečal za 10 konjev ker mi malo manjka moči za baliranje v klancu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ursus c-360 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13 Prispevkov: 228 Kraj: dolenjska
|
Objavljeno: 28 Apr 2013 18:39 Naslov sporočila: |
|
|
živijo,
eno vprašanje glede čipiranja ;
odločam se za čipiranje JD 6230 standard. v slogi priporočajo čip STEINBAUER a mi lahko kdo ki te zadeve malo boje pozna opiše njegovo delovanje. baje da ne poveča tlak v comon railu ampak spremeni mešanico goriva je pa kar drag .. če kdo ve kaj več o tem z besedo na dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
axel Traktorist
Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13 Prispevkov: 160 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 28 Apr 2013 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
Prvo moraš sploh vedet kaj je to čipanje. To pomeni, da nekdo spremeni parametre delovanja motorja v spominskem modulu.
Dela pa se tako, da se za 20% dvigne tlak goriva v commonrail, bolj se odpre turbina, seveda če je dovolj rezerve v dovodu zraka skozi turbino se lahko poveča tudi dotok goriva.
Priporočam pa ti chiptuning iz domžal, saj mala napaka lahko pomeni polom motorja.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 29 Apr 2013 06:25 Naslov sporočila: |
|
|
Steinbauer se ne more primerjat s klasičnem preprogramiranjem. Sem imel na avtu pa ni primerjave. Drugače pa steinbauer ne poveča tlaka, ampak samo laže glavnemu računalniku, da le ta vbrizga večjo količino zraka in goriva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ursus c-360 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13 Prispevkov: 228 Kraj: dolenjska
|
Objavljeno: 29 Apr 2013 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | Steinbauer se ne more primerjat s klasičnem preprogramiranjem. Sem imel na avtu pa ni primerjave. Drugače pa steinbauer ne poveča tlaka, ampak samo laže glavnemu računalniku, da le ta vbrizga večjo količino zraka in goriva. |
a potem je steinbauer uredu zadeva? Kaj pa poraba GOR/DOL? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rumis Izjava leta 2013
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01 Prispevkov: 156 Kraj: KK,Brežice
|
Objavljeno: 29 Apr 2013 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa to poveča količino zraka?Ali nima turbina vedno enak obseg, povečujejo se samo obrati turbine in to z izpušnimi plini ali je kako drugače.Več je zraka več goriva lahko vbrizgaš, samo da je ravno pravi čas in čimbolj razpršeno. Zato so pa veliki tlaki pri vbrizgu goriva.Če prav razumem čip samo poveča količino goriva. Ali je kako drugače.Bi bila zanimiva strokovna razlaga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
axel Traktorist
Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13 Prispevkov: 160 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 29 Apr 2013 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
Pri commonrail motorjih ima turbina presostat, ali novejše že elektro motorček, ki odpira lopute v turbini in tako povečuje vrtenje in posledično pritisk in količino zraka.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m-chip.eu Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 13 Dec 2013 00:36 Naslov sporočila: |
|
|
Pred nekaj meseci smo odprli podružnico nemškega podjetja v Sloveniji, ki se ukvarja s tovrstnimi posegi. Več informacij na www.m-chip.eu ali www.mcchip-dkr.si
Posnetek in meritev Fendt 514 Vario in Claas 640 Arion.
http://youtu.be/ya_qxwWgN3M
V Sloveniji pred kratkim opravljen poseg na JD 5080R in New Hollandu T6.140
Potekajo pogovori s trgovci JD in NH ter serviserji za sodelovanje. Vsekakor na tržišče prinašamo novo dimenzijo znanja s tega področja.
Za vprašanja smo na voljo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 14 Dec 2013 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
m-chip.eu je napisal/a: | Pred nekaj meseci smo odprli podružnico nemškega podjetja v Sloveniji, ki se ukvarja s tovrstnimi posegi. Več informacij na www.m-chip.eu ali www.mcchip-dkr.si
Posnetek in meritev Fendt 514 Vario in Claas 640 Arion.
http://youtu.be/ya_qxwWgN3M
V Sloveniji pred kratkim opravljen poseg na JD 5080R in New Hollandu T6.140
Potekajo pogovori s trgovci JD in NH ter serviserji za sodelovanje. Vsekakor na tržišče prinašamo novo dimenzijo znanja s tega področja.
Za vprašanja smo na voljo. |
Prinašate novo dimenzijo znanja na tržišče? Predvsem mislim, da bo vaše "znaje" koristilo uporabnikom traktorjev in njihovim denarnicam, sevada pa bodo obiski na servisih pogostejši,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|