Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
oman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50 Prispevkov: 1116
|
Objavljeno: 07 Feb 2012 23:22 Naslov sporočila: |
|
|
dromly
mogoče bi bilo najbolj enostavno in najceneje, če bi malo zvišal tlak z varnostnim ventilom.
Če dodaš cilindra bo strošek in še hidravlika bo počasnejša pri dviganju |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/120217298250de2b3574247.jpg)
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 07 Feb 2012 23:29 Naslov sporočila: |
|
|
oman je napisal/a: | dromly
mogoče bi bilo najbolj enostavno in najceneje, če bi malo zvišal tlak z varnostnim ventilom.
Če dodaš cilindra bo strošek in še hidravlika bo počasnejša pri dviganju | nekaj manj kot 200€ je rabljeno pač ne zdi se mi tak hud denar, ker kot sem reku uteži za spredaj bodo dražje pa pridobi se 650kg dvižne sile... Pri našem se mi zdi dost hitra hitreje kot na 4712 pač od 87 letnika so malo večji pretoki olja. Gledal sem pa tud na 62 seriji pa se mi zdi dosti hitro... drugač pa hvala za nesvet z varnostnim ventilom. LP boštjan |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 788
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 08 Feb 2012 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Že original hidravlika, brez pomožnega cilindra, je bila zmožna dvignit prednji konc s 100 kg uteži na našem zetorju. Samo potem je mehanik ob menjavi tesnil zmanjšal tlak, ker baje ni dobro...samo še vedno je hitro v luftu, sploh ob delu z viličarjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Feb 2012 18:51 Naslov sporočila: |
|
|
njofra je napisal/a: | reider je napisal/a: | Fantje mene pa zanima, če je gdo to naredil ali če ima bilo kakšne izkušnje glede predelave posrednega hidravličnega volana na starih zetorjih na novi sistem torej hidrostatičen.
Razliki sta vglavnem ta, da se posredni ob spustu volana na cesti sam poravna naravnost,a hidrostatični je pa veliko mehkejši.
Namreč rabiš samo orbitrol volanski ventil in cilinder na mostu koristiš pa lahko zdajšnjo pumpo in rezervoar. Lep pozdrav ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
Kaj se pa zgodi s takim volanom, če traktor stoji v veliki strmini navzdol. |
Napak si me razumel! Nisem mislil pumpe in rezervoar zadnjega hidravličnega sistema, ampak obstoječo original pumpo in rezervoar od servo volana, ki je originalen na 5245! Brez problema jo lahko namestiš na model 5211. Pri tem modelu je bil servo volan doplačilo.Ta pumpa pa ne zataji. Meni še nikoli ni. Ta pojav, o katerem govoriš se je včasih pojavil na Torpedu TX 55 A. Pa sta dva možakarja vsak na svojem kolesu po hribu navzgor uravnavala kolesa, da se je moj stric lahko privlekel do hiše iz doline
Vem , da se to ne splača naredit(prehod iz serva na hidrostatično) saj so s tem stroški in to nepotrebni sploh, če gledamo, da mi volan brezhibno dela. Naredil bisi nepotrebne stroške. Bi pa o tem razmislil,če bi naprimer uničil, zvil cilinder zdajšnjega serva, ki predvidevam, da je hudo drag
Uporaba zadnje pumpe hidravlike za izdelavo hidravličnega volana pa neverjamem, če je primerna. To je težko izvedljivo, saj bi takrat boral uporabiti orbitrol(volanski ventil) z sistemom LOAD sensing(nekako tako se reče). Ta preprečuje, da se ob uporabi zadnje hidravlike med vožnjo ne izgubi tlak olja za krmiljenje koles. To bi bilo smrtno nevarno. Torej ima volan prioriteto na sistemu hidravlike. Take ventile vgrajuje Antonio kararo pri manjših serijah(močeh), kateri imajo izvedbo z eno pumpo ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 17 Feb 2012 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!MSTREK kaj te drve so za utež?,kaj imaš bočne šipe tonirane?kje si jih dobil?Kaj si si sam naredo sprednjo hidrauliko pa desko? Kaj se mi zdi, da je ta kabina malo ožja od originalne?čigava pa je tota?Al ima not blatnik tapecirongo?
Nazadnje urejal/a reider 19 Feb 2012 20:05; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 17 Feb 2012 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
To je kabina ORAŠJE (srbija) Je ožja od originalne. Ima gretje in ventilacijo, ubistvu zgornji del znotraj podoben kot pri original kabini, je pa tudi vsa kabina tapicirana od znotraj. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 17 Feb 2012 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
zetor 5011 je napisal/a: | To je kabina ORAŠJE (srbija) Je ožja od originalne. Ima gretje in ventilacijo, ubistvu zgornji del znotraj podoben kot pri original kabini, je pa tudi vsa kabina tapicirana od znotraj. |
Ja videti je funkcionalna, samo mogoče bi jo jaz kot izdelovalec pobarval enako kot originalno. Spredna šipa je malo večja in zado menim , da je pregledna. Ali so slovenci tudi delali kabine za zetore? Zdi se mi , da so. Samo se mi zdi, da niso ble tak dobre kot original in ta iz Orašja.
Sem ljubitelj bolj ličnih kabin, zato se mi zdijo vse zetorove nekam prevelke. Za v gošo je to strup. Blizu mene obstaja en 3340(vrjetno se bo prodal, ker je lastnik umrl a je veliko dedičev in vsak od njih ga bi rad vzel zastonj)z ozko original zetor kabino in šibedahom. Veliko bolj se mi dopade od širokih originalnih. Pomoje je isto široka kot MSTREKova. Saj so originalne kabine tut kar pregledne in dobre, moti me le cela velikost in prevelika prečna konzola na zadnji strani in premajhna spodnja okna zadaj na moji. Drugač sem kar zadovoljen.
Nazadnje urejal/a reider 17 Feb 2012 19:16; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 17 Feb 2012 19:13 Naslov sporočila: |
|
|
Drugače je ta kabina bolj pregledna od originalne. Tudi zadnja šipa je čist do blatnikov spuščena pri originalni pa je cca 20 cm na vsaki strani še zaprtega. Mislim pa da je sama kabina višja od originalne. Bi pa vsekakor lepše zgledala v črni kot srebrni. Pri nas je na precej koncih že rahlo rjava (kjer je bila barva obdrgnjena od vej in podobno) in imam to v namenu enkat poštrihat pa jo bom dal v črno.
Bile so tudi slovenske kabine (Avtoradgona) ki so bile zelo podobne enemu bolj preprostemu modelu češke kabine |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|