Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
imt539 delux Kmetovalec
Pridružen/-a: 14.01. 2011, 18:21 Prispevkov: 51 Kraj: okolica Kranja (Podbrezje)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
andi Traktorist
Pridružen/-a: 14.04. 2011, 02:42 Prispevkov: 192
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mitjaman Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.01. 2011, 21:25 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
noo tukaj sem pa še jaz prilepil par slik, našega IMT-jčka, ima že krepko čez 7000 ur, pa še vseen prede ko bi bil nov.
Podstavek za rotacijsko luč je možnost spustiti zaradi višinskih ovir.
Sedaj pa sem se spravil narediti še nožni gas. Ko naredim ga lahko poslikam in pripnem kakšno slikco.
P.S. hmm, zanima me kako sploh naložiš sliko, hvala za pomoč :)[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andi Traktorist
Pridružen/-a: 14.04. 2011, 02:42 Prispevkov: 192
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
mitjaman je napisal/a: | noo tukaj sem pa še jaz prilepil par slik, našega IMT-jčka, ima že krepko čez 7000 ur, pa še vseen prede ko bi bil nov.
Podstavek za rotacijsko luč je možnost spustiti zaradi višinskih ovir.
Sedaj pa sem se spravil narediti še nožni gas. Ko naredim ga lahko poslikam in pripnem kakšno slikco.
P.S. hmm, zanima me kako sploh naložiš sliko, hvala za pomoč [/img] |
7000 ur brez generalne?
Verjetno delaš lažja dela?
Pa pa prosil za sliko nožnega gasa.
Hvala Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mitjaman Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.01. 2011, 21:25 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, dela se z nemu vse, zamenjana sta bili samo obe sklopki, kardanska pa pogonska, ventili štelani, pa volanski drog je bil obnovljen zaradi "hibe", ki je imel luft in potem so kolesa opletala. pa na vsakih 500 ur menjano olje, filtri, drugega, nič.
nožni gas dobiš takoj ko bo narejen ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andi Traktorist
Pridružen/-a: 14.04. 2011, 02:42 Prispevkov: 192
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 05:12 Naslov sporočila: |
|
|
mitjaman je napisal/a: | Ja, dela se z nemu vse, zamenjana sta bili samo obe sklopki, kardanska pa pogonska, ventili štelani, pa volanski drog je bil obnovljen zaradi "hibe", ki je imel luft in potem so kolesa opletala. pa na vsakih 500 ur menjano olje, filtri, drugega, nič.
nožni gas dobiš takoj ko bo narejen ) |
Super ure za tak traktor nisem se slisal za IMT-ja z tolkimi urami.
Ko ste menjali sklopko ali si menjal tudi tesnila oz semeriga na glavni gredi motorja. V veliki vecini tam "curlja" olje. Pri nas že razmisljamo o zamenjavi pa ima traktor 1000h, verjetnmo bo potrebno zamenjati tudi sklopko.
Na 500h to je pa veliko pri nas menjamo na 100h
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 06:19 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem letos menjal pri 3800 urah pogonsko in kardansko lamelo, ter vse kar spada zraven...semering, ležaje...običajno je semering glavni krivec, ker spusti in potem zdrsuje kardanska lamela. Strošek cca 250 €.
Servisni interval je pa res nekje med 100-200 ur. ....200 je že kar veliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mitjaman Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.01. 2011, 21:25 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 09:40 Naslov sporočila: |
|
|
ja stvar je taka, ko smo menjali smo menjali samo lamele, pred ene petimi leti, lani pa je na 6 tonski vitli se je začel ustavljati kardan, tam nad 1700 obr/min, nato sva s fotrom pomislila da je verjetno spustil semernig, to se je pa zgodilo zaradi tega ker se je na naftni pumpi strgala membrana in je nafto filalo v karter, oz v olje, zato je tudi spustil semering in je nato postala lamela mastna. Sedaj smo zamenjali obe, ko je bilo že glih narazen.
Ja mi menjamo na 500 ur, ker nam je tako sreviser rekel, naredi se pa to v dobrem letu.
No da dodam še to, res da ma veliko ur, vendar bo treba razmišljati na kaj novega, večjega, saj je menjalnik že precej glasen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mitjaman Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.01. 2011, 21:25 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 09:43 Naslov sporočila: |
|
|
glede curljanja olja, je pa tako da maš pod motorjem spodaj eno luknjio, in tam baje mora na vsake toliko kapniti kakšna kapljica, ne zdaj pol litra v enem tednu, nekaj malega, pri nas je kar ona razcepka notri, da se luknjica ne zamaši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mitjaman Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.01. 2011, 21:25 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 09:49 Naslov sporočila: |
|
|
sedaj me zanima kako naložiti slike gor, ker me j..... )
hvala
Lp Mitja[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|