Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Imt 533 Traktorist
Pridružen/-a: 15.07. 2011, 09:43 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 19 Jun 2015 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
Sam za servo je bolse ce ma pumpa za servo svoj kestl |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Njoko11111 Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.02. 2013, 13:08 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 20 Jun 2015 17:15 Naslov sporočila: Odgovor |
|
|
Crpalka za servo volan mora biti obvezno svoja. Ima tudi drugacne pritiske olja, kot centralna v ohisju. Tudi zaradi tega ker ko stisnes sklopko do konca centralna ne obratuje. S dodatno crpalko pa imas konstantni pretok olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kamrca Traktorist
Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 20 Jun 2015 20:20 Naslov sporočila: Re: Odgovor |
|
|
Njoko11111 je napisal/a: | Crpalka za servo volan mora biti obvezno svoja. Ima tudi drugacne pritiske olja, kot centralna v ohisju. Tudi zaradi tega ker ko stisnes sklopko do konca centralna ne obratuje. S dodatno crpalko pa imas konstantni pretok olja. |
Imaš tudi svoj rezervoar za olje (koliko je volumen?) ali se da uporabiti centralno olje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Njoko11111 Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.02. 2013, 13:08 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 20 Jun 2015 23:52 Naslov sporočila: Odgovor |
|
|
Ne, da se skup. Olje je drugo! Olje je atf za servo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kamrca Traktorist
Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 21 Jun 2015 07:39 Naslov sporočila: |
|
|
KOliko je pa velik rezervoarček? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kamrca Traktorist
Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 21 Jun 2015 07:41 Naslov sporočila: |
|
|
Pa hvala ti za vse odgovore! Sem te kar dobro izpraš(i/a)l! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kamrca Traktorist
Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 22 Jun 2015 07:10 Naslov sporočila: IMT- 533 izpust na desni |
|
|
Ali kdo ve čemu služi na desni pri dinamu (na sliki predelano v alternator) izpust (bakrena cevka. Mislim, da mi je tam spuščala hladilna voda in sem popravil. Pri stoječem motorju ni iz odprtine teklo nič.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 22 Jun 2015 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
mičkn premajhna slika je da bi se videlo;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kamrca Traktorist
Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 23 Jun 2015 07:28 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | mičkn premajhna slika je da bi se videlo;) |
Res je mickena. Malo bi morali dopolniti navodila za mojalbum: ne smeš uporabiti linka na thumbnail, ampak na posebej prikazano (ta velko originallno) sliko.
Evo tota cevka in na začetku vijak, kjer ni nič teklo, ko sem ga odstranil. Sem pa puščanje zalepil z dvokomponentnim lepilom in je gmah. Sprašujem čemu služi ta izpust.
BTW: koliko časa si pa vajenec na forumu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kamrca Traktorist
Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 23 Jun 2015 07:56 Naslov sporočila: |
|
|
Iščem tudi informacijo, kako se preprosto nastavi kolotek prednjih koles. Je varianta z latama, ki ju pritrdiš na kolesa, potem pa malo zapreš kot - prava? Malo preveč mi radira zunanje robove. Ali najprej nastaviš volan (polža) v srednjo lego in nato nastavljaš drog. Ni mi čisto jasno ali je treba nastavljati obe kolesi ali je zadosti nastavljati samo eno in ponastavljati smer vožnje na volanu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|