Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 07 Jul 2011 23:48 Naslov sporočila: CASE CX 90 |
|
|
Pozdravljeni. Zanima me če ima gdo navodila za case cx90 oz cx serijo. Ker smo pred kratkim nabavili ta traktor, me zanima če ga ima gdo izmed vas in kakšne ima izkušnje z njim? Dobre in slabe
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 08 Jul 2011 13:51 Naslov sporočila: |
|
|
to bi se moral pa ze prej pozanimati
mal za hec mal za res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 08 Jul 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Je že povedano v drugi temi, problem so polovičke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 08 Jul 2011 17:46 Naslov sporočila: |
|
|
a niso te polovičke delale probleme predvsem v seriji 4xxx?
A mi lahko gdo prosim pošlje navodila od tega traktorja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 08 Jul 2011 19:13 Naslov sporočila: |
|
|
Matthew je napisal/a: | a niso te polovičke delale probleme predvsem v seriji 4xxx?
A mi lahko gdo prosim pošlje navodila od tega traktorja? |
Seveda, saj je predhodnica serije cx, njen naslednik pa je mccormick cx (razlika je samo v barvi in napisu, predhodnik 3xxx in 4xxx pa je imel starejšo verzijo kabine in cummins motor), menjalniki so v vseh popolnoma enaki (menjalnik s polovičkami - synchroshuttle), tako, da sedaj veš, kje dobiš rezervne dele.
Navodil sicer nimam več, so pa v predalu traktorja (cx 70) na sedežu pri trnovcu (nemška), lahko pa vprašaš, kar ti ni jasno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 10 Jul 2011 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
A ma serija 5120 z powershiftom tut take probleme? Kaj pa če polovičke npr ne uporabljam je majn možnosti da je kaj narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 08:11 Naslov sporočila: |
|
|
Matthew je napisal/a: | A ma serija 5120 z powershiftom tut take probleme? Kaj pa če polovičke npr ne uporabljam je majn možnosti da je kaj narobe? |
Serija 5xx0 ima popolnoma drugačen menjalnik in ima ali tretjinke ali četrtinke (naslednik case ih mx maxxum in mx c ter po letu 2000 mccormick mc in mccormick mtx - spet je razlika samo v barvi in napisu).
Pri modelu cx je problem, da prebije en o ring, potem pa daje komando hkrati za naprej in nazaj in skuri lamele, tako da se lahko to zgodi pogosto ali pa poredko (meni se je to zgodilo prvič pri 5000 ur, drugič pa pri 6000 ur), kakor imaš srečo in neglede na to ali uporabljaš polovičke ali ne, je pa še en problem in sicer zavorni cilindri so integriraio v ohišje diferenciala in pri nekaterih se zgodi, da poči na cilindru, potem pa je potrebno zamenjati komplet ohišje, ker ne držijo zavore. Ostalih problemov ni bilo, elektronika b.p., pohvalna pa je kabina, prostorna in tiha (je enaka na vseh modelih od 50 pa do 230 km, različna samo konzola) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Matthew je napisal/a: | A ma serija 5120 z powershiftom tut take probleme? Kaj pa če polovičke npr ne uporabljam je majn možnosti da je kaj narobe? |
Serija 5xx0 ima popolnoma drugačen menjalnik in ima ali tretjinke ali četrtinke (naslednik case ih mx maxxum in mx c ter po letu 2000 mccormick mc in mccormick mtx - spet je razlika samo v barvi in napisu).
Pri modelu cx je problem, da prebije en o ring, potem pa daje komando hkrati za naprej in nazaj in skuri lamele, tako da se lahko to zgodi pogosto ali pa poredko (meni se je to zgodilo prvič pri 5000 ur, drugič pa pri 6000 ur), kakor imaš srečo in neglede na to ali uporabljaš polovičke ali ne, je pa še en problem in sicer zavorni cilindri so integriraio v ohišje diferenciala in pri nekaterih se zgodi, da poči na cilindru, potem pa je potrebno zamenjati komplet ohišje, ker ne držijo zavore. Ostalih problemov ni bilo, elektronika b.p., pohvalna pa je kabina, prostorna in tiha (je enaka na vseh modelih od 50 pa do 230 km, različna samo konzola) |
Aha, kakšna je pa potem cena popravila pogonske lamele oz. cilindrov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 16:31 Naslov sporočila: |
|
|
Hm, cca 3000 eur popravilo polovičk, za cilindre pa ne vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZvonkoU Traktorist
Pridružen/-a: 08.11. 2010, 22:18 Prispevkov: 143 Kraj: Dovže
|
Objavljeno: 11 Jul 2011 20:10 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Hm, cca 3000 eur popravilo polovičk, za cilindre pa ne vem. |
A ti to resno misliš??? 3000€ za popravilo polovičk pa to ne more biti res, za 3000€ narediš obnovo menjalnika. Tiste lamele si daš obnoviti v ferodo pa boš prišel skozi z minimalnimi stroški. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|