Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 08:32 Naslov sporočila: |
|
|
ZvonkoU je napisal/a: | linč je napisal/a: | Hm, cca 3000 eur popravilo polovičk, za cilindre pa ne vem. |
A ti to resno misliš??? 3000€ za popravilo polovičk pa to ne more biti res, za 3000€ narediš obnovo menjalnika. Tiste lamele si daš obnoviti v ferodo pa boš prišel skozi z minimalnimi stroški. |
Tiste lamele + ostali material so minimalni strošek (se mi zdi da okrog 300 eur), vse ostalo je delo (60 ur), samo je malo problematično to doma popravljat, ker je treba vse skupaj kalibrirat, da dela tako kot je treba, kdor pa ima orodje (tam je potrebno uporabit tudi nek specialni ključ), čas in znanje pa lahko to tudi sam naredi. V glavnem pri modelu cx je treba snet kabino, dat traktor na pol, potegnit ven powershift, ga razstavit, zamenjat lamele, o ringe, vmesne ploščate vzmeti, dat lamele med seboj na točno določeno razdaljo z nekimi podložkami, potem pa obratni postopek, koliko je pa cevi in kablov za odklopit pa kar pod kabino poglej, pa še znotraj ohišja so ene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
300€ še gre...ker če bi res blo 3000 pa da bi to crkovalo na 1000 ur je najbolše da gre tak traktor za staro želeco Gledenato da nimam navodil kakšne ima sploh zavore traktor? V olnem kopeli al mešano z zračnimi? Pa ima ABS ali kaj? Ker ko stisnem zavoro traktor obstoji takoj, samo kolesa pa ne zablokirajo, zavora pa prime odlično? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 07:16 Naslov sporočila: |
|
|
Matthew je napisal/a: | 300€ še gre...ker če bi res blo 3000 pa da bi to crkovalo na 1000 ur je najbolše da gre tak traktor za staro želeco Gledenato da nimam navodil kakšne ima sploh zavore traktor? V olnem kopeli al mešano z zračnimi? Pa ima ABS ali kaj? Ker ko stisnem zavoro traktor obstoji takoj, samo kolesa pa ne zablokirajo, zavora pa prime odlično? |
Me prav zanima kako boš sam doma popravil polovičke, ko pa niti o zavorah nimaš pojma (abs imajo JCBji in pa traktorji, ki gredo 60 km/h, npr fendt 900 serije, mešane z zračnimi pa še nisem slišal, da bi imel kateri traktor, če ima kompresor je le ta namenjen za zaviranje prikolice) in kje boš dobil tisti famozni ključ. Traktor ima zadaj zavorne diske v oljni kopeli, spredaj pa zavira preko pogona (ko pritisneš zavoro se avtomatsko vklopi prvi pogon, avtomatska zapora diferenciala pa poskrbi, da zavirajo obe kolesi), pa še nekaj, ne priklapljaj priključkov na kiper ventile v katerih je olje od drugih traktorjev (zetor, ursus, imt...), ker če ne boš menjaval lamele polovičk, zavor, kardana, prvega pogona na 100 ur, na pa na 1000. Zavedati pa se moraš, da so popravila traktorjev takšne tehnologije primerno draga (velja za vse znamke). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 12:01 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | ZvonkoU je napisal/a: | linč je napisal/a: | Hm, cca 3000 eur popravilo polovičk, za cilindre pa ne vem. |
A ti to resno misliš??? 3000€ za popravilo polovičk pa to ne more biti res, za 3000€ narediš obnovo menjalnika. Tiste lamele si daš obnoviti v ferodo pa boš prišel skozi z minimalnimi stroški. |
Tiste lamele + ostali material so minimalni strošek (se mi zdi da okrog 300 eur), vse ostalo je delo (60 ur), samo je malo problematično to doma popravljat, ker je treba vse skupaj kalibrirat, da dela tako kot je treba, kdor pa ima orodje (tam je potrebno uporabit tudi nek specialni ključ), čas in znanje pa lahko to tudi sam naredi. V glavnem pri modelu cx je treba snet kabino, dat traktor na pol, potegnit ven powershift, ga razstavit, zamenjat lamele, o ringe, vmesne ploščate vzmeti, dat lamele med seboj na točno določeno razdaljo z nekimi podložkami, potem pa obratni postopek, koliko je pa cevi in kablov za odklopit pa kar pod kabino poglej, pa še znotraj ohišja so ene. |
Se 100% strinjam z linčem, mora pa to opraviti tudi mehanik, ki ve kaj dela, saj zadeva ni enostavna.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
Zetori majo eni kombinirane olne in zračne..pač mislo sem da ma ko pa mi je bremza tak delovala ker ne zablokira..prime pa vseeno, če pa komando stisnem pa guma zablokira. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
Matthew je napisal/a: | Zetori majo eni kombinirane olne in zračne.. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matthew Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2010, 01:49 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 17:56 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Matthew je napisal/a: | Zetori majo eni kombinirane olne in zračne.. |
|
serija 7341 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 17 Jul 2011 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
Odklopi kompresor (pri zetorjih je tam ena kljukca za odklop kompresorja ko ga ne rabiš), pa boš videl, če še traktor zavira, če ima zračne zavore namreč ne bo več zaviral. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 17 Jul 2011 13:15 Naslov sporočila: |
|
|
linč: u bistvu zetpor potrebuje zrak za delovanje:) ker ima določene vklope pnevmatske... zavore so pa mehanske |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 17 Jul 2011 13:35 Naslov sporočila: |
|
|
Novopečeni lastnik cx tega ne ve, misli da ima zračne. Sicer smo imeli pred precej časa zetorja (5245) in je imel kompresor za odklopit, zavore pa so bile mehanske, mislim pa da imajo tudi novejši ravno tako narejeno za odklopit (kljukica na kompresorju) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|