Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jack_majstr Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:34 Prispevkov: 960 Kraj: suha krajna
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
jaz traktoja ne morem peljat (razen če je mraz) z zaprtimi šipami, pa imam lahko radio izključan. Slišiš napako že preden se kaj zgodi le če si pozoren in imaš možnost slišati. Drugače pa kolikor vsak hoče. debata za kakšno drugo temo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
orange44 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00 Prispevkov: 76
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
ja ti luksi si richard branson med kmeti, pa maš tak hudo mehanizacijo, eni pa nimamo tko, pa mormo tud vedt ka se uzadi dogaja( na linderju mel zapete old šajbe pa sem dele zgube na 500m dolgi njivi)..in ni tragedija če maš kako šipo odprto(ni klime), un prah spihat pa tud ni nek problem, štilrca gas do konca pa spihaš vse, sej to je delovni stroj ne pa nek fensi avto al pa kej...
lp marko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | Zakaj za vraga vrtavkate z odprto zadnjo šipo? |
To je bilo le tisti moment, ker je bil zadnji prehod, da sm vidu kaj se dogaja zunaj, saj je bila zadnja šipa tako zasvinjana, da se ni skoraj nič vidlo ven. Poleg tega kot je že nekdo omenil, prahu ravno ni bilo takrat na njivi, ker drugače imam strogo zaprto šipo pri takih delih. Ne vem pa zakaj bi ga blo treba prat v kabini z vodo - jaz najprej spiham ves prah s kompresorjem nato pa obrišem z vlažno krpo - nobene bojazni, da bi se uničli kakšni el. kontakti.
Grega S je napisal/a: | Kaj te je najbolj motilo? Mene predvsem to, da je po merah skoraj identičen kot serija 300, kljub temu, da ima 1 cilinder manj. |
Po merah sta res skoraj enaka (medosna razdalja je pri 200 le nekaj manjša), ampak je useeno 200 veliko bolj okreten. Direktna primerjava (zadnje pnevmatike enakih dimenzij):
Moti pa najbolj prvi vtis v kabini. Materiali skoraj identični kot pred 20 leti, kljub ravnemu dnu je še vedno občutek utesnjenosti, saj je zelo malo prosotra za noge (med predelom pod volanom in predelom pod sedežem le približno 35 cm prostora), nizek položaj sedeža (ali pa visok pokrov motorja), položaj stopalk za zavore direktno nad stoplako za plin potrebuje nekaj privajanja (k sreči zavor ne rabiš dosti). Prednost pri kabini pa je klima integrirana v streho brez da bi bil traktor zato višji ter volan nekoliko višje nad armaturo kot pri 300 seriji, kar prinese nekoliko boljši pregled nad vsemi funkcijami in opozorilnimi lučkami na armaturi.
Kot sem že omenil je bila povprečna poraba kar visoka, sicer je res da ga nismo šparal - sprobal smo praktično vse težje priključke za na njivo in ugotovil da je spredaj nekaj 100 kg prelahek, sicer pa delavna hitrost pri brani ni bla problem, pri plugu pa nekoliko manjša kot pri 312. Na žalost ga nismo uspel probat še pri košnji in baliranju, ker je takrat opravljal druga dela.
Pod črto lahko rečem, da gre za odličen stroj, ki pa ni popoln - sam se še vedno raje usedem v 312, ostala 2 'testna šoferja' pri hiši pa sta bila nad njim veliko bolj navdušena kot jaz
Cena traktorja s testno opremo se giblje nekje okoli 65.000€ +DDV (brez nakladalnika).
Za konec pa še ena sozonska:
Nazadnje urejal/a FFarmer 11 Okt 2010 22:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
orange44 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00 Prispevkov: 76
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Vsi se obremenjujete s tem da ima fendt 200 serija 3 cilindre, seveda imate prav, veliko boljši je 4 cilinderski motor, ni dvoma, 3 cilindri max do 70-75 km-manjša dela-manjši priključki.. pri nas doma vemo da 3 cilindrca nikoli več ne kupimo:) letos sem vozu 312 vario, zlo vredo traktor (vozu sem tandem prikolico 10t), noro dobra kabina( vzmetenje kabine je vrhunsko), super klima(zunaj vroče za znoret), enostavno upravljenje, ne vem zakaj je slabše vžigal, ampak dobro, fendta 300 serijo bi imel takoj, samo dotičen traktor ki sem ga vozil je stal 80k evrov( precej denarja), mislim da je imel vso opremo ki je možna--ne vem pa kako bi se ta vario menjalnik odrezal pri drugih opravilih npr. oranje, vrtavkanje....jaz zagovarjam več cilidrov.večjo mašino, pa magar si kaj rabljenega kupimo. Kdor pa misli da bo nov traktor zdržal toliko kot kakšen starejši, preverjen tip, se pošteno moti-pač moje objektivno mnenje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
a je čudno če ima traktor s 6 cilindri 220 konjev?
ne.
211 vario je dejansko polovica tega motorja.
ne vidim razloga v paniki.
offtopic:
drugače pa, kar se tiče odprte šipe: ma jaz nevem, a ste vi gluhi ali kaj? jaz slišim pri glasni glasbi vsako spremembo štime pri delu. pa nima veze s kakšnim traktorjem delam, ali je landini (slaba zvočna izolacija) ali pa tudi MF(odlična zvočna izolacija), vedno vem ko utrga varovalni šrauf na plugu, nogačo na kultivatorju, disk na gruberju ali pa sklopka zagrabi na vrtavki. pa nimam muzike ravno potiho
mogoče ima kaj opraviti s tem, da imamo nekateri več talenta za glasbo, pa take reči takoj opazimo(slišimo)
spodnja debata se lahko prestavi kam drugam, po potrebi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
No samo še to... Velikokrat sem pri odprtem oknu preprečil... Odlomljen varnostni vijak, sklopki ni bilo treba grabit,.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
ja, varovalni šravf je pa tak strošek da raje trpim na prahu...
(te dni sicer prahu ni, ampak ponavadi, vsaj pri nas, ga je pa precej) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: |
Kot sem že omenil je bila povprečna poraba kar visoka, sicer je res da ga nismo šparal - sprobal smo praktično vse težje priključke za na njivo in ugotovil da je spredaj nekaj 100 kg prelahek, sicer pa delavna hitrost pri brani ni bla problem, pri plugu pa nekoliko manjša kot pri 312. Na žalost ga nismo uspel probat še pri košnji in baliranju, ker je takrat opravljal druga dela. |
Opažanje o nekoliko višji porabi, kot bi jo od trivaljnika pričakoval, sem podal že jaz, pa mi takrat nisi verjel. Traktor je delal enaka dela kot naš, v enakih razmerah in z enako del. hitrostjo.
Citiram: | a je čudno če ima traktor s 6 cilindri 220 konjev?
ne. |
Tu bi sicer lahko primerjali prostornine (3.3L in 110km ter 6.6L in 220km), vendar je ključno vprašanje bolj v številu valjev. Trivaljnik je v tem primeru nekakšen kompromis. Pri traktorju, kot je fendt bi moralo biti kompromisov bolj malo, še najmanj pa pri motorju. Štirivaljnik je pač boljša osnova in tega tudi common rail pri trivaljniku ne more spremeniti.
Če pa se vrnem k šestvaljnim motorjem (agco sisu power) pa je treba povedati, da imajo 6,6L motorji moči do 180 in ne do 220km. Polovico tega bi torej pomenilo 3,3L in 90km.
Nazaj k temi: Trenutno je v Avstriji akcijska cena za 209 vario 60.000 eur z davkom (oprema: prednja hidravlika, zr.vzmeten sedež, 3 pari ventilov). Lani pa je bila akcijska cena za 309 vario 62.000 eur z davkom (oprema: prednja hidravlika, TMS, zračne zavore, zr. vzmeten sedež, 3 pari ventilov in vzmetena prednja os).
Tudi zaradi že omenjene majhne razlike v merah, se mi zdi 300 vario precej boljša izbira. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 22:34 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: |
Opažanje o nekoliko višji porabi, kot bi jo od trivaljnika pričakoval, sem podal že jaz, pa mi takrat nisi verjel. Traktor je delal enaka dela kot naš, v enakih razmerah in z enako del. hitrostjo.
|
Včasih je treba kakšno stvar tud sprobat na lastni koži, da potem verjameš
Citiram: |
Tudi zaradi že omenjene majhne razlike v merah, se mi zdi 300 vario precej boljša izbira. |
Jz bi dodal samo še to, da odvisno za kakšna dela ga uporabljaš. Za poljedelstvo je zagotovo serija 300 boljša izbira, medtem ko na travniku bi se bolj nagibal k 200 seriji - recimo obračalnik 6m, zgrabljalnik 4,5m, tudi kombnacija kosilnic nebi smela bit problem...
A lahko daš kako povezavo do podrobnosti o tisti akciji za 209?
P.S.: Luksi a lahko prosm nehaš svinjat temo s svojimi izpadi. Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 22:44 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | tudi kombnacija kosilnic nebi smela bit problem... |
Tole zadevo pa sem jaz sprobal. Nekaj čez 5m delovne širine, obe kosilnici diskasti. Po ravnem gre, samo v kakšnih strminah mu manjka za moje pojme najmanj 20km. Ker z košnjo 2-4 km/h nikamor ne prideš. Je potem skoraj bolje eno kosilnico odklopiti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|