Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 11 Okt 2010 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
http://www.aca-group.at/
Ker pa očitno cene ne razkrivajo več, se jo da videti tule:
Mogoče seriji 200 (S) delam krivico, marsikaj je tudi stvar okusa. Vendar glede na to, da je zdaj ta serija v istem razredu kot JD5000R ali NH T5000 in podobni, bi traktor naredil precej boljši vtis s štirivaljnikom, pa četudi bi imel samo 3L prostornine. Takšen primer je bil v preteklosti DF agrotron do 100KM, kjer je bilo prostora prav tako zelo malo (zaradi znanega strmo spuščajočega pokrova). Motor je bil deutzov štirivaljnik s ''samo'' 3,2L prostornine, ki pa je kljub temu za to velikost traktorja imel dovolj navora in moči. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 05:57 Naslov sporočila: |
|
|
Pa saj si ja sam sprobal ta traktor, čeprav P verzijo. in točno veš da v razredu ni primerljivega motorja, vsaj po številkah ne. moči mu ne more zmanjkati, za kar poskrbi vario menjalnik.
pač tu se vidi pri motorju da gre za downsizing, kot pri avtomobilih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 06:33 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, gre za downsizing, vendar so v avtomobilski industriji ohranili štiri valje. To pa predvsem zaradi veliko mirnejšega teka motorja. V tem je glavna fora vsega. Ker če pogledaš, imaš tudi ogromno diesel motorjev z 1,6 L delavne prostornine, pa so še vedno štirivaljniki.o. Ker ko imaš enkrat štiri valje, imaš teoretično zagotovljen miren tek. V praksi seveda ni tako enostavno, pa vseen Če pogledate, so v veljavi motorji, ki imajo parno število valjev: 4, 6, 8, včasih še osem, kar je več potem vkomponirajo raje skupaj dva motorja manjše prostornine. Recimo motorji v avtomobilski industriji: Eni redkih, ki so imeli neparno število valjev je bil volvo, pa še to jih je imel 5. Pa če bi bila tako dobra stvar bi drugi zagotovo kopirali. Ker fora v parnosti valjev je v tem, da ko en potuje gor, drugi potuje dol. Tako se izniči (vsaj delno) nihanje. Seveda ni to boxer motor, kjer so valji postavljeni en proti drugem, pa vendar je vseeno to glavna fora par-nepar. Zato trditev, da če ima traktor 6 valjev in 200 KM, potem lahko ima motor brez težav 3 valje in 100 KM. Vendar ni vse v moči. Ker zaradi trivaljnih motorjev so vibracije precej večje, kar mi zaznavamo kot hrup. To zagotovo tudi ni najbolje. Prav tako v bistvu skoraj vsi ugotavljate, da je problem pri nizkih vrtljajih, kar je problem zgoraj opisanega.
Pa da ne bom preveč OT. Traktor sam mi je všeč. Ga pa ne bi vzel izključno zaradi tri valjnega motorja. Bo pa verjetno konkurenca čedalje močnejša pri vario traktorjih v razredu do 100 KM.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
predlagam moderatorjem, da določene poste prestavijo v drugo temo, "debata od downsizingu" ali kako podobno naslovljeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | Pa saj si ja sam sprobal ta traktor, čeprav P verzijo. in točno veš da v razredu ni primerljivega motorja, vsaj po številkah ne. moči mu ne more zmanjkati, za kar poskrbi vario menjalnik.
pač tu se vidi pri motorju da gre za downsizing, kot pri avtomobilih. |
P verzija mi je pravzaprav dosti bolj všeč kot 200 vario, ker nadaljuje tisto, kar naj bi fendtov dvestotak bil. To pa je majhen kompakten traktor z zmogljivim motorjem in napredno opremo. Standardni 200 vario pa je sicer pridobil nov menjalnik in nekaj velikosti, ampak izgubil nekdanjo kompaktnost, napredno hidravliko in štirivaljni motor.
Kot sem že večkrat omenil, ni z motorjem prav nič narobe. Ampak čeprav močan, je kljub temu še vedno trivaljnik. Ta pa je bil izbran, ker deutzov agregat ni izpolnil nove emisijske norme, pri agco sisu-power pa zaradi modularnega pristopa pri izdelavi motorjev (večina motorjev ima valj s prostornino 1.1L) ne izdelujejo motorjev z manjšo prostornino posameznega valja. Zato (pa tudi zaradi zahteve, da mora motor zavzeti čim manj prostora) so uporabili in dodelali, kar je že bilo v proizvodnji in uporabljeno pri npr. MF-u 3600.
Štirivaljniki v tem razredu traktorjev res še nimajo common rail-a, vendar kljub temu niso tako daleč zadaj (če sploh so). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 13 Okt 2010 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
Znimivo je pa to kolikor sem ču da naslednik MF serije 3600 bo pa imel nazaj perkinsov motor. Tu mi nekaj ne štima najbolje imeli so 3 cilindre "varčeen" motor sedaj bodo dali pa perkinsa not z mogoče višjo porabo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 13 Okt 2010 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
čuj sej veš da midva nič ne veva, ko sva samo ena mulca, tak da ne govori okoli o nasledniku 3600 ki bo imel dyna4 menjalnik in bo delan v franciji (za razliko od 3600) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack_majstr Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:34 Prispevkov: 960 Kraj: suha krajna
|
Objavljeno: 13 Okt 2010 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pa kaj nas tukaj zanima kakšen menjalnik bi imel MF?? Kvečjem mašina, pa še to ne v tej temi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 13 Okt 2010 23:01 Naslov sporočila: |
|
|
alky je napisal/a: | Ker zaradi trivaljnih motorjev so vibracije precej večje, kar mi zaznavamo kot hrup.
LP |
Glavni izvor hrupa dieselskih motorjev niso tovrstne vibracije. Če bi bilo tako, bi potem moral biti kakšen 12 cilinderski diesel motor skoraj neslišen... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 14 Okt 2010 06:20 Naslov sporočila: |
|
|
Sej nasploh je tak da več cilindrov kot ima, bolj miren tek ima motor tudi pri nižjih obratih. Rolls roycev V12 recimo je tako miren da lahko kozarec penine postaviš nanj pa se ne bo prevrnil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|