Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




new holland
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 198, 199, 200  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 15 Avg 2010 20:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tako je, stopnja pospeševanja nima nobene neposredne veze z voznim območjem. Pri seriji 400 lahko tako v I. kot v II. voznem območju izbereš katerokoli stopnjo pospeševanja. Hotel sem samo povedati, kaj je gumb z rimskimi številkami. Poleg tega se podatek o voznih območjih razbrati tudi iz diagramov. Na prvem (300vario) je viden samo en graf (od 0 do 40km/h), na drugem (400 vario) dva grafa (od 0 do 25 in od 0 do 40 km/h) in na tretjem (CVT/NHT7500) trije grafi (od 0 do 14, od 0 do 25 in od 0 do 50).

Prvo vozno območje pri seriji 400 od 0 do 25km/h v praksi pomeni, da bo imel traktor pri npr. 10km/h višji delež mehanskega prenosa moči, kot v drugem voznem območju. Pri menjalniku S-matic je I. vozno območje od 0 do 14km/h še bolj primerno za nizke hitrosti, ker lahko zagotavlja še višje deleže mehanskega prenosa moči, enako velja za CNH menjalnik s štirimi voznimi območji.

Gre pač za to, da je v določenem voznem območju mehanski delež prenosa največji pri max. hitrosti in če je voznih območij več, je traktor bolje prilagojen na različne pogoje dela, oz. lahko v najrazličnejših pogojih dela vzpostavi čim bolj učinkovit prenos moči. Npr. cnh brezstopenjski menjalnik lahko sam določa vrtljaje motorja, hitrost vožnje in najprimernejše vozno območje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 07:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


New holland TD je napisal/a:
Tako je, stopnja pospeševanja nima nobene neposredne veze z voznim območjem. Pri seriji 400 lahko tako v I. kot v II. voznem območju izbereš katerokoli stopnjo pospeševanja. Hotel sem samo povedati, kaj je gumb z rimskimi številkami. Poleg tega se podatek o voznih območjih razbrati tudi iz diagramov. Na prvem (300vario) je viden samo en graf (od 0 do 40km/h), na drugem (400 vario) dva grafa (od 0 do 25 in od 0 do 40 km/h) in na tretjem (CVT/NHT7500) trije grafi (od 0 do 14, od 0 do 25 in od 0 do 50).


To je meni vse kristalno jasno - zdaj naj mi samo še nekdo razloži, zakaj gre pri seriji 300 I. pospeševalna stopnja samo do 25 km/h (in to kljub vsemu ni svoje območje hitrosti).

Sicer dobro, da moderatorji še niso ukrepal, ker mislm, da smo ar precej zašli iz teme Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 20:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
To je meni vse kristalno jasno - zdaj naj mi samo še nekdo razloži, zakaj gre pri seriji 300 I. pospeševalna stopnja samo do 25 km/h (in to kljub vsemu ni svoje območje hitrosti).


Ne vem, kako je pri seriji 300, ampak 200 P ima štiri take stopnje in vse so do max. hitrosti.

Nova serija z brezstopenjskim menjalnikom, ki sem jo omenjal prej, bo vzporedna seriji T6000 Power Command, na zunaj pa bo enaka kot T6090.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 20:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


zanima me nekaj - zakaj imajo menjalnik s dvojno sklopko - običajno takšne menjalnike prodajalci avtomobilov oglašujejo kot bolj športne in podbno, zakaj bi to rabil v traktorju?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 20:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kok tale traktor zgleda ogromen Exclamation Exclamation predvsem zaradi koles... kok je to močno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 20:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
zanima me nekaj - zakaj imajo menjalnik s dvojno sklopko - običajno takšne menjalnike prodajalci avtomobilov oglašujejo kot bolj športne in podbno, zakaj bi to rabil v traktorju?


Verjetno zaradi daljše življenske dobe sklopke, predvsem pri veliki rabi čelnega nakladača oz. strojem, ki se veliko prestavlja naprej/nazaj.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 20:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


menjalnik z dvojno sklopko omogoča izredno hitro, s pravim softwarom pa tudi mehko prestavljanje, brez izgube prenosa moči na kolesa. torej - ena sklopka popusti, druga pa prime os in tako spremeni prestavno razmerje. vsaj jaz to tako razumem. tko delujejo polovičke in prestave, prestavljive pod obremenitvijo. je pa stalen prenos moči pomemben predvsem (kokr mam jest izkušnje) pri transportu v klanec, kjer brez izgube hitrosti prestaviš polovičko nižje. če bi moral sklopko pritisnit, bi izgubil precej hitrosti in potem moraš kmalu prestavit 2 prestavi nižje, ker ima v višji in pri nižjih obratih traktor premalo moči, da bi vlekel. je pa dvojna sklopka večji porabnik moči in zato traktor v višjih prestavah ne vleče tolk in pospešuje bolj počas.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 20:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tako nekako. Predvsem pa imajo dvojno sklopko zaradi štirih voznih območij. Tehnologija dvojne sklopke omogoča prestavljanje stopenj med vožnjo. Avtomatika pač izbere najučunkovitejšo.

Citiram:
ok tale traktor zgleda ogromen predvsem zaradi koles... kok je to močno?


Konkretno tale ima 165km, s Power managmentom do 201km.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 22:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


New holland TD je napisal/a:

Ne vem, kako je pri seriji 300, ampak 200 P ima štiri take stopnje in vse so do max. hitrosti.


Specialne serije 200 imajo drugačno vozno ročico, kot serija S, tako da se mogoče zato menjalnik nekoliko drugače upravlja... Zdj pa res dosti off topic. Nadaljujte s temo New Holland.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2010 22:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
zanima me nekaj - zakaj imajo menjalnik s dvojno sklopko - običajno takšne menjalnike prodajalci avtomobilov oglašujejo kot bolj športne in podbno, zakaj bi to rabil v traktorju?

Luksi, tudi MF ima ta sistem dvojnih sklopk;)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 198, 199, 200  Naslednja
Stran 97 od 200

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.