Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je, stopnja pospeševanja nima nobene neposredne veze z voznim območjem. Pri seriji 400 lahko tako v I. kot v II. voznem območju izbereš katerokoli stopnjo pospeševanja. Hotel sem samo povedati, kaj je gumb z rimskimi številkami. Poleg tega se podatek o voznih območjih razbrati tudi iz diagramov. Na prvem (300vario) je viden samo en graf (od 0 do 40km/h), na drugem (400 vario) dva grafa (od 0 do 25 in od 0 do 40 km/h) in na tretjem (CVT/NHT7500) trije grafi (od 0 do 14, od 0 do 25 in od 0 do 50).
Prvo vozno območje pri seriji 400 od 0 do 25km/h v praksi pomeni, da bo imel traktor pri npr. 10km/h višji delež mehanskega prenosa moči, kot v drugem voznem območju. Pri menjalniku S-matic je I. vozno območje od 0 do 14km/h še bolj primerno za nizke hitrosti, ker lahko zagotavlja še višje deleže mehanskega prenosa moči, enako velja za CNH menjalnik s štirimi voznimi območji.
Gre pač za to, da je v določenem voznem območju mehanski delež prenosa največji pri max. hitrosti in če je voznih območij več, je traktor bolje prilagojen na različne pogoje dela, oz. lahko v najrazličnejših pogojih dela vzpostavi čim bolj učinkovit prenos moči. Npr. cnh brezstopenjski menjalnik lahko sam določa vrtljaje motorja, hitrost vožnje in najprimernejše vozno območje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 07:22 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Tako je, stopnja pospeševanja nima nobene neposredne veze z voznim območjem. Pri seriji 400 lahko tako v I. kot v II. voznem območju izbereš katerokoli stopnjo pospeševanja. Hotel sem samo povedati, kaj je gumb z rimskimi številkami. Poleg tega se podatek o voznih območjih razbrati tudi iz diagramov. Na prvem (300vario) je viden samo en graf (od 0 do 40km/h), na drugem (400 vario) dva grafa (od 0 do 25 in od 0 do 40 km/h) in na tretjem (CVT/NHT7500) trije grafi (od 0 do 14, od 0 do 25 in od 0 do 50).
|
To je meni vse kristalno jasno - zdaj naj mi samo še nekdo razloži, zakaj gre pri seriji 300 I. pospeševalna stopnja samo do 25 km/h (in to kljub vsemu ni svoje območje hitrosti).
Sicer dobro, da moderatorji še niso ukrepal, ker mislm, da smo ar precej zašli iz teme |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | To je meni vse kristalno jasno - zdaj naj mi samo še nekdo razloži, zakaj gre pri seriji 300 I. pospeševalna stopnja samo do 25 km/h (in to kljub vsemu ni svoje območje hitrosti). |
Ne vem, kako je pri seriji 300, ampak 200 P ima štiri take stopnje in vse so do max. hitrosti.
Nova serija z brezstopenjskim menjalnikom, ki sem jo omenjal prej, bo vzporedna seriji T6000 Power Command, na zunaj pa bo enaka kot T6090.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
zanima me nekaj - zakaj imajo menjalnik s dvojno sklopko - običajno takšne menjalnike prodajalci avtomobilov oglašujejo kot bolj športne in podbno, zakaj bi to rabil v traktorju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | zanima me nekaj - zakaj imajo menjalnik s dvojno sklopko - običajno takšne menjalnike prodajalci avtomobilov oglašujejo kot bolj športne in podbno, zakaj bi to rabil v traktorju? |
Verjetno zaradi daljše življenske dobe sklopke, predvsem pri veliki rabi čelnega nakladača oz. strojem, ki se veliko prestavlja naprej/nazaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
menjalnik z dvojno sklopko omogoča izredno hitro, s pravim softwarom pa tudi mehko prestavljanje, brez izgube prenosa moči na kolesa. torej - ena sklopka popusti, druga pa prime os in tako spremeni prestavno razmerje. vsaj jaz to tako razumem. tko delujejo polovičke in prestave, prestavljive pod obremenitvijo. je pa stalen prenos moči pomemben predvsem (kokr mam jest izkušnje) pri transportu v klanec, kjer brez izgube hitrosti prestaviš polovičko nižje. če bi moral sklopko pritisnit, bi izgubil precej hitrosti in potem moraš kmalu prestavit 2 prestavi nižje, ker ima v višji in pri nižjih obratih traktor premalo moči, da bi vlekel. je pa dvojna sklopka večji porabnik moči in zato traktor v višjih prestavah ne vleče tolk in pospešuje bolj počas. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Tako nekako. Predvsem pa imajo dvojno sklopko zaradi štirih voznih območij. Tehnologija dvojne sklopke omogoča prestavljanje stopenj med vožnjo. Avtomatika pač izbere najučunkovitejšo.
Citiram: | ok tale traktor zgleda ogromen predvsem zaradi koles... kok je to močno? |
Konkretno tale ima 165km, s Power managmentom do 201km. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: |
Ne vem, kako je pri seriji 300, ampak 200 P ima štiri take stopnje in vse so do max. hitrosti.
|
Specialne serije 200 imajo drugačno vozno ročico, kot serija S, tako da se mogoče zato menjalnik nekoliko drugače upravlja... Zdj pa res dosti off topic. Nadaljujte s temo New Holland. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 22:18 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | zanima me nekaj - zakaj imajo menjalnik s dvojno sklopko - običajno takšne menjalnike prodajalci avtomobilov oglašujejo kot bolj športne in podbno, zakaj bi to rabil v traktorju? |
Luksi, tudi MF ima ta sistem dvojnih sklopk;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|