Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 16:28 Naslov sporočila: |
|
|
Na kratko...
Govori o prednosti elektronske regulacije, to kar je že predhodnik omenjal in sicer, da se ohranja trakcija tudi na prednjih kolesih, ker bistvo uredi EHR. Tako se tudi 4x4 bolj izkoristi.
Plavajoč položaj pomeni to kar pravite, da orjete brez regulacije -izklop in se uporablja za priključke ki so vodeni na kolesih-za sejalnice kjer se torej priključek prilagaja terenu brez da bi to vplivalo na delovanje hidravlike.
Meni pomeni plavajoč položaj pri plugu to, da vleče plug v globinoooo in prej ali slej traktor ugasne. (če so lemeži vredu )
Bom s svojimi besedami povedal...če si predstavljamo valovit teren in traktor+plug. Če je regulacija izklopljena sta traktor in plug toga partnerja in če damo nekaj togega na valovit teren:idea:
Zato je EHR vezni člen med vlečnim strojem in priključkom. Ko se traktor na sprednjem koncu spušča v "jarek", to zaznajo senzorji in regulacija posreduje tako da za toliko spusti hidravlične roke, da plug ostane na primerni globini, v nasprotnem primeru bo pogledal iz tal.
Tako kot pri zgrabljalniku, ko imamo kopirno kolo in tandem podvozje
Sicer pa ja, če bi dali še na sprednji del pluga podporno kolo bi........ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 17:41 Naslov sporočila: |
|
|
hm, valovit teren... pa je res na njivi kje teren tako valovit, da plug vrže (skoraj) ven? če je teren tako valovit, je to tudi sranje pri vsaki obdelavi, od bran do sejalnice, če imaš DTM in kosiš da ne govorim... ni bolj smiselno poravnat teh grbin? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 18:49 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz orjem v glavnem po ne-valovitem terenu, vzmetenje itak vključeno, ker ga ne morem izklopiti..Podporno kolo na četrti brazdi=cca 5 m oddaljeno od ročic hidravlike, sprednji del pluga je na spodnjih dveh rokah traktorske hidravlike, toplink na podolgovati luknji prosto pleše..EHR na trdo, torej brez korekcij glede na vlečni odpor, ker je ta korekcija tak ali tak edina, ker so tipala odpora na spodnjih ročicah.. In kot sem že nekje napisal me zelo živcira tisto stalno drkanje zzzzzz, zzzzzz... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
Valovit ni treba popolnoma dobesedno vzeti....tudi grude pod prednjo kolo pomenijo enako.
Sicer pa čemu potem v celi zgodbi podolgovata luknja ... za oranje in če kdo kaj opazuje toplink in to luknjo si bo priznal, da njiva vseeno ni asfaltna cesta. Verjamem, da v lahkih tleh in višku moči pri traktorju ta zadeva za nekoga ne bo toliko pomembna. Jaz orjem z 130KS 2,1m in sem kako stvar tudi že sprobal, kompromis pa zna biti pomembna beseda.
Nazadnje urejal/a Simon MS 29 Maj 2010 19:40; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tom_II Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.04. 2008, 13:06 Prispevkov: 225 Kraj: Primorska (vasica ob reki Vipavi)
|
Objavljeno: 30 Maj 2010 09:14 Naslov sporočila: |
|
|
WeekEnd kmet je napisal/a: | Jaz orjem v glavnem po ne-valovitem terenu, vzmetenje itak vključeno, ker ga ne morem izklopiti..Podporno kolo na četrti brazdi=cca 5 m oddaljeno od ročic hidravlike, sprednji del pluga je na spodnjih dveh rokah traktorske hidravlike, toplink na podolgovati luknji prosto pleše..EHR na trdo, torej brez korekcij glede na vlečni odpor, ker je ta korekcija tak ali tak edina, ker so tipala odpora na spodnjih ročicah.. In kot sem že nekje napisal me zelo živcira tisto stalno drkanje zzzzzz, zzzzzz... |
Se popolnoma strinjam s tvojo izjavo in meni tudi tisti zzzz zzzz motorčka zadaj mi prav nič ne paše |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 30 Maj 2010 09:28 Naslov sporočila: |
|
|
tom_II je napisal/a: |
Se popolnoma strinjam s tvojo izjavo in meni tudi tisti zzzz zzzz motorčka zadaj mi prav nič ne paše |
To so šumi, ki nastajajo zaradi turbolentnega pretoka olja skozi hidravlične ventile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 30 Maj 2010 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
daš pa radio bolj naglas |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmetekSLO Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.02. 2010, 09:30 Prispevkov: 80
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 01 Jun 2010 18:25 Naslov sporočila: |
|
|
kolk je pa ta njiva dolga??
Prosim ne smeti foruma z nevmesnimi vprašanji!? Če imaš kaj kar te zanima z avprašat, reje vprašaj preko ZS!
moderator |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|