Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Oranje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 95, 96, 97  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Poljedelstvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 10:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
aja, pa še zmerej mi ni jasno, zakaj mate vključeno regulacijo hidravlike, če orjete s podpornim kolesom. ta regulacija je ravno za pluge brez kolesa. ki pa od 3 brazd naprej itak ne obstajajo


Podpis!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 10:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


skrjanecjanez je napisal/a:
Citiram:
aja, pa še zmerej mi ni jasno, zakaj mate vključeno regulacijo hidravlike, če orjete s podpornim kolesom. ta regulacija je ravno za pluge brez kolesa. ki pa od 3 brazd naprej itak ne obstajajo


Podpis!


od 3 brazd naprej ne obstajajo podporna kolesa al kako?

vsi ti plugi ki imajo podporno kolo (večji plugi)....potem takem vsi ti ogromni sodobni traktorji, ki vlečejo te pluge imajo kar za foro ta regulacijski gumb notri...

Me prav zanima kako imaste fantje izklopljeno regulacijo hidravlike pri oranju.
Z regulatorjem hidravlike se namreč nastavlja vlečna sila. S tem gumbom se nastavlja intenziviteta odreagiranja hidravlike in posledično pluga v kolikor pride do večjega upora. Nastaviš lahko torej ali bo hidravlika plug nekoliko dvignila v kolikor pride v tleh do nekega večjega upora, ali pa hidravlika sploh ne odreagira (moč traktorja???)...ponavadi se uporablja kar mešana regulacija, ki je kompromis med obema "skrajnostima".

Pa me prosim razsvetlite o regulaciji hidravlike... Question Idea

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

gregor
Traktorist


Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41
Prispevkov: 191
Kraj: šentjur pri celju

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 10:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Simon MS je napisal/a:
skrjanecjanez je napisal/a:
Citiram:
aja, pa še zmerej mi ni jasno, zakaj mate vključeno regulacijo hidravlike, če orjete s podpornim kolesom. ta regulacija je ravno za pluge brez kolesa. ki pa od 3 brazd naprej itak ne obstajajo


Podpis!


od 3 brazd naprej ne obstajajo podporna kolesa al kako?

vsi ti plugi ki imajo podporno kolo (večji plugi)....potem takem vsi ti ogromni sodobni traktorji, ki vlečejo te pluge imajo kar za foro ta regulacijski gumb notri...

Me prav zanima kako imaste fantje izklopljeno regulacijo hidravlike pri oranju.
Z regulatorjem hidravlike se namreč nastavlja vlečna sila. S tem gumbom se nastavlja intenziviteta odreagiranja hidravlike in posledično pluga v kolikor pride do večjega upora. Nastaviš lahko torej ali bo hidravlika plug nekoliko dvignila v kolikor pride v tleh do nekega večjega upora, ali pa hidravlika sploh ne odreagira (moč traktorja???)...ponavadi se uporablja kar mešana regulacija, ki je kompromis med obema "skrajnostima".

Pa me prosim razsvetlite o regulaciji hidravlike... Question Idea


Si ne predstavlam oranja brez tega!!! Nevem kak bi blo to mogoče da se orje brez regulacije!!!!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 12:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ne, Simon, ravno narobe si me razumel. od 3 brazd naprej vsaj po mojih informacijah plugi BREZ podpornega kolesa ne obstajajo.

nikoli nisem še vklopil vlečne regulacije. vedno imam na položajni, torej nič ne odreagira na večjo silo.

pri večjih traktorjih je to po moje zaradi podrahljačev, ne plugov. podporno kolo nadomešča to regulacijo. ker če imaš to regulacijo vključeno, ne rabiš podpornega kolesa. zakaj torej podporno kolo na plugu? če imaš to regulacijo vključeno, imaš njivo stopničasto zorano. če pa imaš podporno kolo, je globina oranja vedno enaka. ne vem, kaj bi lahko bilo na njivi, da bi blo treba to regulacijo uporabljat. če so kamni, moraš itak ustavit. če pa na nekem mestu pride strašno zbita zemlja, pa na roke dvigneš. torej - za moje pojme je ta regulacija izguba energije. poleg tega - kaj pa ekstremno veliki plugi - recimo 10 brazd? ki jih sploh ne nosiš ampak pelješ? Gregor, nimaš podpornega kolesa?

pri EHR je ta regulacija itak samo še en programček, ki ga je brez problema spisat (logično tistim, ki to delajo)- nekaj formul, ki odpirajo ventile itd. pri mehanski je pač ventil, ki ob preveliki sili neposredno sproži dvig hidravlike. včasih so imeli traktorji to res za oranje, ampak takrat tudi plugi niso imeli podpornih koles.

še vedno sem prepričan, da ne rabiš regulacije.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

valtramaster
Traktorist


Pridružen/-a: 12.08. 2007, 16:08
Prispevkov: 165

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 13:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja toni v idealnih pogojih je res nerabiš...(ravnina, srednjatežka zemlja...)
Če imaš ti plug samo na podpornem kolesu ti traktor nič dol ne tišči in prej zdrsuje, ker na regulacijski hidravliki ti traktor pritisne porti tlom in zaradi tega ti v breg toliko ne zdrsuje in lažje orješ...
Zakaj pa misliš da so pogruntali regulacijsko hidravliko pri traktorjih...?
Ker nazaj ko so imeli vsi traktorji samo zadnji pogon je bilo problem ker so kolesa zdrsavala in traktor ni moral v težkih pogojih orat...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 14:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri večini hidravličnih dvigal je možno izbirati med konstantno globino, konstantnim odporom, ali mešano kontrolo položaja in odpora. Opcija s konstantno globino pride v upoštev v primerih, ko gre za delo na površinah z enotnimi karakteristikami tal, v takih primerih bi moral biti odpor vedno enak. Opcija s konstantnim odporom pa je bolj primerna za površine z različnimi karakteristikami (torej, da so tla na enem koncu njive težja za obdelavo kot na drugem).

Še ena prednost regulacije odpora je oranje čez prelomnice reliefa njiv. Kadar gre za prelomnico navzdol, se sprednji del traktorja spusti, zadnji del pa je višje, zaradi česar dvigne tudi plug, ki posledično orje na manjši globini. To pomeni manjši odpor, ki ga regulacija dpora korigira s tem, da spusti plug na večjo globino. Obratno je pri prelomnici navzgor; sprednji del traktorja se dvigne, plug pa se spusti bolj v zemljo. To lahko povzroči izgubo oprijema, v vsakem primeru pa povzroči večji odpor dvigne plug na tako globino, kjer odpor ustrezno manjši.

Podporno kolo je v vsakem primeru v pomoč. Skrbi predvsem zato, da se plug ne spusti pregloboko. Gre torej za drugačen namen kot pri regulaciji odpora. Pri večjem odporu (in s tem dvigu pluga) je podporno kolo razbremenjeno toliko časa, dokler ni odpor spet manjši.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

vladimirac
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 13.07. 2008, 16:57
Prispevkov: 752
Kraj: ivančna gorica

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 14:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


valtramaster je napisal/a:
Ja toni v idealnih pogojih je res nerabiš...(ravnina, srednjatežka zemlja...)
Če imaš ti plug samo na podpornem kolesu ti traktor nič dol ne tišči in prej zdrsuje, ker na regulacijski hidravliki ti traktor pritisne porti tlom in zaradi tega ti v breg toliko ne zdrsuje in lažje orješ...
Zakaj pa misliš da so pogruntali regulacijsko hidravliko pri traktorjih...?
Ker nazaj ko so imeli vsi traktorji samo zadnji pogon je bilo problem ker so kolesa zdrsavala in traktor ni moral v težkih pogojih orat...


V današnjih časih ,pa se orje predvsem s 4x4 in če maš plug na hidravliki ti pa spredaj razbremeni kolesa in je brez pomena.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

valtramaster
Traktorist


Pridružen/-a: 12.08. 2007, 16:08
Prispevkov: 165

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 15:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


vladimirac je napisal/a:
valtramaster je napisal/a:
Ja toni v idealnih pogojih je res nerabiš...(ravnina, srednjatežka zemlja...)
Če imaš ti plug samo na podpornem kolesu ti traktor nič dol ne tišči in prej zdrsuje, ker na regulacijski hidravliki ti traktor pritisne porti tlom in zaradi tega ti v breg toliko ne zdrsuje in lažje orješ...
Zakaj pa misliš da so pogruntali regulacijsko hidravliko pri traktorjih...?
Ker nazaj ko so imeli vsi traktorji samo zadnji pogon je bilo problem ker so kolesa zdrsavala in traktor ni moral v težkih pogojih orat...


V današnjih časih ,pa se orje predvsem s 4x4 in če maš plug na hidravliki ti pa spredaj razbremeni kolesa in je brez pomena.


Ravno v tem je fora pri regulacijski hidravliki da ti preden konc ne razbemeni ampak ga tudi dol pritisne oz celoten traktor enakomerno dol pristisne...zato pa pristarih traktorjih brez prednjega pogona če probaš orati brez regulacjske in podpornega ti bo traktor šel na zadnje...če boš pa oral z regulacijsko se to ne zgodi...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 15:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@New holland TD kul

Vorteile einer automatischen Hubwerksregelung:
-Je nach Voreinstellung der Hydraulik sorgt das Eigengewicht des Feldgerätes für eine Verbesserung der Traktion an den Hinterrädern des Schleppers.
-Auch bei hohen Zugkräften wird die Vorderachse nicht angehoben.
-Eine bessere Lenkbarkeit ist die Folge.
-Bei Allradantrieb kann die Traktion aller Räder ausgenutzt werden.
-Entlastung des Fahrers.
-Bessere Arbeitsqualität durch gleichbleibende Geräteposition.
-Weniger Verschleiß an der Dreipunktaufhängung und den Arbeitsgeräten.


Schwimmstellung
Schwimmstellung bedeutet keine Regelung. Die Hydraulikzylinder werden zum Hydraulikrücklauf freigeschaltet. Die Anbaugeräte können sich frei nach oben und unten bewegen. Bei der Schwimmstellung wird die Arbeitshöhe durch Stützräder am Anbaugerät eingestellt. Einsatz zum Beispiel bei Drillmaschinen.

Lage-Regelung
Das Hubwerk wird nach seiner relativen Höhenänderung zum Traktor gesteuert. Das Anbaugerät wird fix auf einer bestimmten Höhe gehalten. Lage Regelung wird beispielsweise für Düngerstreuer angewendet.

Zugkraft-Regelung
Als Parameter für die Regelung wird die Zugkraft an den Gestängen abgegriffen. Die zugkraftabhänige Regelung wird generell nur beim Pflügen eingesetzt.

http://de.wikipedia.org/wiki/Dreipunkthydraulik

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 16:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


joooj, Simon, ne razumemo vsi strokovne nemščine Smile osnovne stvari že, strokovne pa ne... maš kakšen prevod al pa povzameš za ne-nemce? Smile

kako ti lahko dvignjena hidravlika obremeni prednjo premo?? to je pa neka nova logika...ja, kvečjemu če bi še topling (zgornjo poteznico) podaljšal. drugač pa kokr men možgani dovoljujejo logičnega sklepanja, se prednji konec bolj obremeni samo, če se zadnji razbremeni. in obratno.

no, za tla z različno teksturo na isti parceli je možno, da je bolje orati z vključeno vlečno regulacijo. čeprav mamo tud pri nas tako njivo, da je kar lisasta pšenica, nekje je temnozelena in že klasi, nekje pa čisto svetla (ponekod povsem črna zemlja, ponekod pa rdeča, da komaj gre), nisem nikoli vklapljal vlečne regulacije. še vedno se sprašujem, kaj je s plugi, ki so preveliki za na tritočkovni sistem. je tam elektronika povezana iz traktorja na dvižne cilindre podvozja? ne vem, no...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Poljedelstvo Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 95, 96, 97  Naslednja
Stran 22 od 97

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.