Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | aja, pa še zmerej mi ni jasno, zakaj mate vključeno regulacijo hidravlike, če orjete s podpornim kolesom. ta regulacija je ravno za pluge brez kolesa. ki pa od 3 brazd naprej itak ne obstajajo |
Podpis! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregor Traktorist
Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41 Prispevkov: 191 Kraj: šentjur pri celju
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
ne, Simon, ravno narobe si me razumel. od 3 brazd naprej vsaj po mojih informacijah plugi BREZ podpornega kolesa ne obstajajo.
nikoli nisem še vklopil vlečne regulacije. vedno imam na položajni, torej nič ne odreagira na večjo silo.
pri večjih traktorjih je to po moje zaradi podrahljačev, ne plugov. podporno kolo nadomešča to regulacijo. ker če imaš to regulacijo vključeno, ne rabiš podpornega kolesa. zakaj torej podporno kolo na plugu? če imaš to regulacijo vključeno, imaš njivo stopničasto zorano. če pa imaš podporno kolo, je globina oranja vedno enaka. ne vem, kaj bi lahko bilo na njivi, da bi blo treba to regulacijo uporabljat. če so kamni, moraš itak ustavit. če pa na nekem mestu pride strašno zbita zemlja, pa na roke dvigneš. torej - za moje pojme je ta regulacija izguba energije. poleg tega - kaj pa ekstremno veliki plugi - recimo 10 brazd? ki jih sploh ne nosiš ampak pelješ? Gregor, nimaš podpornega kolesa?
pri EHR je ta regulacija itak samo še en programček, ki ga je brez problema spisat (logično tistim, ki to delajo)- nekaj formul, ki odpirajo ventile itd. pri mehanski je pač ventil, ki ob preveliki sili neposredno sproži dvig hidravlike. včasih so imeli traktorji to res za oranje, ampak takrat tudi plugi niso imeli podpornih koles.
še vedno sem prepričan, da ne rabiš regulacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
valtramaster Traktorist
Pridružen/-a: 12.08. 2007, 16:08 Prispevkov: 165
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja toni v idealnih pogojih je res nerabiš...(ravnina, srednjatežka zemlja...)
Če imaš ti plug samo na podpornem kolesu ti traktor nič dol ne tišči in prej zdrsuje, ker na regulacijski hidravliki ti traktor pritisne porti tlom in zaradi tega ti v breg toliko ne zdrsuje in lažje orješ...
Zakaj pa misliš da so pogruntali regulacijsko hidravliko pri traktorjih...?
Ker nazaj ko so imeli vsi traktorji samo zadnji pogon je bilo problem ker so kolesa zdrsavala in traktor ni moral v težkih pogojih orat... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
Pri večini hidravličnih dvigal je možno izbirati med konstantno globino, konstantnim odporom, ali mešano kontrolo položaja in odpora. Opcija s konstantno globino pride v upoštev v primerih, ko gre za delo na površinah z enotnimi karakteristikami tal, v takih primerih bi moral biti odpor vedno enak. Opcija s konstantnim odporom pa je bolj primerna za površine z različnimi karakteristikami (torej, da so tla na enem koncu njive težja za obdelavo kot na drugem).
Še ena prednost regulacije odpora je oranje čez prelomnice reliefa njiv. Kadar gre za prelomnico navzdol, se sprednji del traktorja spusti, zadnji del pa je višje, zaradi česar dvigne tudi plug, ki posledično orje na manjši globini. To pomeni manjši odpor, ki ga regulacija dpora korigira s tem, da spusti plug na večjo globino. Obratno je pri prelomnici navzgor; sprednji del traktorja se dvigne, plug pa se spusti bolj v zemljo. To lahko povzroči izgubo oprijema, v vsakem primeru pa povzroči večji odpor dvigne plug na tako globino, kjer odpor ustrezno manjši.
Podporno kolo je v vsakem primeru v pomoč. Skrbi predvsem zato, da se plug ne spusti pregloboko. Gre torej za drugačen namen kot pri regulaciji odpora. Pri večjem odporu (in s tem dvigu pluga) je podporno kolo razbremenjeno toliko časa, dokler ni odpor spet manjši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vladimirac Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.07. 2008, 16:57 Prispevkov: 752 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
valtramaster je napisal/a: | Ja toni v idealnih pogojih je res nerabiš...(ravnina, srednjatežka zemlja...)
Če imaš ti plug samo na podpornem kolesu ti traktor nič dol ne tišči in prej zdrsuje, ker na regulacijski hidravliki ti traktor pritisne porti tlom in zaradi tega ti v breg toliko ne zdrsuje in lažje orješ...
Zakaj pa misliš da so pogruntali regulacijsko hidravliko pri traktorjih...?
Ker nazaj ko so imeli vsi traktorji samo zadnji pogon je bilo problem ker so kolesa zdrsavala in traktor ni moral v težkih pogojih orat... |
V današnjih časih ,pa se orje predvsem s 4x4 in če maš plug na hidravliki ti pa spredaj razbremeni kolesa in je brez pomena. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
valtramaster Traktorist
Pridružen/-a: 12.08. 2007, 16:08 Prispevkov: 165
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
vladimirac je napisal/a: | valtramaster je napisal/a: | Ja toni v idealnih pogojih je res nerabiš...(ravnina, srednjatežka zemlja...)
Če imaš ti plug samo na podpornem kolesu ti traktor nič dol ne tišči in prej zdrsuje, ker na regulacijski hidravliki ti traktor pritisne porti tlom in zaradi tega ti v breg toliko ne zdrsuje in lažje orješ...
Zakaj pa misliš da so pogruntali regulacijsko hidravliko pri traktorjih...?
Ker nazaj ko so imeli vsi traktorji samo zadnji pogon je bilo problem ker so kolesa zdrsavala in traktor ni moral v težkih pogojih orat... |
V današnjih časih ,pa se orje predvsem s 4x4 in če maš plug na hidravliki ti pa spredaj razbremeni kolesa in je brez pomena. |
Ravno v tem je fora pri regulacijski hidravliki da ti preden konc ne razbemeni ampak ga tudi dol pritisne oz celoten traktor enakomerno dol pristisne...zato pa pristarih traktorjih brez prednjega pogona če probaš orati brez regulacjske in podpornega ti bo traktor šel na zadnje...če boš pa oral z regulacijsko se to ne zgodi... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 15:51 Naslov sporočila: |
|
|
@New holland TD
Vorteile einer automatischen Hubwerksregelung:
-Je nach Voreinstellung der Hydraulik sorgt das Eigengewicht des Feldgerätes für eine Verbesserung der Traktion an den Hinterrädern des Schleppers.
-Auch bei hohen Zugkräften wird die Vorderachse nicht angehoben.
-Eine bessere Lenkbarkeit ist die Folge.
-Bei Allradantrieb kann die Traktion aller Räder ausgenutzt werden.
-Entlastung des Fahrers.
-Bessere Arbeitsqualität durch gleichbleibende Geräteposition.
-Weniger Verschleiß an der Dreipunktaufhängung und den Arbeitsgeräten.
Schwimmstellung
Schwimmstellung bedeutet keine Regelung. Die Hydraulikzylinder werden zum Hydraulikrücklauf freigeschaltet. Die Anbaugeräte können sich frei nach oben und unten bewegen. Bei der Schwimmstellung wird die Arbeitshöhe durch Stützräder am Anbaugerät eingestellt. Einsatz zum Beispiel bei Drillmaschinen.
Lage-Regelung
Das Hubwerk wird nach seiner relativen Höhenänderung zum Traktor gesteuert. Das Anbaugerät wird fix auf einer bestimmten Höhe gehalten. Lage Regelung wird beispielsweise für Düngerstreuer angewendet.
Zugkraft-Regelung
Als Parameter für die Regelung wird die Zugkraft an den Gestängen abgegriffen. Die zugkraftabhänige Regelung wird generell nur beim Pflügen eingesetzt.
http://de.wikipedia.org/wiki/Dreipunkthydraulik
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 16:09 Naslov sporočila: |
|
|
joooj, Simon, ne razumemo vsi strokovne nemščine osnovne stvari že, strokovne pa ne... maš kakšen prevod al pa povzameš za ne-nemce?
kako ti lahko dvignjena hidravlika obremeni prednjo premo?? to je pa neka nova logika...ja, kvečjemu če bi še topling (zgornjo poteznico) podaljšal. drugač pa kokr men možgani dovoljujejo logičnega sklepanja, se prednji konec bolj obremeni samo, če se zadnji razbremeni. in obratno.
no, za tla z različno teksturo na isti parceli je možno, da je bolje orati z vključeno vlečno regulacijo. čeprav mamo tud pri nas tako njivo, da je kar lisasta pšenica, nekje je temnozelena in že klasi, nekje pa čisto svetla (ponekod povsem črna zemlja, ponekod pa rdeča, da komaj gre), nisem nikoli vklapljal vlečne regulacije. še vedno se sprašujem, kaj je s plugi, ki so preveliki za na tritočkovni sistem. je tam elektronika povezana iz traktorja na dvižne cilindre podvozja? ne vem, no... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|