Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
Objavljeno: 05 Nov 2009 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
točno tako. To je blok sestavljen iz takih venilov ki so dosti manjši od drugih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 05 Nov 2009 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="Simon MS"]Par strani nazaj je tekla debata o elektromagnetnih ventilih in elektro krmiljenju hidravličnih porabnikov, rabim razlago glede spodnje slike...
Razumem pravilno, da ima vsak hidravlični porabnik (cilinder) po 2 ventila? in če gremo naprej služi en ventil za odpiranje, drugi pa za zapiranje?
Na sliki je hidravlični blok na blok pa so priviti elektro magnetni ventili (aron) na vsaki strani ima ventil elektro magnet s karerim prekrmiliš pot olja. Tkale ventil lahko prekrmili cilinder ven in nazaj, ko se vklopi el. magnet na eni strani gre ven ko se vklopi magnet na drugi pa noter. Vsak tak ventil krnili nekega hidravličnega porabnika. V bližini ventila morajo biti privite cevi, ki peljejo do porabnika (cilindra). Pri vklopu lahko slišiš kateri ventil se odpre za kater cilinder in veš kaj dela to pride prav pri popravilih, če ne vklopi veš da je nekaj narobe z elektromagnetom. Zelo enostavno pa lahko preveriš, če prešteješ cilindre in elektromagnetne ventile pa vidiš koliko ventilov pride na ilinder ali kak drugi hidravlični porabnik. Vsak ventil ima tudi narisan simbol z koliko priključki je opremljen. Toliko o tem najlažje je preizkusiti pa opazovati kaj delajo ventili, cevi in cilindri pa ti samo pokaze delovanje. Pa seveda pazit, da pri tem kaj koga ne stisne kaj.
Lp! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 07:21 Naslov sporočila: |
|
|
stanč_18 je napisal/a: | sam imam na imtju takšen kiper ventil na 3 pole.(1-hidravlika, in 3 za enosmerne cilindre).
|
Kaj pa ko preklopiš na kiper oz. ostale zunanje porabnike, deluje dvižna hidravlika traktorja. Mislim, če je ta vezava smiselna in uporabna za nošene priključke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
Ko preklopiš na kiper je dvižna hidravlika traktorja blokirana v položaju, v katerem si preklopil. Z ročico za upravljanje dvižne hidravlike pa upravljaš "kiper ventil". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
josta Traktorist
Pridružen/-a: 06.11. 2008, 15:49 Prispevkov: 129 Kraj: Šaleška dolina
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
[img][img] Takole imam jaz izvedene štiri izhode, preko elektroventila, ki ga vklapljam z rdečim gumbom na armaturki, krmilim pa z obstoječo ročico kiper ventila. Tako lahko izvedeš kolikor hočeš izhodov, ki jih krmiliš z obstoječo ročico kiper ventila, vklapljaš pa jih preko gumbov. Se pravi, če dvignem ročico kiper ventila je aktiven gornji plavi izhod, če ročico kiper ventila potisnem navzdol, je aktiven gornji izhod, če pa hkrati držim še rdeči gumb na armaturki, pa enako velja za spodnja izhoda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 09 Nov 2009 07:59 Naslov sporočila: |
|
|
Samo, sedaj imaš na vsakem vetilu eno funkcijo tudi plavajočo komando, če vse upravljaš z eno ročko. Kar pa za nekatere priključke ne pride v upoštev...ali se motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 09 Nov 2009 08:25 Naslov sporočila: |
|
|
tukaj vidim problem edino pri temu, da moraš v določenih trenutkih spustiti volan da lahko upravljaš drugi par izhodov kar zna biti pri kakšnem delu zoprno (se moraš ustavit..) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
josta Traktorist
Pridružen/-a: 06.11. 2008, 15:49 Prispevkov: 129 Kraj: Šaleška dolina
|
Objavljeno: 09 Nov 2009 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
ja, res je, da je na vsakem ventilu samo ena funkcija, oziroma, naenkrat lahko upravljam samo en cilinder, res je tudi da moraš hkrati upravljat ročico kiperja in pa gumb, kar res pomeni da moraš spustiti volan. Imam stikalo ki ga moraš držat, lahko pa bi uporabil tudi prklopno stikalo, ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
Pride takšna izvedba kaj cenejša, kot pa klasična na dve dodatni ročki?
Stikalo pa le zamenjaj za preklopno... tudi sam ga moram zamenjati, ker imam podobno narejeno na zračni ventil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
josta Traktorist
Pridružen/-a: 06.11. 2008, 15:49 Prispevkov: 129 Kraj: Šaleška dolina
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Cen klasične izvedbe na dve ročki ne poznam. Elektroventil je okrog 180 EUR, pa cevi, priključki, .... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|