Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav.
Mislim da gre tukaj za ceno cca. 85000 eur. Naj to potrdi Miran potrdi, vi pa svetujte.
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
Lindner z polno opremo lahko stane še več. Se približa 100.000. Veliko nanese (predraga) dodatna oprema. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 22:49 Naslov sporočila: |
|
|
miri 4x4 je napisal/a: | Steyer pa je ubistvu enak NH ampak 15 jurčkov dražji, to je težava:D |
Je podoben, ni enak. Tudi sestavljajo ju v različnih tovrnah. Profi v avstriji, nh 6000elite v veliki britaniji. Steyr ima nekaj opreme (npr. multicontroler), ki jo NH ne ponuja in obratno.
Nekaj na to temo si lahko prebereš v temi ''Nova serija NH T6000''
http://traktor.mojforum.si/traktor-post-58606.html&highlight=#58606
15k razlike je pa za 15k opreme več. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 23:08 Naslov sporočila: |
|
|
@miri 4x4, mislim da se v nobenem primeru ne boš zmotil. Kateri je boljši, tule z razpravo ne bomo ugotovili, razlike pri najbolj pomembnih komponentah pa so:
1.motor
-T6040 elite: navor 563Nm oz.573Nm z EPM, maks. moč: 134KM, oz. 151KM z EPM, interval menjave olja 600 ur
-Geo 124: navor 550Nm, maks. moč 134KM interval menjave olja 500 ur
2.menjalnik
-T6040 elite: 17/16, 8x powershift, avtomatsko prestavljanje stopenj, 50 km/h
-Geo 124: 24/8, 3x powershift, avtomatsko prestavljanje stopenj, 50km/h
3.hidravlika
-T6040 elite: load sensing hidr. črpalka, 113l/min, dvižna sila 7864kg, elektr. ventili z nastavitvijo pretoka in časa delovanja
-Geo 124: load sensing hidr. črpalka, 77l/min, dvižna sila 6000kg, elektr. ventili opcijsko, serijsko mehanski
4.kabina
-T6040 elite: štiristebrna, vzmetena, 71((dB)A), strešni okno
-Geo 124: šeststebrna, (opcijsko) vzmetena, ?? ((dB)A), strešno okno
5.teža in nosilnost
-T6040 elite: 5310kg z vzmetenjem, maks dovoljena teža 9000kg
-Geo 124: 4150kg brez vzmetenja, maks dovoljena teža 7500kg
itd...
Lindner ima npr. še IBC monitor, new holland pa HTS (avtomatika funkcij pri obračanju na ozarah), za 2010 naj bi bilo možno tudi pri T6000 elite dobiti monitor AFS 300 ali AFS600. S tako opisano opremo naj bi bila cena T6040 elite okoli 54.000EUR+DDV. Pravzaprav je vse, kar ima lahko profi več, samo multicontroller, drugih bistvenih razlik zaenkrat ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sperolko Traktorist
Pridružen/-a: 06.03. 2008, 09:00 Prispevkov: 139
|
Objavljeno: 13 Okt 2009 08:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko podam še podatek za hrup v kabini Linderja 78.3 pri zaprti kabini ter 88 pri odprti kabini. Zanimivo da v zadnji številki TiN-a ni podatka o porabi kljub temu, da so naredili ta test.
Sam bi rajši vzel NH, pri linderju preveč plačaš za znamko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 13 Okt 2009 16:28 Naslov sporočila: |
|
|
Da še podam svoje mnenje. Če bi jaz izbiral bi se težko odločil najprej bi gledal po opremi in s tem tudi po ceni vozil sem že NH malo večjega v lindnerju sem pa samo sedel samo mislim da bi bil bolši NH. Nevem poglej malo v naprej recimo čez 5000delovnih ur ali nevem čez 8 let kako bodo rezervni deli za lindnerja bi rekel da bodo 5X dražji pa še čakal boš verjetno na njih. Pri NH pa je tako da deli so cenejši in bi ti priporočal da vzameš NH pa če ti je usejeno raje vzemi 6 cilindrov(t6050).Nevem tako je moje mnenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deželak Administrator foruma
Pridružen/-a: 07.01. 2006, 21:51 Prispevkov: 194 Kraj: Laško
|
Objavljeno: 13 Okt 2009 17:21 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Tule je še en primerjalni test sedmih traktorjev moči 130km. Med njimi je željen New Holland, žal pa ni Lindnerja. http://www.fwi.co.uk/Articles/2008/12/19/113559/magnificent-seven-130hp-tractors-on-test.html
Osebno pa sem zelo pzitivno presenečen nad tehničnimi rezultati NH-ja. Saj je najvarčnejši,motor ima največ dodatne (boost) moči, najokretnejši, hrupnost, lastna masa in zmogljivost hidravlike pa je tudi nadpovprečno dobra. Pod pogojem da je to najcenejši traktor na testu! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 13 Okt 2009 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
Deželak je napisal/a: | Pozdravljeni!
Tule je še en primerjalni test sedmih traktorjev moči 130km. Med njimi je željen New Holland, žal pa ni Lindnerja. http://www.fwi.co.uk/Articles/2008/12/19/113559/magnificent-seven-130hp-tractors-on-test.html
Osebno pa sem zelo pzitivno presenečen nad tehničnimi rezultati NH-ja. Saj je najvarčnejši,motor ima največ dodatne (boost) moči, najokretnejši, hrupnost, lastna masa in zmogljivost hidravlike pa je tudi nadpovprečno dobra. Pod pogojem da je to najcenejši traktor na testu! |
opozoril bi samo na napako, v testu piše da massey in fendt nimata GPSa kar je neresnica. in to imata že od same predstavitve tako da ni nekaj novega...
takisto so podatki o glasnosti v kabini pri masseyu napačni. 70Db doseže slednji. sploh mislim da sta massey in fendt malček zapostavljena.
@piscu teme: poglej masseya 6470, zelo dober traktor.
www.kmetija.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 13 Okt 2009 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
Moram reči da je to zelo zanimivo. Seveda nikoli in nikdar nisem imel nh-ja za slab traktor daleč od tega. Samo nisem videl ali je bil v tem nh-ju iveco ali cnh motor. Zdaj kaj je dobro in kaj ne, ima vsak svoje mnenje. Jaz pravim, da nobeden traktor ni slab, samo meni osebno najbolje leži Deutz fahr in pa John deere. Vozil sem pa parkrat tudi mf-a tako, da približno vem kako zgleda. Iz mojega vidika lahko rečem takole: Df je močan ima veliko kot bi rekel delovnega navora in majhno porabo, vendar pa so vsi deutzovi motorji slabo okretni, se pravi imajo slab moment speljevanja. Pri Jd-ju je spet drugače. Motorji so kot bi rekel reaktivci, vendar to skali visoka, vendar ne pretirana poraba, za delovnim navorom nisem opazil razlike, iz vidika splošnega občutka, ki ga strojnik pač ima. Za MF pa lahko rečem, da je čisti pouprečnež, vendar ni slab, daleč od tega. Ta Mf, ki sem ga vozil, je imel 86km in pa perkinks motor. MF-i z sisu dizel motorji so drugačni in definitivno mnogo boljši. Deutz je bil mk3 105, JD pa 6420se. Razlika v konjih je bila razmeroma majhna, le deutzovih 6 cilindrov izstopa, čeprav pri porabi moram reči da sploh ne, pod pogojem da dela pod obremenitvijo. Seveda sem vsakega posebaj ocenjeval, tako da jih tudi ne mečem v isti koš po uporabnosti. Najboljši test bi bil če bi delal z vsakim traktorjem vsa dela, enakih moči,eno leto, nato pa poročal o porabi, morebitnih težavah, okretnosti itd. No in kaj sem mislil reči, nekateri bi se odločili za Nh-ja, nekateri za JD-ja spet drugi za valtro itd. Ta test je pač nek vsesplošen test, ki vam pove, kateri traktor naj bi se najbolje obnesel. Drži pa še ena stvar, namreč, papir prenese vse, v praksi se pa pokaže, če so trditve, ki so na papirju resnične. Drugače pa, linder ali nh. Pri meni ni dileme, defenitivno nh-ja, preizkušena tehnika, cenejši in po mojem skromnem mnenju najlepši traktor.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miri 4x4 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 18:33 Prispevkov: 184 Kraj: Ravne na Koroškem
|
Objavljeno: 13 Okt 2009 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
lp.
Najprej hvala za pomoč.
Napisal bom grobe cene treh traktorjev, prednosti, ki pomenijo veliko.
NH T6040elite 68000€
Lindner geotrac 124- 85000€
Steyer profi 4120- 87000€
to so približno polne cene z vso opremo (prednja hidravlika in kardan).
prednosti
NH: naprednejši procesor tach screen v slovenskem jeziku (!), udobje, HTS sistem, radar, hidravlika in joystik sta na naslonu za roko,staro za nvo, poceni rezervni deli, elektro hidravlični izhodi na servis ga lahko peljem v Avstrijo ker sem blizu in niska cena.
Lindner: nizko težišče, IBC monitor je dobra stvar, nižji je, itd
kaj pravite?
Nazadnje urejal/a miri 4x4 13 Okt 2009 22:11; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|