Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 25 Jun 2009 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
tudi meni se zdi velik razpon za isto menjalnik...
danes šparajo pri vsakem mm železa... in res ne vem zakaj bi dajali 2xpremočan menjalnik v traktor (že sam menjalnik nekaj konjev pobere) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 778
|
Objavljeno: 25 Jun 2009 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
hanzi11 je napisal/a: | tudi meni se zdi velik razpon za isto menjalnik...
danes šparajo pri vsakem mm železa... in res ne vem zakaj bi dajali 2xpremočan menjalnik v traktor (že sam menjalnik nekaj konjev pobere) |
Seveda šparajo pri vsem. Moraš pa vedet da razvoj takega menjalnika ni poceni in se jim enostavno ne splača razvijat za vsak razred konjskih moči. raje gredo razvijat novo transmisijo za povsem nov traktor, ki ga bodo prodajali nekaj naslednjih let. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 25 Jun 2009 22:19 Naslov sporočila: |
|
|
pri omenjenem menjalniku gre res za enakega, saj pri transmisiji ni pomembna moč, temveč navor. Navora ima pa motor 44CWA 580Nm, kar pa v primerjavi z 6 valjnimi motorji niti ni tako malo, in je tukaj primeren enak menjalnik. Drugače pa nekateri proizvajalci delajo sicer enake menjalnike z enako tehnologijo, vendar da so pri manjšem traktorju cenejši in posledično slabši materiali (slabši v smislu trdnosti, trdosti...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
Objavljeno: 02 Jul 2009 13:27 Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail |
|
|
Luksi je napisal/a: | Lep pozdrav!
zanima me, kaj si mislite o teh čipih za moč, ki jih priklopiš na senzor pritiska v vodu?
tukaj je par strani ki te čipe prodajajo za okoli 500€, kar se mi zdi dokaj ugodno. ker imaš potem namesto 125 KM kar 150 KM
klik
klik
s tem da pred servisom zadevo odklopiš v 15 minutah kar se mi zdi bistveno za garancijo. |
Da še jaz malo pristavim svoj pisker glede tuninga. Elektronik, ki potvarjajo podatke o tlaku v skupnem vodu (common rail), temperaturi goriva tlačilka-šoba (PD) itd, je na trgu kot smeti. Šobe so narejene za delovanje pod določenim tlakom. Da bi motorju vbrizgali več goriva, sta dve možnosti:
- v istem času vbrizgamo več goriva z večjim tlakom
- podaljšamo čas odprtosti šobe
Elektronike, ki jih priklopimo na skupni vod, samo spreminjajo napetost, ki jo daje tipalo na skupnem vodu in sporočajo motornemu krmilniku, da je tlak prenizek. Visokotlačna črpalka ustvarja večji tlak in to je to. Kako pa se počutijo šobe, ko poskusijo zapreti dotok goriva pod tlakom 1.600 namesto 1.250 bar, si pa lahko misliš. Isto elektroniko lahko uporabljaš za vse motorje, ki imajo enak priključek na skupnem vodu. Že to ti pove, kako "specialne" so. Imam jih nekaj, sem jih preizkusil. Roke stran! (če kdo želi, mu šenkam)
Elektronike, ki krmilijo čas odprtosti ventilov so daleč bolj zahtevne, pa tudi dražje. So mali računalniki. Odvisno od motorja, spremljajo cel kup parametrov; temperaturo motorja, količino vbrizganega goriva, količino zraka, temperaturo izpuha, tlak turbine, tlak goriva...
Prednost takih elektronik je v tem, da veš kaj si plačal in dal na traktor. Dobiš jih pri zastopnikih praktično vseh proizvajalcev traktorjev. Prodajajo jih navadno pod svojimi imeni, proizvajalec pa je večinoma isti.
Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju.
LP
Nazadnje urejal/a vsizavse 02 Jul 2009 14:28; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 02 Jul 2009 14:00 Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail |
|
|
vsizavse je napisal/a: |
Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju.
LP |
Naslednja generacija motorjev Najbrž dobro (bolje) zaslužijo, če jo prodajajo že vnaprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 02 Jul 2009 17:04 Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail |
|
|
vsizavse je napisal/a: |
Prodajajo jih navadno pod svojimi imeni, proizvajalec pa je večinoma isti.
Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju. |
Če s tako elektroniko dosegamo boljše rezultate (vsaj manjše emisije), tako krmiljeni motorji zadoščajo strožjim normam. To lahko samo presadiš na serijske traktorje in je.
tako sem mislil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
Objavljeno: 03 Jul 2009 13:00 Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail |
|
|
Če s tako elektroniko dosegamo boljše rezultate (vsaj manjše emisije), tako krmiljeni motorji zadoščajo strožjim normam. To lahko samo presadiš na serijske traktorje in je.
tako sem mislil.[/quote]
Ja seveda. Imaš prav. Te elektronike so itak že v prodaji in lahko vsak za svoj traktor izbere elektroniko in jo vgradi.
Nazadnje urejal/a vsizavse 03 Jul 2009 14:28; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Don Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.07. 2007, 09:07 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 03 Jul 2009 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa takšno povečanje moči in navora prenese ostalo (menjalnik,...). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|