Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




čip tuning traktorja z commonrail
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2009 12:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Savinjčan je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
jah, tranzmisija ki jo ima naš 6460 se uporablja pri traktorjih največje moči 230 KM tako da tu ne vidim problema. takisto sem našel na netu podatke za ta motor (sisu 44CWA) ki se uporablja še kje drugje kot v traktorjih da je največja moč pri enem gozdarskem stroju in sicer 117kw, dočim bi ob uporabi čipa imel naš le 110kw. ma nevem, verjetno itak nebomo tega vgrajevali ker je riskantno. malo sva se z očetom menla pa nisva ziher al ja al ne. bomo videli Smile


to si pa mal za lase prvleku vaš 130 konjski pa nebo imev enako transmisijo kot 230 konjev ,ze po velikosti traktorjev negre skup Rolling Eyes


verjemi da je ista. sem si zrihtal PDF fajle in so v vseh serijah enake transmisije. sej pol pa so pač sam večje gume in pa večja medosna razdalja gor, je vse ostalo isto.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 25 Jun 2009 15:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tudi meni se zdi velik razpon za isto menjalnik...

danes šparajo pri vsakem mm železa... in res ne vem zakaj bi dajali 2xpremočan menjalnik v traktor (že sam menjalnik nekaj konjev pobere)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Sebek
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19
Prispevkov: 778

PrispevekObjavljeno: 25 Jun 2009 18:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


hanzi11 je napisal/a:
tudi meni se zdi velik razpon za isto menjalnik...

danes šparajo pri vsakem mm železa... in res ne vem zakaj bi dajali 2xpremočan menjalnik v traktor (že sam menjalnik nekaj konjev pobere)


Seveda šparajo pri vsem. Moraš pa vedet da razvoj takega menjalnika ni poceni in se jim enostavno ne splača razvijat za vsak razred konjskih moči. raje gredo razvijat novo transmisijo za povsem nov traktor, ki ga bodo prodajali nekaj naslednjih let.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 25 Jun 2009 22:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


pri omenjenem menjalniku gre res za enakega, saj pri transmisiji ni pomembna moč, temveč navor. Navora ima pa motor 44CWA 580Nm, kar pa v primerjavi z 6 valjnimi motorji niti ni tako malo, in je tukaj primeren enak menjalnik. Drugače pa nekateri proizvajalci delajo sicer enake menjalnike z enako tehnologijo, vendar da so pri manjšem traktorju cenejši in posledično slabši materiali (slabši v smislu trdnosti, trdosti...)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2009 13:27    Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
Lep pozdrav!
zanima me, kaj si mislite o teh čipih za moč, ki jih priklopiš na senzor pritiska v vodu?

tukaj je par strani ki te čipe prodajajo za okoli 500€, kar se mi zdi dokaj ugodno. ker imaš potem namesto 125 KM kar 150 KM

klik

klik

s tem da pred servisom zadevo odklopiš v 15 minutah kar se mi zdi bistveno za garancijo.


Da še jaz malo pristavim svoj pisker glede tuninga. Elektronik, ki potvarjajo podatke o tlaku v skupnem vodu (common rail), temperaturi goriva tlačilka-šoba (PD) itd, je na trgu kot smeti. Šobe so narejene za delovanje pod določenim tlakom. Da bi motorju vbrizgali več goriva, sta dve možnosti:
- v istem času vbrizgamo več goriva z večjim tlakom
- podaljšamo čas odprtosti šobe

Elektronike, ki jih priklopimo na skupni vod, samo spreminjajo napetost, ki jo daje tipalo na skupnem vodu in sporočajo motornemu krmilniku, da je tlak prenizek. Visokotlačna črpalka ustvarja večji tlak in to je to. Kako pa se počutijo šobe, ko poskusijo zapreti dotok goriva pod tlakom 1.600 namesto 1.250 bar, si pa lahko misliš. Isto elektroniko lahko uporabljaš za vse motorje, ki imajo enak priključek na skupnem vodu. Že to ti pove, kako "specialne" so. Imam jih nekaj, sem jih preizkusil. Roke stran! (če kdo želi, mu šenkam)

Elektronike, ki krmilijo čas odprtosti ventilov so daleč bolj zahtevne, pa tudi dražje. So mali računalniki. Odvisno od motorja, spremljajo cel kup parametrov; temperaturo motorja, količino vbrizganega goriva, količino zraka, temperaturo izpuha, tlak turbine, tlak goriva...
Prednost takih elektronik je v tem, da veš kaj si plačal in dal na traktor. Dobiš jih pri zastopnikih praktično vseh proizvajalcev traktorjev. Prodajajo jih navadno pod svojimi imeni, proizvajalec pa je večinoma isti.

Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju.

LP


Nazadnje urejal/a vsizavse 02 Jul 2009 14:28; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2009 14:00    Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail

Odgovori s citatom


vsizavse je napisal/a:

Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju.

LP


Naslednja generacija motorjev Cool Najbrž dobro (bolje) zaslužijo, če jo prodajajo že vnaprej.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2009 14:27    Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
vsizavse je napisal/a:

Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju.

LP


Naslednja generacija motorjev Cool Najbrž dobro (bolje) zaslužijo, če jo prodajajo že vnaprej.


Smile Po moje, da se nisva razumela. Obstoječ motor Fendt 714 Vario, so testirali brez dodatne elektronike in z dodatno Steinbauer elektroniko.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2009 17:04    Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail

Odgovori s citatom


vsizavse je napisal/a:

Prodajajo jih navadno pod svojimi imeni, proizvajalec pa je večinoma isti.

Efekt je tak, da ti navor in moč seli v nižje vrtljaje. Testi, ki so jih delali na traktorjih z vgrajeno elektroniko tega proizvajalca, so obetavni. Ne le, da sta bistveno večja navor in moč, tudi vrednost izpušnih plinov je boljša kot pri serijskem motorju.


Če s tako elektroniko dosegamo boljše rezultate (vsaj manjše emisije), tako krmiljeni motorji zadoščajo strožjim normam. To lahko samo presadiš na serijske traktorje in je.

tako sem mislil.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2009 13:00    Naslov sporočila: Re: čip tuning traktorja z commonrail

Odgovori s citatom


Če s tako elektroniko dosegamo boljše rezultate (vsaj manjše emisije), tako krmiljeni motorji zadoščajo strožjim normam. To lahko samo presadiš na serijske traktorje in je.

tako sem mislil.[/quote]

Ja seveda. Imaš prav. Te elektronike so itak že v prodaji in lahko vsak za svoj traktor izbere elektroniko in jo vgradi.


Nazadnje urejal/a vsizavse 03 Jul 2009 14:28; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Don
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 05.07. 2007, 09:07
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2009 14:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kako pa takšno povečanje moči in navora prenese ostalo (menjalnik,...).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Naslednja
Stran 2 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.