Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kladivo Vajenec
Pridružen/-a: 30.10. 2006, 20:04 Prispevkov: 23
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 10:41 Naslov sporočila: |
|
|
Ja takrat so res bolj slabo delali. Ko traktor odpreš vidiš kako malo se je dalo na kvaliteto in natančnost. Doma imamo torpedo 4506 letnik 88 in kot skor vsakemu je crknu menjalnik. Ko smo popravljal je blo na dnu ohišja polno šamotnega peska, ki se ga uporablja za ulitke in ga potem ko je ulitek ulit speskajo iz ulitka. Ko so ga peskali je to tisti, ki je peskal speskal bolj čez palec. Tko da smo najprej spucali odišje in ga še enkrat prebarvali z dvokomponentno barvo da se od ohišja ne lušči več. Sej kdor si malo predstavlja kaj se dogaja z zobniki, če je v olju droben pesek ve zakaj je teba da je treba ohišje menjalnika narediti brezhibno. Tko da je moje mnenje, da v času ko so delali torpede v podjetju ni bilo pravega redu šefom je kot kaže bilo mar mojstri niso opravljali svojega dela tako da je nastalo kar je nastalo. Jaz mislim da če bi bil red in organizacija urejena bi traktorji lahko bili vsaj 100% boljši. Moje mnenje. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa se je v menjalniku pokvarilo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kladivo Vajenec
Pridružen/-a: 30.10. 2006, 20:04 Prispevkov: 23
|
Objavljeno: 13 Nov 2006 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
js tud tk mislim kr zasnova orginala je odlicna |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 13 Nov 2006 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
V menjalniku se je obrabilo več zobnikov, metalo je iz prestav se pravi so bile izrabljene tudi vilice za pretikanje pa zanič je bil tudi en lezajček. In še druge stvari, ki se jih pa zdajle ne spomnim vem da je bilo za dele takrat treba odšteti vsaj 200 ksit pa je tega že gotovo pet let. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 18 Nov 2006 12:06 Naslov sporočila: |
|
|
Vidim, da imate kar probleme s torpedoti.Jaz lahko rečem za našega 6206, da ni v 20 letih in okoli 3500 ur (nevem točno koliko jih je ker števec od 1500 ur naprej ni delal) bilo nobenega popravila razen brems, pa še te smo zdej tako popravili, da primejo tako kot je treba.Tudi z menjalnikom ni bilo nobenih problemov, ali metanja iz prestav.Je pa pomoje najbolj šibka točka tega traktorja končna hitrost 25 kmh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomo_vinković_732 Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 19 Nov 2006 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
sam ne mi čez dojca
to je pa tak traktor da ga svet ne bo več naredu
vžge pri -25 ket nč. mau pogreješ pa kleple.
crknil u 15 letih ni nič |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agent 007 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 19.11. 2006, 15:42 Prispevkov: 1122 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 19 Nov 2006 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Vidim, da imate kar probleme s torpedoti.Jaz lahko rečem za našega 6206, da ni v 20 letih in okoli 3500 ur (nevem točno koliko jih je ker števec od 1500 ur naprej ni delal) bilo nobenega popravila razen brems, pa še te smo zdej tako popravili, da primejo tako kot je treba.Tudi z menjalnikom ni bilo nobenih problemov, ali metanja iz prestav.Je pa pomoje najbolj šibka točka tega traktorja končna hitrost 25 kmh. |
Dojc ja samo za kako prikolico vlečt, pa malo pije, za kako škropolnico in kaj podobnega, pa nima menjalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agent 007 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 19.11. 2006, 15:42 Prispevkov: 1122 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 19 Nov 2006 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
Velik plus, ki ga pa ma stari dojc je pa zračno hlajen motor.
Pa moč se čuti na gasu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 20 Nov 2006 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav.
Agent, ne trosi neumnosti.
Potem IMT še bolj ni za druga, ko ima samo 3 brzine. Starejši traktroji imajo maksimalno 10 brzzin, deutz pa jih ima 8! Ursus , IMT mali imata po 3.
Deutz je najboljši traktro vseh časov (za mene). Vodno hlajenje je boljše kot zračno, ampak pri Deutzu je zračno hlajenje bomba (so ga super zrihtali) ter se ne more primerjat z vodnim. Dela pozimi, poleti, ne more ti odteči/zmrznit voda.... ZAKON JE.
lp pa brez zamere |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|