Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 14 Apr 2009 10:10 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo sem zadovoljen,kar je blo narobe na traktorju je bila kriva površnost italjanov.En šrauf pod haubo so dali predolg not in je bla lukna v tank ,serviser je reku da so dali napačnega tja.
To so mi itak zamenjali tank zastonj.Pa en vijak na izpuhu je spustil,tam ko je pripet k kabini pa sem ga zamenjal.Druga ni narobe zaenkrat,imam pa 260h narejenih v petek mam drugi servis,če ne bo spet preložil,bi mogo včeri prit
In v četrtek bo traktor star eno leto
V hribu se zelo obnese,njegovo težišče naredi svoje.Od tal je oddaljen 34cm širok pa je 200cm z temi gumami,visok pa je 234cm.Zlo pohvalna je avtomatska sprednja špera,tako da prednji par koles nima časa zakopat.Špera se sama izklopi pod določenim kotom.Po hribih se kr varno počutim z njim.
Dela vsa večja dela,imamo še Torpedo 4006 in IMT 549 tak,da je on glavni zdaj.
Torej oranje z dvobrazdnim obračalnim plugom vogel & not z 16" imamo tudi nekaj hudih bregov in z zelo teško zemljo,zdaj ko je plug nastavljen kot mora bit orjem ko gospod.In traktor res niti zakoplje ne med oranjem,al so gume taprave gor al kaj res zadeva gre,da je kr veselje delat.
Razvoz gnoja tehnostroj 4,2t nimamo na splakovanje,temveč kidam in res gnoj je težak gre pa v vsaki hrib z polnim.Prej z imt nisi prišo z skoraj praznim.Seveda tudi žanjemo z njim z silo 80B odzadaj pa še tehnostrojev trosilc z podaljški pa gre ko sulica gor po njivi,pa še vzigne ga ne pa je priklop na kombajnu kr konkretno visoko od tal.
Predlani je prišo en z NH Vigorjem 100,žel je z mex gt in enakim trosilcem pa je bil proti koncu njive v luftu.(od začetka do konca se njive vzpenjajo,zadnja tretina njiv pa je kr konkretno strma)
Res pa da ni imel uteži gor.Sam da je tisti traktor popil enkrat več nafte,če ne še več.Naredil pa isto.
Predsetvenik imam 2,4m gorenčev,z 3 vrstami klinov,dva drobilca in valjček.
V večini je dor kiper kibla zunanje širine 210cm×120cm.
Za v gozd ga nimamo ker mamo 4t tajfunko,ki si jo lasti IMT.
Zaenkrat kosim še z Torpedom in sip roto 170D,ki ima narejeno zaščito kabine pred kamenjem,ker pa je v planu cca 2,4m kosilnica bo počasi prevzel to delo.
Pač dela z tistimi stroji,ki smo jih dokupli po nakupu traktorja(kombanj,plug,predsetvenik,kibla),prevzel pa je trosilec,nakladalko.Cisterno(2200l) pa še z Torpedom furam
Ja imeli smo enega super tigra z 21ks je bil letnik 70l,prvi traktor na vasi.Pol pa ga je deda prodal leta 96
Kar je bla napaka,saj je bil traktor majka,mel 7l tank pa ga v 14 dneh sprazniš,če res delaš "24/7".Tistega leta je pa dokupil jajco od IMT 549,no ja kao glasen je pa hiter no pa okreten,druga ni
Kaj pri vas kopujete traktor?S kje točno pa si ti,vuzenica je blizu mene 4-5km.Si got na Sv.Primužu kje doma,da mate hribe?
Nazadnje urejal/a Mlinar 02 Feb 2010 11:41; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kribic Traktorist
Pridružen/-a: 06.01. 2009, 14:21 Prispevkov: 113 Kraj: vuzenica
|
Objavljeno: 17 Apr 2009 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
sem točno iz vuzenice lani smo kupli sadjarskega steyerja 8075 letnik 92 je zelo dobro ohranjen, mi imamo tud carrarota 21km letnik 70 in štoreka 504 oče pozna mlinarje ( bil je njegov sošolec v oš ) pa sma misla prid mal novega carrarota pogledat ja tisto kar gre z rotacijsko pokosimo ostalo pa pasemo (imamo 50 ovac in 1 kravo ter 4 telice) od novih traktorjev se mi je carraro najbolj dopadel |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 17 Apr 2009 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
Sem se z fotrom pogovoriv,pa pravi da sta bila res sošolca v Vuzenici.Nad Vladonom si doma,če je prav zdaj že približno vem kje si doma.Pol mate kr oreng mehanizacijo.
Seveda lahko prideta pogledat pa se malo popravhamo ob buči mošta
Ja je tak ličen traktor,men je tud bil med lepšimi.Prepričala me je oprema,...serijsko polovičke,invertor,avtomacka špera,deutz motor.Težišče,višina in širina pa tudi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kribic Traktorist
Pridružen/-a: 06.01. 2009, 14:21 Prispevkov: 113 Kraj: vuzenica
|
Objavljeno: 18 Apr 2009 09:56 Naslov sporočila: |
|
|
Mlinar je napisal/a: | Sem se z fotrom pogovoriv,pa pravi da sta bila res sošolca v Vuzenici.Nad Vladonom si doma,če je prav zdaj že približno vem kje si doma.Pol mate kr oreng mehanizacijo.
Seveda lahko prideta pogledat pa se malo popravhamo ob buči mošta
Ja je tak ličen traktor,men je tud bil med lepšimi.Prepričala me je oprema,...serijsko polovičke,invertor,avtomacka špera,deutz motor.Težišče,višina in širina pa tudi. |
točno tako samo da vlado nima več spodaj v jami hleva so mu prepovedli ja ta traktor je prava mala zverina |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 19 Apr 2009 08:19 Naslov sporočila: |
|
|
A da nima,že dolgo se nisem tam mimo vozil.Kje pa te zaj ma ovce?
Tak ko si reko,strup je v malih flaškah.
Pridita kaj pogledat,za vikend bo ziher čas da se malo pomenimo.
Pa zdaj je lih imel servis,je spran in podmazan.Tak da je pravi za ogled |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 04 Jan 2010 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
Carraro je na sejmu Agritehnica 2009 predstavil svoj avtomatski menjalnik Vary T.Ker je sam traktor v"kompaktnem" razredu,se bi dalo debatirat,kdo je bil z prvim menjalnikom v kompaktrnem razredu Fendt z vario(200),ali Carraro z varyt,če sta ga oba predstavila na istem sejmu??
Zdaj se bo vsula kritika zelenih po meni...
Koliko mi gre italjansko logično prevajanje,bodo ti menjalniki v novih "kompaktnih" traktorjih MF,JD,Valtra,Class in Carraro.Katerih linije so v Italiji(Rovigio).
Pri JD bo tale menjalnik zagotovo v Serie 5G.
Pri MF bosta to mf3600 in mf3600vsf.
Pri Class-u bosta to modela Elios in Nexos.
Pri Valtri naj bi bila to sadjarsko vinogradniška serija,zaenkrat je na njihovi strani le stara serija 3000,ki je kopija Carrarotov z slabšimi motorji in samo hidravliko.
Tako nekak bo vrjetno zgledal Carraro,napis še ni viden so pa vidni trije konji na maski.Ali pa vsaj mešanica tega in slednjega v videu
Tukaj je vir iz sejma Agritehnica 2009... http://www.iii.co.uk/investment/detail/?display=discussion&code=cotn%3ATRK.L&it=le&action=detail&id=5628305
Glede ostalih podatkov traktorja,je zaenkrat še bolj špekulacije.Mf objavlja Sisu 3,3l motor i interculerjem in turbom do 100ks.JD ima drugo vrednost najmočnejšega motrorja,tako da zna vgradit svoje motorje.Za Class nisem ničesar zasledil.
Za Carrarona pa sem se že pred nekaj časa z trgovcem iz TrgoAgro pogovarjal,da pridejo Iveco Teir III.(vodno hlajeni) motorji namesto starih Deutz(4317ccm zračnih) Teir II. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 04 Jan 2010 13:20 Naslov sporočila: |
|
|
Mlinar je napisal/a: | Carraro je na sejmu Agritehnica 2009 predstavil svoj avtomatski menjalnik Vary T.Ker je sam traktor v"kompaktnem" razredu,se bi dalo debatirat,kdo je bil z prvim menjalnikom v kompaktrnem razredu Fendt z vario(200),ali Carraro z varyt,če sta ga oba predstavila na istem sejmu??
Zdaj se bo vsula kritika zelenih po meni...
|
Recimo, da šteje to kdo bo prvi vzpostavil serijsko proizvodnjo (se pravi katerega boš lahko prej kupil)... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 09 Jan 2010 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo, zelo zanimiv video, zelo zanimiva rešitev in videti enostavna. O tem menjalniku slišim prvič pa videti je popolnoma mehanski, kar pomeni tudi majhne izgube. Me zelo zanima kaj bo iz tega. LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 09 Jan 2010 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
Glede na velikost tovarne (6500 zaposlenih) in njihove kooperacijske posle bi bilo čisto mogoče da je stvar kar v sorodu z ZF brezstopenjskim menjalnikom. Sicer pa skoraj ni znamke, ki se ne poslužuje carrarovih komponent (prvi pogoni, transmisije). Prva prema s posamično obešenimi kolesi je zakon (case ih, steyr, mccormick, claas, sedaj tudi landini in lindner,...) Njihov agriplus (z različnimi motorji in par različnimi malenkostmi) pa se itak prodaja pri vseh korporacijah, samo cene so pa kar precej različne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|