Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 01 Okt 2006 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam ne bi zam,enjal IMT-ja za Deutza, to je moje mnenje....adje lp
Ej Torpedo, kaj mate 55KM Torpedota?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 02 Okt 2006 06:19 Naslov sporočila: |
|
|
Vidim, da eni sicer nenamerno mešate pojma Torpedo in pa Deutz.To sta čisto dva različna pojma.
Torpedova licenca je sicer res bila od deutza, venda jim s svojo kakovosto niso segali do kolen. Sicer je tudi torpedo za naše razmere odličen, vendar lahko rečemo, da je imel nemški Deutz veliko boljšo izdelavo in kvalitetnejše materiale kot pa hrvati.
Sicer pa sta oba traktorja zakon, le zaradi razumevanja bi bilo fino, da če imaš doma torpedota ne pišeš, da imaš deutza. Ali obratno.
(podobno kot IMT in ferguson) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 02 Okt 2006 06:52 Naslov sporočila: |
|
|
he he to je pa tako imenovano "domace" poimenovanje...
saj tudi za kamione od TAM-a pravijo ljubkovalno da so deutzi... nekaj moras vedeti... prve serije torpedotov in torpedoti namenjeni za izvoz so bili na istem nivoju kot originali deutzu (oz novejsi modeli so celo presegli "izhodiscnega" 4006... konec koncev so bile tudi oznake enake nemskim (4506, 4006, 6006...) in ce bi bil dovolj "prasca" bi torpedota polimal s original emblemi pa ni ga boga da ugotovi da je torpedo (govorim seveda za torpedota 4506)
kvaliteta izdelave pa pri torpedotu bila kar na nivoju samo provlem so bili materiali in "konstrukcijsko" prilagajanje...
fergusoncki pa so se klicali samo imt 533 in 539 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 02 Okt 2006 10:38 Naslov sporočila: |
|
|
Oznake so lahko iste, samo kvaliteta pa zagotovo ni. Delno se strinjam s tabo, da so bili prvi licenično proizvedeni traktorji ekvivaletni tako po obliki kot tudi po kakovosti z nemškimi, zato je starejše modele torpedota na prvi pogled težko ločiti od Deutza.
IMT se v naših krajih imenuje kar ferguson, in potem te včasih bega s tistimi, ki imajo še original angleške fergusone, govori se pa o IMT-ju.
Kot si že povedal, je imel TAM licenično proizvodnjo nemškega Deutza, zato so ga klicali dojc, vendar se mi zdi, da je bil nemški po kvaliteti vseeno boljši od našega, prav tako solidnega TAMa.
pri vsem tem pojmovanju se gre le tazo, da vemo, o katerem traktorju govorimo, ker ne poznam vaših domačih traktorjev ter tako ne vem, ali imate doma deutza ali torpedota.
Hvala za razumevanje, sicer pa tako preveč kompliciram. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Okt 2006 16:54 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo Klemen in ostali.... ta debata je verjetno mišljena na mene....
Kar se tiče enačenja Deutz ter Torpedo, kot mislim da je že nekdo napisal je Riješki Torpedo kupil licenco za traktroje od Deutza. Kaj je to licenca, verjetno veš....
Tako da Torpedoti so Deutzi, le da so jih hrvati skupaj sestavljali ter kakšno stvar spremenli, konkretno kvaliteto menjalnikov. Če ne bili Deutzi, potem ne bi rabli licence kupovat, mar ne?
Klemen, hrvati niso Torpedo Deutza naredili.
Zato jaz kot tudi vsi ostali pravimo, da imamo Deutza... Potem pa te človek vpraša:"a orginal nemca"? Pa rečem:"ne naš ni več nemec, ampak je že torpedo".
Kar se IMT-ja tiče pa jaz osebno še nisem videl orginal fergusona, tako da ko pri nas kdo reče da ma fergusona vsi avtomatsko razumemo kot da je to IMT.
Fergusoni so verjetno že stari, pa še redki so bili.... Jaz še ga nisem videl....
Imajo pa ti Torpedoti zelo kvalitetne motore, po moje kar Deutzove orginal.... nič kaj dostio spremenjene. Ostale komponente pa so nekatere slabe, odvisno od modela.
ajde lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Okt 2006 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še to, ko odpreš pokrov na torpedoti ti piše na motorju na veliko Deutz, nič torpedo. Torpedo piše zgolj na ploščici od motorja in na havbi (maski).
Za zadi pod sedežem piše na veliko Deutz...
Tako da Torpedo je Deutz, le da so pač dali kak del po svoje notr....
Ajde lp... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 02 Okt 2006 17:15 Naslov sporočila: |
|
|
Deutz_ je napisal/a: |
Zato jaz kot tudi vsi ostali pravimo, da imamo Deutza... Potem pa te človek vpraša:"a orginal nemca"? Pa rečem:"ne naš ni več nemec, ampak je že torpedo". |
Sej ni problemov, vendar če ti rečeš, da imaš Deutza, potem jaz mislim, da imaš original nemca. Če pa bi pisal da imaš Torpedo-ja, bi takoj vedel, da je iz Rijeke.
Tako da potem sam ne vem, kaj imaš. Ne leti ta debata na tebe, ampak nasploh sem opažal, sa se traktorji povečini tudi licence imenujejo kor originali.
Pa kaj niso v rijeki sami razvili motorja? Ali so jih samo sestavljali, ali celo cele uvažali iz Nemčije?
Se opravičujem, ker sem zašel s temo, saj je to podpoglavje traktorjev IMT. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 03 Okt 2006 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
v rijeki niso razvili nicesar kvecjemu ob 10h malico:) vem da so dolocene komponente izdelovali pogodbeniki po jugoslaviji (za regulator hidr. vem da je izdelovala peteloletka... ) motorje so definitivno sestavljali v rijeki... samo kdo je pa delal komponente pa ne vem (mislim da nekaj celo sami)
so pa bili prvi deutzi samo sestavljeni v rijeki (to so bile prve serije 4006 in 4506) in se niso razlikovali od originalov popolnoma nic!
ko dobis licenco za izdelavo dolcenega artikla dobis tudi pravico (ali dolznost) za uporabo komercialnega imena (v tem primetu DEUTZ) katerega lahko popas kamor hoces:)
me pa definitivno zanima iz kje so dobivali ulitke in iz kje motorje (ceprav mislim da so jih sami delali)
Massey fergusonov 33 se pravi teh iz katerih so izsli IMT-ji res ni veliko v slo... je bil pa to traktor ki je naredil pravo revolucijo (tritockovni priklop)... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 03 Okt 2006 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | Massey fergusonov 33 se pravi teh iz katerih so izsli IMT-ji res ni veliko v slo... je bil pa to traktor ki je naredil pravo revolucijo (tritockovni priklop)... |
Res je in po 45 letih prvega traktorja, ga še vedno proizvajajo v Srbiji in Indiji. Ne poznam drugega traktorja, ki bi bil tako dolgo v proizvodnji z minimalnimi spremembami. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 03 Okt 2006 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav.
No teh ferugusonov ne poznam, nisem ga nikoli videl, vsaj ne spomnim se.
Kar se tiče deutza so po moje dele uvažali iz nemčije, pozneje pa so tudi že kaj sami naredili.... če odprete pokrov motorja piše gor na pokrovih od celindra na vsakem posebej Deutz. Vsaj na našem 4506, letnik 85.
Mislim da Deutz 55KM ni obstajal, vsaj ne da bi vedel, to so pač sami bošpumpo predelali ter navili motor, ki je po moje enak kot 4506, le da je navit.
Načeloma so po moje deli z nemčije, poznej pa so kaj samo naredli.... Najbolj so bili pametni pri menjalnikih..... Motorji pa so po moje kar orginal nemški, s kakšnimi malimi spremabami.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|