Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 01 Feb 2009 10:50 Naslov sporočila: |
|
|
Miha7 je napisal/a: | .......................................kurilc..................nafta
Viskoznost(mm2/s):..........4,150.................2,368
Vsebnost žvepla (%V/V)....0,122.................0,0025
Torej je vsebnost nečistoc (žveplo) za faktor 100 večja, kot vidim, se zelo slabo spoznaš na diesel motorje, diesel motorji imajo premer šob 0,12mm premera in se zaradi teh nečistoc zamašijo, kakšen je pa strošek popravila, cca 4000 eurov. Potem pa si preračunaj...
Tovarniška nafta...za tole se bom pa še pozanimal...
Da je pa kurilno olje boljše od diesla...lepo te prosim |
Super, končno se je nekdo spomnil in prikazal še dejstva v številkah! Škoda bi bilo, da bi bil le ta forum brez teh resnic.
1. http://www.mojavto.net/debatnik/about30.html
2. http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=57662
3. http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=33882
A si lahko pogledate kako stara "jajca" so to. To se "vlači" iz foruma na forum že iz prazgodovine interneta. Še več, ko bi bili ti podatki vsaj kaj vredni. Podatek za viskoznost definitivno ne pove čisto nič, saj se viskoznost vedno podaja pri določeni temperaturi Še dodatno, napisano ni niti katera viskoznost je to, ali dinamična ali kinematična, naj
bo, to da je kinematična se lahko spozna iz enote.
Dinamična in kinematična viskoznost, str.8 in 9:
http://www.sc-nm.com/scnm/_visja/Documents/3_Hidravlika%201.pdf
Kaj pa pomeni vsebnost žvepla je pa spet poglavje zase, ki ga lahko kdo pojasni.
In kaj je s premerom šob, premer 0,12mm in vsebnostjo žvepla in neko primerjavo z velikostjo. Najbrž so to najnovejši kriki znanosti! Če bi bilo kaj na tem bi vsak filter lahko žveplo odtranil iz goriva, da se šobe ne bi zamašile. Ali bi ga pa lahko prefiltriral na ženskih najlonskih nogavicah?
Strošek popravila za avtomobilski motor pa se je iz cca 1mio SIT spremenil v slovenske €.
http://gcs.gi-zrmk.si/Svetovanje/Publikacije.URE/URE1-15.htm
Kolikor vidim tule na spletni strani, ki ji gre zaupati, navajajo žveplo v gorivu v drugačnih enotah kot v citiranem postu zgoraj. Poleg pa je dovoljena viskoznost v nekem intervalu. Pa niti ni nujno, da je kurilno olje v vseh državah v istem času enake sestave, saj se je potrebno držati standardov v državi.
nekaj podatkov o plinskem olju in biodieselu je tudi tule:
www.bc-naklo.si/uploads/media/Predstavitev_projekta_Od_rastlinskega_olja_do_biodizla_01.ppt
Na srečo je internet neomejen vir informacij , a na žalost je mnogo dejstev prikrojenih ali celo neresničnih . Zato po pameti, ni vse ok, kar se najde na forumih.
Črno pa kadijo motorji tedaj, ko je razmerje daleč od stehiometrijskega, pa ni pomembno ali je intercoler ali pa kar sisu, torej tedaj, ko je v valju več goriva, kot ga je sposobno dobro izgoreti. Je pa res, da nekateri motorji bolje dozirajo količino goriva kot drugi in s tem povezano je tudi boljše izgorevanje.
Vse off topic, ampak morda ni nič prikrojeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rumis Izjava leta 2013
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01 Prispevkov: 156 Kraj: KK,Brežice
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
Bil voznik avtocisterne. Prevažal dizel in kurilno olje. V največ primerih gre za isto stvar, samo da pred izvozom iz skladišča, kjer se toči v avto cisterno za kurilca še barvo notri vržejo, zelo malo količino, ki je pa zelo učinkovita. Tako je bilo pred 20 leti, pa mislim, da ni bistveno drugače. Vem za starejše traktorje in delovne stroje, ki niso šli na drugo kot na kurilca, pa so isto zdržali. Ampak danes se ne bi igral s tem, predvsem zaradi kontrol in kazni in novi sistemi za gorivo so preciznejši in s tem bolj občutljivi na vse nečistoče. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fendt 415 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.01. 2009, 17:52 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ja pa tut u cen ni velike razlike. K večina kmetov je kurilca tankal k je biv cenejši od nafte. Zdej pa ni velike razlike. No saj blo je tako nevem kašne so trenutne cene ker že dolgo nism spremljav cene.lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Podgurc Kmetovalec
Pridružen/-a: 31.08. 2008, 07:09 Prispevkov: 99 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
Fendt 415 je napisal/a: | Ja pa tut u cen ni velike razlike. K večina kmetov je kurilca tankal k je biv cenejši od nafte. Zdej pa ni velike razlike. No saj blo je tako nevem kašne so trenutne cene ker že dolgo nism spremljav cene.lp |
sam tok za informacijo, čeprav je off topic
0,538 eur/liter kurilnega olja
0,948 eur/liter nafte |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
potem pa nafti odštej davek in trošarino pa bomo vidli kakšna je razlika! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Podgurc Kmetovalec
Pridružen/-a: 31.08. 2008, 07:09 Prispevkov: 99 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | potem pa nafti odštej davek in trošarino pa bomo vidli kakšna je razlika! |
ja pa pozabil si še na kazen ki jo moraš plačat če te dobijo da imaš kurilca namest nafte... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | potem pa nafti odštej davek in trošarino pa bomo vidli kakšna je razlika! |
Plinsko olje brez DDV: 0,79€ - trošarina (okoli 0,20€) = 0,59€. Razlika dobrih 5 centov (nisem točno preverjal koliko trošarine se dobi nazaj, mislm pa da je okol 20 centov). Zdj pa naj si vsak izračunaj kaj se mu splača in kaj ne... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jd Kmetovalec
Pridružen/-a: 10.03. 2008, 20:02 Prispevkov: 87
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 18:39 Naslov sporočila: |
|
|
ja sej pri kurilnem olju si tudi poračunaš DDV (cena 0,43 eur/l brez DDV) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
in kako boš opravičil nakup kurilnega olja pri inšpektorju? Upam da ne boš rekel da ga imaš za pogon traktorja. Za ogrevanje hiše si davka ne smeš odbijat-razen če pa ogrevaš hlev npr. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jd Kmetovalec
Pridružen/-a: 10.03. 2008, 20:02 Prispevkov: 87
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
za sušenje kmetijskih pridelkov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|