Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 31 Jan 2009 15:04 Naslov sporočila: |
|
|
Črn dim se je pokadil ne glede na obremenitev, obrate ali temperaturo motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 31 Jan 2009 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
.......................................kurilc..................nafta
Viskoznost(mm2/s):..........4,150.................2,368
Vsebnost žvepla (%V/V)....0,122.................0,0025
Torej je vsebnost nečistoc (žveplo) za faktor 100 večja, kot vidim, se zelo slabo spoznaš na diesel motorje, diesel motorji imajo premer šob 0,12mm premera in se zaradi teh nečistoc zamašijo, kakšen je pa strošek popravila, cca 4000 eurov. Potem pa si preračunaj...
Tovarniška nafta...za tole se bom pa še pozanimal...
Da je pa kurilno olje boljše od diesla...lepo te prosim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack007 Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.01. 2009, 18:12 Prispevkov: 73 Kraj: Lavrica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 31 Jan 2009 23:26 Naslov sporočila: |
|
|
V MF-u ni bilo kurilnega olja, da ne bo pomote. Mogoče je šlo za kakšno napako na motorju, ali nastavitvah motorja ali pa ničesar od tega. Domači TN95DA praktično nikoli ne spušča črnih dimov tudi pri hladnem motorju.
Motor s tremi valji je pri isti moči pod večjimi obremenitvami kot štirivaljni, zato ni nujno da zaradi enega cilindra manj tudi porabi manj.To bi namreč lahko bila ena redkih prednosti novih Sisu trivaljnih motorjev pred primerljivimi štirivaljnimi motorji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 01 Feb 2009 08:34 Naslov sporočila: |
|
|
No, črno kadijo predvsem motorji s hladilnikom zraka (intercooler) in to ni nič narobe, je pa res da takrat ni povsem idealen izkoristek goriva(črni dim so neizgoreli delci goriva). Kar se pa tiče 3 valjnih motorjev je pa tako, da res porabijo nekoliko manj goriva s primerljivimi 4 valjnimi, in to predvsem zaradi manjšega trenja batov (en bat manj), posledično pa nudijo manj navora, ter prazne vrzeli v navoru ko so valji v določeni fazi.
3 valjni motor je pa predvsem aktualen še zaradi nižje teže, kar pripomore k manjšim dimenzijam traktorjev, ti traktorji se pa p večini uporabljajo v hmeljarstvu, vinogradništvu, kjer mora biti traktor manjši in čim bolj okreten, vseeno pa rabi veliko moči na priključni gredi (PTO). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|