Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fendt936f Vajenec
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 19:59 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 13 Dec 2008 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
Mene zanima zakaj je tema 716 vario zaklenjena!
Hvala in Lp! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 14 Dec 2008 10:27 Naslov sporočila: |
|
|
verjetno je govora že v kateri drugi od tem. Poglej pod Fendt, ali fendt nasplošno, kjer je že nekaj govora o tem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sea-doo Traktorist
Pridružen/-a: 03.01. 2008, 12:16 Prispevkov: 101 Kraj: Ptujsko polje
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me v čem je razlika med Vario in Vario TMS ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
TMS –TRAKTOR MANAGMENT SISTEM
To je sistem, ki ohranja konstantno hitrost ne glede na vzpon.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 18:54 Naslov sporočila: |
|
|
meni je tole (obkroženo z rdečo) padlo v oči...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fiatagri V.I.P
Pridružen/-a: 12.01. 2006, 16:24 Prispevkov: 433 Kraj: Šaleška valley
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
Simon MS je napisal/a: | meni je tole (obkroženo z rdečo) padlo v oči...
|
kolikor si jaz razlagam, da kljub temu da hitrost pade-poraba ostane enaka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
to je čisto normalno, ker obrati motorja delajo z zamikom, preden se ustalijo... so pač določene izgube, v idealnem primeru bi pa pričakovali, da je krivulja obratov enaka reliefu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Da je nek zamik (delay time) je razumljivo, saj mora sprocesirati podatke, ki jih preko senzorjev zajame.
samo moje mišljenje glede padca obratov motorja pri isti porabi goriva je, da ima morda motor v tistem območju konstantno moč. Zmanjša obrate, poveča navor. Morda je zmanjšano število obratov dejavnik, ki vpliva na manjšo obrabo motorja. Zanimivo bi bilo videt krivuljo za moč od tega traktorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
res bi bilo zanimivo primerjat s krivuljo moči... je pa to dejstvo da imajo motorji območje skoraj konstantnega navora, poleg tega pa ni pripisanih konkretnih števil, da bi lahko podrobneje analiziral... 1cm lahko predstavlja od npr 50-300rpm na motorju... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 17 Dec 2008 07:21 Naslov sporočila: |
|
|
tale delay time je meni raumljiv ampak če je tako dolg kot je na sliki (kar mogoče še tudi ni najbolj objektivno) potem če imaš neke površine z pogostimi depresijami je ja poraba skoz na max, ker enostavno ni vmes toliko "lažjih tal" da bi se tale overconsumption "izklopil".
Nazadnje urejal/a Simon MS 17 Dec 2008 11:11; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|