Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Sep 2006 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, torej lahko se v motor vlije.....verjetno pri črpalki.
SIcer pa se za kiper cev tudi uporablja kar olje z menjalnika (ne hidralično), pa dviguje bistveno več kot pa hidralika.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 03 Sep 2006 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
V hidravliko pri Deutzih pride motorno olje.
Imamo 6 traktorjev, od tega 4 deutze (eden je Torpedo 55) in v vseh je motorno olje. Tudi v Deutz Fahru DX 4.7 (90KM) lepo piše v navodilih, da so vsa olja enaka kot v motorju. Kar je super, ker si ni potrebno beliti glave z razmišljanjem katero olje kupiti. Ok, turbo diesel ravno ni potrebno uporabljati, ker je predrag.
Problem je edino, če potem npr. kiper prikolice priklopiš na npr. Zetorja, ki pa ima drugačno olje. Pri večkratnem preklapljanju verjetno to ne deluje preveč blagodejno na olje (predvsem v Zetorju).
Ne vem pa kako je pri najnovejših modelih (npr. Agrotron)
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zemljakd Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.03. 2006, 13:57 Prispevkov: 85 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: 03 Sep 2006 16:47 Naslov sporočila: |
|
|
Pri Agrotronu je za hidravliko in manjalnik isto olje(motorno). Za razliko od prejšnjih Deutzov, hidravlika nima posebej posode za olje ampak je to olje kar v getribih ( pri Agrotron 120 cca 74 litrov olja).
LP Dani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 04 Sep 2006 11:29 Naslov sporočila: |
|
|
amm kiper prikljucek ima isto olje kot hidravlika (pri deutzu) saj gre po isti laitngi:)
no ja ce vam dela z motornim potem vreiii... (je pa po moje prednost motornega da se ne segreje tako kot hidravlicno...)
za bremze bi kdo lahko svetoval kaj naj postimam? razmisljam da bi posiril "razmikace" oz da bi na pakne navaril dodaten "plehek" (da bi se bolj raztegnile) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
panter Vajenec
Pridružen/-a: 09.10. 2006, 09:39 Prispevkov: 30 Kraj: Stari trg pri Ložu
|
Objavljeno: 09 Okt 2006 09:49 Naslov sporočila: olje |
|
|
markec je napisal/a: | V hidravliko pri Deutzih pride motorno olje.
Imamo 6 traktorjev, od tega 4 deutze (eden je Torpedo 55) in v vseh je motorno olje. Tudi v Deutz Fahru DX 4.7 (90KM) lepo piše v navodilih, da so vsa olja enaka kot v motorju. Kar je super, ker si ni potrebno beliti glave z razmišljanjem katero olje kupiti. Ok, turbo diesel ravno ni potrebno uporabljati, ker je predrag.
Problem je edino, če potem npr. kiper prikolice priklopiš na npr. Zetorja, ki pa ima drugačno olje. Pri večkratnem preklapljanju verjetno to ne deluje preveč blagodejno na olje (predvsem v Zetorju).
Ne vem pa kako je pri najnovejših modelih (npr. Agrotron)
LP |
lepo pozdravljen
-mene pa zanima kaksne so lastnosti pri kiper prikolici z mehanskim oljem oz. z hidr.o. -reakcije ( imam td 55A in v hidravliki motorno olje v kiperci pa hidravlicno,ter kaksno resitev mi predlagas ker mam se 2 traktorja in sicer IMT 533 v katerem je hidr.olje . iz tvojega clanka sem prebral da mate pri vas motorno olje v kiperci?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 09 Okt 2006 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
V kiperci ni veliko olja, kar ga ostane v lajtengi. cca kakšen liter.
Ko kipaš ti pumpa olje črpa iz traktorja po lajtngi do cilindra na prikolici in ko spuščaš keson nazaj v prvotno stanje, ti olje steče nazaj v traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fendt514 Vajenec
Pridružen/-a: 23.09. 2006, 19:55 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 06 Nov 2006 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
Drugač torpedo nima nobene zveze z deutz-am ker je smo licenca kupljena in ne deutz drugač so pa te traktorje na hrvaškem delal!!!!!!
to je tko kot bi primerjal mf s imt......imt je so delal u srbiji |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kladivo Vajenec
Pridružen/-a: 30.10. 2006, 20:04 Prispevkov: 23
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kaco d.o.o V.I.P
Pridružen/-a: 07.01. 2007, 16:36 Prispevkov: 436 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 07 Jan 2007 22:49 Naslov sporočila: |
|
|
fendt514 je napisal/a: | Drugač torpedo nima nobene zveze z deutz-am ker je smo licenca kupljena in ne deutz drugač so pa te traktorje na hrvaškem delal!!!!!!
to je tko kot bi primerjal mf s imt......imt je so delal u srbiji |
Uu še kr ma!
Večina delov je nemških sam je bol "šlampasto" skup naret!
Naš 6006 K ma original nemško mašino(glede na tablice ki so na mašini).
Pa če je že licenca ma veliko veze. Pa brez zamere!
LP. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agent 007 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 19.11. 2006, 15:42 Prispevkov: 1122 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
Kaco d.o.o je napisal/a: | fendt514 je napisal/a: | Drugač torpedo nima nobene zveze z deutz-am ker je smo licenca kupljena in ne deutz drugač so pa te traktorje na hrvaškem delal!!!!!!
to je tko kot bi primerjal mf s imt......imt je so delal u srbiji |
Uu še kr ma!
Večina delov je nemških sam je bol "šlampasto" skup naret!
Naš 6006 K ma original nemško mašino(glede na tablice ki so na mašini).
Pa če je že licenca ma veliko veze. Pa brez zamere!
LP. |
Seveda ma, še posebej starejši modeli torpeda, ki majo še rdeče felge. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|