Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Ali imate na Vaši kmetiji posebej urejen prostor (pisarno) za delo z dokumentacijo (ki jo je vedno več)? |
Poseben prostor |
|
38% |
[ 16 ] |
V sklopu dnevnih prostorov |
|
59% |
[ 25 ] |
Drugje |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Skupaj glasov : 42 |
|
Avtor |
Sporočilo |
snežinka Vajenec
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 15:10 Prispevkov: 7 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: 01 Dec 2008 15:41 Naslov sporočila: PISARNIŠKO DELO NA KMETIJI |
|
|
Ker je na kmetijah vedno več birokracije me zanima kako imate Vi urejen prostor za delo z papirji, ter po kakšnem sistemu se tega dela lotevate?
Odgovore bom uporabila v diplomski nalogi, zato se Vam zanje že v naprej zahvaljujem
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DAMIR L. Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 17:49 Prispevkov: 2066 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: 01 Dec 2008 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
na naši kmetiji se posložujemo privat svetovanja glede IPL-ja, kar se pa tiče DDV-ja pa imamo prepuščeno vse ekonomistki, ki nam to vodi.
bom pa verjetno po končanem študiju prevzel vodenje papirjev sam, zaenkrat je pa vse te papirologije preveč, da bi jo lahko sproti reševal polek tega pa uspešno končal še študij.
Papirje, ki se pa navezujejo na poslovanje kmetijo od A do Ž pa imamo spravljene v sobi, ki je namenjena urejanju teh papirjev |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miško21 Kmetovalec
Pridružen/-a: 21.11. 2008, 21:13 Prispevkov: 45 Kraj: Spodnja savinska dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snežinka Vajenec
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 15:10 Prispevkov: 7 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: 04 Dec 2008 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
super odgovora,
to me namreč tud zanima ali to delajo družinski člani ali se po vašem mnenju bolj splača predat nekomu zunej (računovodji, ekonomistu...),
pa na primer tudi kako ste izbral ta poseben prostor ali je bla to prazna, manj rabljena soba ali je mogoče v sklopu štale, pa koliko pozornosti posvečate sistemu arhiviranja dokumentov in opremi prostora.
v nekem avstralskem članku sem brala, da imajo "pisarno" na zaprti verandi, ki je odličen vezni člen med gospodinjstvom in gospodarskimi poslopji, tako da papirji ne delajo preveč poti po celi kmetiji, za notr pa se ni treba glih ne vem kako preobuvat pa preoblačit, da se kaj ne umaže, zato jim tudi najbolj ustreza rabljeno pohištvo in podobno.
kakšno je to urejanje prostora pri vas. Si mogoče privoščite bolj udoben stol za udobnejše preživljanje uric ob papirjih ali je to nepotreben strošek.
Hvala za vaša mnenja
Lepo se imejte in veliko se smejte |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DAMIR L. Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 17:49 Prispevkov: 2066 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: 04 Dec 2008 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
če se splača predat nekomu posle? pomojem da se ne splača, če si "profesionalen" kmet. s tem mislim da si zaposlen na kmetiji in ne hodiš v službo, potem se ti pomojem ne splača predat poslov ker lahko to sam postoriš. Je res da je ob špicah res malo časa za te papirnate posle vendar pa se da tudi to stisnit.
moje mnenje je da je lažje prelagat papirje kot pa vozit polno samokolnico gnoja!
glede sebe je pa tak da je to soba v prtličju hiše, kjer imamo urejeno letno kuhinjo in kjer se zadržujemo med tedno, ko je delo na dvorišču. soba je opremljena z enim omarom kjer, so shranjeni fascikli z papirji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miško21 Kmetovalec
Pridružen/-a: 21.11. 2008, 21:13 Prispevkov: 45 Kraj: Spodnja savinska dolina
|
Objavljeno: 04 Dec 2008 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas je soba v sklopu pritličnih prostorov, v katerih se največ zadržujemo (1nastropje je bl k ne sam za spanje). Preuredili smo sobo,ki je drugač nismo preveč rabl. Opremljena je s pisalno mizo in dvema regaloma za fascikle. Soba je mišljena kot nek hišni informacijski center, pč notr je telefon, pa čarunalnik z dostopom do spleta, tu shranjujemo kompletno papirologijo - komplet računi (kmetijski in privatni) razni dokumenti, garancijski listi in navodila za uporabo od strojev...
Me pa zanima kak majo to narjen drugje, mislim na tiste ki se živijo od kmetije (mi kmetujemo pred in po službi (proizvodnjamleka90.000l/leto)), kr je tam tek papirju kr neki več? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snežinka Vajenec
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 15:10 Prispevkov: 7 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: 05 Dec 2008 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to da niste kot si reku profesionalna kmetija imete to zelo lepo urejeno. Ta center informacij mi je všeč, tako da je vse na enem mestu. A kdo od vas dela v pisarni ali čem podobnem. kako ste prišli do ideje o takem urejanju dokumentacije?
pa zlo lepo da sodelujete vsi. tako timsko delo je zlo dobro k pol vsak lažje ve kje so stvari, da se lahko najdejo tud če ni tistga ta glavnega, ki skrbi za papirje.
To kako je na profesionalnih pa ravno zdej raziskujem, zato bom vesela še kakšnega Vašega odgovora.
Po mojem sklepanju dokaj podobno kot pri vas miško21: poseben prostor, ustrezno pohištvo za shranjevanje (omare, regali ), informacijska tehnologija, pa ker je več papirjev bolj razdelan sistem shranjevanja.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 05 Dec 2008 11:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ni pa dovolj lep prostorček z net povezavo in lepi fascikli, če so papirji pa "prazni" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snežinka Vajenec
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 15:10 Prispevkov: 7 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: 05 Dec 2008 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
Treba je nardit selekcijo med bolj in manj pomembnimi dokumenti.
se pa kdaj zgodi, da rabiš tudi kej na videz manj pomembnega.
Na primer: na ljubljanskem območju so nekaj časa nazaj kmetje na občino nosili denar za pokojninsko in zdravstveno zavarovanje. Zvita gospa pa je ta denar nalagala na svoj račun. Potrdila je sicer izdajala, vendar jih veliko kmetov ni spravljalo. Tako niso mogli dokazati svojih vložkov in zaradi zaupanja izgubili kar veliko denarja.
Ta primer mi je najprej prišel na misel, verjetno pa je še veliko drugih.
To pisarniško poslovanje v primerjavi z vlaganjem v mehanizacijo in skrbjo za živali mogoče nima tolikšnega pomena, vendar pa ta vedno večja papirologija, lahko krade prepotreben čas tem glavnim ciljem, če ni dovolj urejena.
To je moje mnenje oziroma predpostavke. Kaj pa ti misliš o tem?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 05 Dec 2008 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
dejstvo je, da smo kmetje podvrženi takšnim in drugačnim kontrolam. Ko pride kontrola ni dovolj, da daš na mizo vino in klobaso.....žal ali pa na srečo! In kontrolor te ne bo čakal 1 uro, da boš ti na podstrešju al v hlevu nekje iskal nek papir |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|