Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 30 Avg 2006 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
ja še tole o TAM-u, sedaj je preimenovan v TVM in uspešno izdeluje avtobuse ter specialne letališke avtobuse v korporaciji s Neoplanom, med drugim so za SV razvili novo terensko vozilo 4x4 (ki je na las podobno manu, saj je veliko komponent od Mana, kabina, motor...)
Tako da se TVM počai pobira na bolje. Vzpodbudno za Maribor! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 30 Avg 2006 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
Tiste formule, ki si jo napisal ne poznam. Glede tega da bi moral motor še teči pa ne vem. Saj če ga pri delu nisi pregrel nima kaj biti, če ga takoj ugasneš. Izvora toplote nimaš več, le ohlaja se počasneje. Saj se mu tudi hitro treba ni, ker je motor ugasnjen. V glavnem, bolj kot je takrat ogret se ne more ogreti. Saj tudi pri vodno hlajenem voda ne kroži
več, ko motor ugasneš.
Pri nas smo imeli TD 4506 pa ga nismo nikoli pustili prižganega da bi se ohladil. Res je pa tudi, da ni bilo z motorjem v tistih 1000 urah kolikor jih je pri nas naredil čisto nobebnih problemov. Samo nisem pa vedel, ali bi lučka za pregret motor zasvetila ali ne, ker elektrika na tem traktorju je bial pa obup. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Avg 2006 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav.
Ja pač fizikalno skušava razložit te stvari.
Saj veš, pri elektriki je I=U/R, v toploti pa je q=T/R ampak toplotna upornost, ne električna.
kar se lučke tiče za toploto je itaq nima, vsaj naš ne.
Res pa je, da bi ga moral pustit laufat. saj jaz sem ga tudi že vgasno na tak način, ko nisem vedel da je temu tako. Pa ni bilo nič narobe. Pa saj nisva edina. Saj veš da se kovina premosorazmerno s temperaturo razteza in zaradi tega pride lahko do takšnih notranjih sil, da poci celinder al tesnilo na glavi se poškoduje.
Ko se motor zaustavi še vedno proizvede neko količino toplote lahko gre v okolico, lahko pa se samemu materialu dvigne temperatura.
Mogoče je moja teorija napačna, kaj pa vem.
Jah klemen, mi smo tudi na ravnem, na ptujskem polju, saj veš kje je to? hecam se
Žal je res tako, da imamo v Sloveniji hribovite področja bolj spucane kot pa na ravnem.
TAM je res ena katastrofa za celo mariborsko regijo, upam da bi res kdaj se oživilo kot je bilo nekoč.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 11:43 Naslov sporočila: |
|
|
zračno hlajeni motorji so (vsaj ti prisilno hlajeni) so bili boljsi tudi zaradi samega izkoristka in cenejsega vzdrzevanja... je pa tako da imajo dolocene pomanjkljivosti... vsaka stvar jih ima...
pac z vsakim strojem MORAS znati delati... samo stari kmetje so se morali mocno boriti da so nakupili stroje, in so z njimi delali res lepo, mladini je bilo pa vecina ze polozenega v stajico pa smo tam...
deutzi niso slabi traktorji, ravno nasprotno so odlicni, sam koncept zracnega hlajenja se je odlicno obnesel (toliko v vednost rusi imajo vecino svojih traktorjev zracno hlajenih ravno zaradi zime)
problem TAM-a je bila kvaliteta izdelave, hrup, tehnoloska zastarelost... ce gledamo kamione: oni so gonili isti design (kateri mi je zelo vsec) in isto opremo 10-20 let... v tamu letnik 92 se peljes isto kot v tamu letnik 81... nobene razlike v udobju nic... so pa bili vzdrzljivi to pa... se spomnim da sem ga vozil se kot mulc na gradbiscu... to je bil res uzitek za vozit (vsaj obcasno) pocutil sem se kot da sem se vrnil nazaj v cas:)))
deutzy bodi vesel da ti se ni zacela nagajat hidravlika, ko ti bo zacela potem kar pripravi vsaj 60.000 za nov regulator:)))
aja pa se nekaj;: pri torpedotu so imeli razlicne linije: export verzije in "domace"... export so bili rdeci in tudi veliiiko veliiiko bolj vzdrzljivi, uporabili so se boljsi materiali, manj je bilo "prilagajanja"... zeleni so bili pa narejeni bolj po metodi: za domace je vse dobro..
aja problem 6206 je bila teza... prelahek je zadaj;) zato ce si oral je zelo hitro zacel kopati (vsaj moja izkusnja je taka... lazje orjem s 48 kot sem enkrat s 62-ko) ker so bile masine prevec navite, zadnji konc pa prakticno isti.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
Ja to je res, 6206 je zelo podobn 48 al pa 55 sam motor je 4 cilindrski. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eric V.I.P
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14 Prispevkov: 307 Kraj: ZG.Savinjska
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 13:57 Naslov sporočila: |
|
|
ej alkoholik, kaj misliš z regulatorjem, da nagaja pr torpedih. k nekak sem pršu sam tud na to idejo pr mojmu 48 sam ne znam popravit, pa sem celo hidravliko razdrl, le regulatorja ne. zdej pa sicer dela, ampak ko se pa olje pregreje pa komaj nesem zgrabljalnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 07:43 Naslov sporočila: |
|
|
regulator je najbolje kar zamenjat... ker so bili povecini tak slampast narejeni (nizka kakovost) da so potem zaceli kmalu jebat (zaceli prepuscat olje... pa jih ne mors zadihtat) pri meni prikljucke nosim bp samo hidravlika skace kot stara kurba (vedno popravlja visino)
najblj me pa jebejo bremze... to je pa od hudica... nikakor ne primejo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zemljakd Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.03. 2006, 13:57 Prispevkov: 85 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 14:15 Naslov sporočila: |
|
|
Problem s hidravliko smo rešli tako, da smo menjali regulator, ki je v večini primerov kriv za cukanje hidravlike. Dodatno pa smo naredili zunanji cilinder. Hidravlika je potem delala brez problema, pa še 75 konjski torpedo je nesel 4 brazdni plug, prej 3 brazdnega komaj.
LP Dani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eric V.I.P
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14 Prispevkov: 307 Kraj: ZG.Savinjska
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 14:47 Naslov sporočila: |
|
|
no vidiš, ravno to mene muči, hidravlika skače in popravlja višino, pol se pa olje segreje in če slučajn nesem balo, se vse ustavi-zablokira hidravlika, ne gre ne gor dol pa tk samo spusti, ko se pa ohladi pa dela vredu. mam pa se starejsga tp 4506 pa ni problemov s hidravliko. Ne vem a se mi splača regulator zamenjat?? Aja se neki, v 48 mam hidravlično olje, ki mi ga strasno segreje že po uri dela, obratovanja traktorja, v 45 pa navadno mašinsko olje 15W40. Kako olje mate pa vi v hidravliki???
Pa se nekaj!!!
Deutz nam so ga bremze enako srale, enkrat celo tk da je ena prjela druga ne, peljal sem pa 3 kubike peska po klancu navzdol, pa se je zavorni bobn pregrel in počil na 4 mestih.
ZDAJ se je pa fotr lotil, snel kolesa in uredil zadevo, zdej pa delajo brez težav, neglede na obremenitev in enakomerno primejo.
Ga bom probal nahecat da napiše kako je zrihtal, kolikor vem je problem v tistem cilindru ki razmika pakne, nekak je bil tk narejenda ni simetrično potiskal, nočem pa ugibat, grem raje fotra iskat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|