Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




torpedo deutz
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 116, 117, 118  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


O madona! Vidva pa sta zakomplicirala tole s toploto. Dobro, da nam navadnim kmetom ni potrebno med delom na polju študirati, kako se odvaja topota od motorja Laughing Laughing Svaka vama čast, le tako naprej bitre buče rabimo, ne one na njivi. Laughing Laughing

Hvala bogu imamo ravnino in se klanjam vsem tistim, ki ostajajo na bregovih in celo živijo od tega, res vsaka jim čast, veliko je tam trpljenja in garanja, mi ki delamo po ravnem se nam še sanja ne, kako lepo nam je! Enim se pa še po ravnem ne da kosit ali obdelovati njive.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ja še tole o TAM-u, sedaj je preimenovan v TVM in uspešno izdeluje avtobuse ter specialne letališke avtobuse v korporaciji s Neoplanom, med drugim so za SV razvili novo terensko vozilo 4x4 (ki je na las podobno manu, saj je veliko komponent od Mana, kabina, motor...)
Tako da se TVM počai pobira na bolje. Vzpodbudno za Maribor! Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tiste formule, ki si jo napisal ne poznam. Glede tega da bi moral motor še teči pa ne vem. Saj če ga pri delu nisi pregrel nima kaj biti, če ga takoj ugasneš. Izvora toplote nimaš več, le ohlaja se počasneje. Saj se mu tudi hitro treba ni, ker je motor ugasnjen. V glavnem, bolj kot je takrat ogret se ne more ogreti. Saj tudi pri vodno hlajenem voda ne kroži
več, ko motor ugasneš.
Pri nas smo imeli TD 4506 pa ga nismo nikoli pustili prižganega da bi se ohladil. Res je pa tudi, da ni bilo z motorjem v tistih 1000 urah kolikor jih je pri nas naredil čisto nobebnih problemov. Samo nisem pa vedel, ali bi lučka za pregret motor zasvetila ali ne, ker elektrika na tem traktorju je bial pa obup.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 21:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


lep pozdrav.

Ja pač fizikalno skušava razložit te stvari.

Saj veš, pri elektriki je I=U/R, v toploti pa je q=T/R ampak toplotna upornost, ne električna.

kar se lučke tiče za toploto je itaq nima, vsaj naš ne.

Res pa je, da bi ga moral pustit laufat. saj jaz sem ga tudi že vgasno na tak način, ko nisem vedel da je temu tako. Pa ni bilo nič narobe. Pa saj nisva edina. Saj veš da se kovina premosorazmerno s temperaturo razteza in zaradi tega pride lahko do takšnih notranjih sil, da poci celinder al tesnilo na glavi se poškoduje.

Ko se motor zaustavi še vedno proizvede neko količino toplote lahko gre v okolico, lahko pa se samemu materialu dvigne temperatura.

Mogoče je moja teorija napačna, kaj pa vem.

Jah klemen, mi smo tudi na ravnem, na ptujskem polju, saj veš kje je to? Very Happy hecam se


Žal je res tako, da imamo v Sloveniji hribovite področja bolj spucane kot pa na ravnem.


TAM je res ena katastrofa za celo mariborsko regijo, upam da bi res kdaj se oživilo kot je bilo nekoč.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2006 11:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


zračno hlajeni motorji so (vsaj ti prisilno hlajeni) so bili boljsi tudi zaradi samega izkoristka in cenejsega vzdrzevanja... je pa tako da imajo dolocene pomanjkljivosti... vsaka stvar jih ima...


pac z vsakim strojem MORAS znati delati... samo stari kmetje so se morali mocno boriti da so nakupili stroje, in so z njimi delali res lepo, mladini je bilo pa vecina ze polozenega v stajico pa smo tam...

deutzi niso slabi traktorji, ravno nasprotno so odlicni, sam koncept zracnega hlajenja se je odlicno obnesel (toliko v vednost rusi imajo vecino svojih traktorjev zracno hlajenih ravno zaradi zime)

problem TAM-a je bila kvaliteta izdelave, hrup, tehnoloska zastarelost... ce gledamo kamione: oni so gonili isti design (kateri mi je zelo vsec) in isto opremo 10-20 let... v tamu letnik 92 se peljes isto kot v tamu letnik 81... nobene razlike v udobju nic... so pa bili vzdrzljivi to pa... se spomnim da sem ga vozil se kot mulc na gradbiscu... to je bil res uzitek za vozit (vsaj obcasno) pocutil sem se kot da sem se vrnil nazaj v cas:)))

deutzy bodi vesel da ti se ni zacela nagajat hidravlika, ko ti bo zacela potem kar pripravi vsaj 60.000 za nov regulator:)))

aja pa se nekaj;: pri torpedotu so imeli razlicne linije: export verzije in "domace"... export so bili rdeci in tudi veliiiko veliiiko bolj vzdrzljivi, uporabili so se boljsi materiali, manj je bilo "prilagajanja"... zeleni so bili pa narejeni bolj po metodi: za domace je vse dobro..

aja problem 6206 je bila teza... prelahek je zadaj;) zato ce si oral je zelo hitro zacel kopati (vsaj moja izkusnja je taka... lazje orjem s 48 kot sem enkrat s 62-ko) ker so bile masine prevec navite, zadnji konc pa prakticno isti....

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2006 13:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja to je res, 6206 je zelo podobn 48 al pa 55 sam motor je 4 cilindrski.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

eric
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14
Prispevkov: 307
Kraj: ZG.Savinjska

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2006 13:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ej alkoholik, kaj misliš z regulatorjem, da nagaja pr torpedih. k nekak sem pršu sam tud na to idejo pr mojmu 48 sam ne znam popravit, pa sem celo hidravliko razdrl, le regulatorja ne. zdej pa sicer dela, ampak ko se pa olje pregreje pa komaj nesem zgrabljalnik.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2006 07:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


regulator je najbolje kar zamenjat... ker so bili povecini tak slampast narejeni (nizka kakovost) da so potem zaceli kmalu jebat (zaceli prepuscat olje... pa jih ne mors zadihtat) pri meni prikljucke nosim bp samo hidravlika skace kot stara kurba (vedno popravlja visino)

najblj me pa jebejo bremze... to je pa od hudica... nikakor ne primejo...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zemljakd
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 20.03. 2006, 13:57
Prispevkov: 85
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2006 14:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Problem s hidravliko smo rešli tako, da smo menjali regulator, ki je v večini primerov kriv za cukanje hidravlike. Dodatno pa smo naredili zunanji cilinder. Hidravlika je potem delala brez problema, pa še 75 konjski torpedo je nesel 4 brazdni plug, prej 3 brazdnega komaj.

LP Dani

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

eric
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14
Prispevkov: 307
Kraj: ZG.Savinjska

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2006 14:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


no vidiš, ravno to mene muči, hidravlika skače in popravlja višino, pol se pa olje segreje in če slučajn nesem balo, se vse ustavi-zablokira hidravlika, ne gre ne gor dol pa tk samo spusti, ko se pa ohladi pa dela vredu. mam pa se starejsga tp 4506 pa ni problemov s hidravliko. Ne vem a se mi splača regulator zamenjat?? Aja se neki, v 48 mam hidravlično olje, ki mi ga strasno segreje že po uri dela, obratovanja traktorja, v 45 pa navadno mašinsko olje 15W40. Kako olje mate pa vi v hidravliki???

Pa se nekaj!!!
Deutz nam so ga bremze enako srale, enkrat celo tk da je ena prjela druga ne, peljal sem pa 3 kubike peska po klancu navzdol, pa se je zavorni bobn pregrel in počil na 4 mestih.
ZDAJ se je pa fotr lotil, snel kolesa in uredil zadevo, zdej pa delajo brez težav, neglede na obremenitev in enakomerno primejo.
Ga bom probal nahecat da napiše kako je zrihtal, kolikor vem je problem v tistem cilindru ki razmika pakne, nekak je bil tk narejenda ni simetrično potiskal, nočem pa ugibat, grem raje fotra iskat Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 116, 117, 118  Naslednja
Stran 9 od 118

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.