Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




torpedo deutz
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 116, 117, 118  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 16:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav Klemen.

Upam da ti ej blo res kaj od tega zanimivega.

Kar se tiče porabe je nisem nikoli meril, drugi ko pač tudi majo take traktor pa so rekli, da je 3 litre v neki normalni obremenitvi in 4-5 litrov v oranju/siliranju, torej gre se količino goriva na uro. Upal bi si trditi, da je res temu tako.

Zetor sem slišal da ima bisveno več, tak da po moje je poraba mala. Slišal sem, da bi naj mel Zetor okrog 50KM več kot 10litrov na uro, če je res temu tako gre Deutz na vodo oz. se tudi v tem pogledu ti motorji odlikujejo Very Happy

Naš ma 45KM, letnik 85 je ma pa okrog 1800 ur.

LP Dejan

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 17:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tole je pa super, če ima res tako malo porabe. No seveda je treba omeniti tudi to, da ima "samo" 45 konjev.
Dejan, imaš zelo ekonomiš traktor.

Mimogrede prav po forumom zetor se pravkar bojujemo - ne boj mesarsko klanje - s porabo pri zetorju. Seveda tisti ki ga imajo nočejo priznat da jim veliko pije, eni so pa kar realni. No ma ja, hec more bit, žal si je zetor toliko let nazaj pridobil naziv "požrešnež" Laughing Laughing ki se ga bo držal še dolgo. John Deer ga pa tudi dobiva... Laughing Laughing

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 17:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav Klemen.

Za enkrat je varčen, če bo še le dolgo naprej.

Ja za zetore sme slišal, da imajo veliko porabo, za druga pa ne vem.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 17:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ah še to, kaj pa mate vi za en traktro doma? S katerimi simpatiziraš?

Lp Dejan

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 17:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


IMT 533 1973 števc se je pokvaru na 5200 del.urah jih pa ima okrog 8000
Farmtrac 60 KM 2005, 220ur

Drugače pa sem pristaš predvsem starejših traktorjev, kot so Deutzi, Štore, ursus, universal, IMT ipd.

ne ganejo me fendi za 20 miljonov, ker tudi kmetija ni taka, da bi se špogali s tako dragimi traktorji.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 18:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


IMT s 8000 urami mate, in ka kgre, generalka DA ali NE?

Moj sorodnik ima dve IMT-ja. Včasih se je ukvarjal s kmetijstvoom, pa sem bil njegov traktorist. In tistva dva IMT-ja ima okrog 3000h. 560 IMT tam je menjaval sklopko pa zavore. No pa ker predhodniki niso bili pozorni na olje bo moral naredit prej al slej generalko na motorju.

577 pa počil pokrov na hidraliki, notr v mejalniku se je neke poškodovlao, tak da traktro več ni OK vlekel, ohišje na manjalniku je počlo, tesnilo motorja je menjaval....pa še ka jbi se našlo....

Sam osebno mam mnenje o IMT, da so fajn za vozit, majo dobro regulacijsko hidraliko, čeprav se mi zdi da ni močna in je počasna povrhu, ampak kvaliteta me moti. Zdi se mi da je vseeno prevče okvar že blo, tako da za mene niso kvalitetni traktorji. Pa k osem delal z njimi, deutz ma bolj poskočen motor se mi zdi, 5-tonko naš Deut vleče kot IMT 560.

Ursus, hmmm Very Happy Na njem sem se naučil voziti in sicer na 360. V kakšnem spominu ga mam? Mislim da je mel toti slabo hidraliko, mel je trdo sklopko, mel pa je malo porabo (čeprav je mel Zetorov motor) pa sicer je tudi bil kar za vozit. nasplošno se mi je kar dopadel, ampak orat se ni dalo na hidraliko (oz. zlo težko), ker je bila slaba....si pač mogel met kolo. Sicer pa mislim da je bil dober traktor. 5-tonko mislim da je bolj vlekel kot IMT 560, pa branah, sejalnici je bil zlo fajn.
Meli smo doma še c335, ampak sme bil še premali da bi ga vozil, sem pa ga pozneje drugje. Kaj pravim? trpežen masiven traktor. Pomanjklivost je udobje ter spet hidralika!

Deutza sva prekomentirala....

Štoreta nisem vozil, ampak glede na to da so to v bistov Fiati, ki so jih delali v Štorah bi si upal rečti da je zelo dober traktro. Sem vozil Fiata 70KM letnik 1994 ga ma stric....5000h, vse kar je menjal so bile gume pri 5000h. Odličen traktro.

Univezala sem peljal, za vozit je nekak normalen kvalitete ne poznam.

tega Farmtrac pa ne poznam, opiši malo ...

Sam osebno poznam slabo nove traktorje, sem bolj pri starih doma.

S kot si? rakek, kje je to? Nimam pojma!



lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Deutz_ je napisal/a:


Sam še nisem slišal za avto, ki bi imel zračno hlajenje. In kot verjetno vidiš, je večina traktrojev na vodno hlajenje, torej že iz tega se sklepa, da je vodno hlajenje boljše.

Zakaj je boljše? Sta predvsem dva razloga. Prvi je ta, da ima vodno hlajenje temostat in črpalko ter drži temperaturo motorja v nekih mejah, pa čeprav zunaj zmrzuje ali pa je vročina. Drugi pa je, da ga ne smeš ugasnit vročega, ker lahko pride do poškodb. No pa še tretji je, hrup.

In stari traktristi so rpavli, da niti IMT niti Zetor, govorim o malih traktrojih nista bila sposobna gnati siloskombajna, to je vse zakuhalo, Deutz pa je gnal!!! Takrat so meli velike traktroje samo državni, na vaseh so še bili samo mali 30-40KM

Kar se TAMa tiče ne vem, zakaj je propal. Zgodbic je več, kaj je res pa ne vem. No jaz pa sem slišal da so bili tamovi TAMIČI zlo dobri. kakšne motore so imeli pa ne vem, sme pa slišal da niso šli korak s časom pa jih je čas povozla. Reševala jih je JLA in Jugoslavija.


Kot sem rekel lahko bi dali še en ventilator dodatno zravne pa bi bila zadeva urejena.

LP komentiraj dalje





To zakaj je vodno hlajenje boljše si le približno zadel.
Bistvo je da odvečno toploto, ki nastaja med delovanjem motorja, moraš odvesti na okolico. Okolica ima temperaturo vedno dovolj nizko, da odvedeš toploto iz motorja, le hladilni sistem mora biti dovolj učinkovit.
Pri odvajanju toplote mora toplota prestopiti iz bloka=iz jekla na beko drugo snov, ali zrak ali voda lai olje. To pa se da opisati s toplotno prestopnostjo alfa (sicer se označuje z grško črko alfa)

alfa nam pove kolikšen toplotni tok q (s piko zgoraj) prehaja skozi neko snov pri določeni razliki temperatur.

alfa=q/deltaT [W/Km^2) (delta t - temperaturna razlika )

alfa je odvisna od termičnih lastnosti obtekajočega fluida (zrak voda,...), hitrosti obtekajočega fluida in površine, ki jo fluid obteka.

Tu v zadnjem stavku je "haklc". Voda je bistveno bolj sposobna za prenos toplote, kakor zrak. (centralna kurajva+voda za prenos toplote po stanovanju, zrak kot izolator v stenah-votli zidaki)



To, da se silokombajn dobro žene s torpedom bi pa lahko pritrdil. Mi smo s 4506 gnali solokombajn sip sk80 tudi cel dan, z malo premori, seveda da ne poteka siliranje na takih njivah čisto neprekinjeno. Včasih ko je sosed tudi siliral z imt542 ga je precej bolj morilo. Bistvo je v tem, da ima izgleda transmisija velik izkoristek, to pomeni, da se ne zgubi dosti moči od motorja do kardana.


Pri Tamu je pa kvaliteta šepala na vseh področjih. Menjalniki, motorji, vzmeti,... Je pa res tudi, da so v nekem obdobju forsirali zračno hlajene motorje, ki so za kamione povsem neprimerni. V glavnem jim je na vseh področjih "ven pridržalo".

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

klemen81
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07
Prispevkov: 269

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Naš mali rdeči traktor IMT 533 v teh 33 letih delovanja motor še ni bil odprt ali karkoli drugega. Zajebaval je edinole štarter, pa smo dali gor enega od viličarja in je mir. Olje za hidravliko je še prvo. Tako da na generalko še čaka, če bo sploh potreba. Brezveze je odpirati motor, če dela kot urca. Je pa res, da je trahtor vozil oz. ga še vozi moj dedo, ki zna delati z orodjem tako kot treba, tudi vzdržuje ga. Tako bi pri nas težko našel orodje, ki je mlajše od 30 let (razen Vitla, novi traktor in pa nova kiperca), Samonakladalka je sipova in letnik 75, tračni zgrabljalnik in obračalnik sip tudi 1975, potem sipova dvobobenska kosilnica let 80, kosilnica BSC letnik 1967, plug olt 1973 itd. Ti povem, da smo muzej na prostem Laughing Laughing

No kmetija je velika malo manj kot 20 ha v štali pa je bilo oz. je do 8 krav in bikov + 2-4 prašiče. Delat moreš znat z orodjem to je to, pa lahko veliko prišparaš. Današnja mladina nima pojma!! Dober in drag priključek ti uniči v enem letu! Res je sicer da nimamo velike kmetije in da se ne dela vsak dan s traktorjem, imamo pa zato stroje, ki so namenjene manjšim kmetijam in nismo nikoli gledali za serijo PROFI, to je za one, ki živijo od kmetije in so zaposljeni nanji.

O traktorju farmtrac je prispevek in tudi slika v tem oddelku foruma (pod ostali traktorji) če te zanima si poglej.

Deutz, si mogoče šprical geografijo??

Rakek je v tikotniku s postojno in cerknico, si mogoče že slišal za Cerkniško jezero??? Laughing Laughing

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav.

V bistvo sva oba enako povedala, samo ti zgleda si bolj kos temu področju, ki ga morda štidiraš al pa si to kej slučajno prebral.

No ti si še vpeljal faktor alfa in si s tem hotel povedati, da z vodo lahko odnesemo zaradi njenih kemijskih lastnsoti vče toplote kot z zrakom, primer si navedel centralno kurjavo.

To je ena stvar, zakaj je vodno hlajenje boljše, torej da lahko "odnesemo" več toplote od celindrov.

Druga stvar pa je, zakaj motora z zračnim hlajenjem ne smomo ustaviti po nekem težkem delu? To sem pa poskušal obrazložiti z drugim zakonom termodinamike, kot več moraš več energije vložit, da segreješ vodo za nek delta T kot pa zrak (torej enako maso). Zaradi tega voda prevzame nase energijo v obliki toplote iz motorja, pač se segreje za nek delta T, zrak pa tega ni sposoben v tej meri in zato se lahko celinder segreje ter pride do notranjih sil in poškodb. No vsaj jaz tako mislim.

Torej pri zraku je delta T manjši, zaradi tega je odvod toplote manjši. Toplotni tok je manjši, q=deltaT/Rtoplotno, nekako tako. Pri vodi pa je večji delta T, pa še več toplote lahko prevzame na sebe.


kar se tiče prenosa moči je to verejetno ena od stvari, zaradi katerih tira siloskombnaj bolje kot IMT. Po moje je še čar v motorih.
Lp komentiraj dalje











Geotrac 60 je napisal/a:
Deutz_ je napisal/a:


Sam še nisem slišal za avto, ki bi imel zračno hlajenje. In kot verjetno vidiš, je večina traktrojev na vodno hlajenje, torej že iz tega se sklepa, da je vodno hlajenje boljše.

Zakaj je boljše? Sta predvsem dva razloga. Prvi je ta, da ima vodno hlajenje temostat in črpalko ter drži temperaturo motorja v nekih mejah, pa čeprav zunaj zmrzuje ali pa je vročina. Drugi pa je, da ga ne smeš ugasnit vročega, ker lahko pride do poškodb. No pa še tretji je, hrup.

In stari traktristi so rpavli, da niti IMT niti Zetor, govorim o malih traktrojih nista bila sposobna gnati siloskombajna, to je vse zakuhalo, Deutz pa je gnal!!! Takrat so meli velike traktroje samo državni, na vaseh so še bili samo mali 30-40KM

Kar se TAMa tiče ne vem, zakaj je propal. Zgodbic je več, kaj je res pa ne vem. No jaz pa sem slišal da so bili tamovi TAMIČI zlo dobri. kakšne motore so imeli pa ne vem, sme pa slišal da niso šli korak s časom pa jih je čas povozla. Reševala jih je JLA in Jugoslavija.


Kot sem rekel lahko bi dali še en ventilator dodatno zravne pa bi bila zadeva urejena.

LP komentiraj dalje





To zakaj je vodno hlajenje boljše si le približno zadel.
Bistvo je da odvečno toploto, ki nastaja med delovanjem motorja, moraš odvesti na okolico. Okolica ima temperaturo vedno dovolj nizko, da odvedeš toploto iz motorja, le hladilni sistem mora biti dovolj učinkovit.
Pri odvajanju toplote mora toplota prestopiti iz bloka=iz jekla na beko drugo snov, ali zrak ali voda lai olje. To pa se da opisati s toplotno prestopnostjo alfa (sicer se označuje z grško črko alfa)

alfa nam pove kolikšen toplotni tok q (s piko zgoraj) prehaja skozi neko snov pri določeni razliki temperatur.

alfa=q/deltaT [W/Km^2) (delta t - temperaturna razlika )

alfa je odvisna od termičnih lastnosti obtekajočega fluida (zrak voda,...), hitrosti obtekajočega fluida in površine, ki jo fluid obteka.

Tu v zadnjem stavku je "haklc". Voda je bistveno bolj sposobna za prenos toplote, kakor zrak. (centralna kurajva+voda za prenos toplote po stanovanju, zrak kot izolator v stenah-votli zidaki)



To, da se silokombajn dobro žene s torpedom bi pa lahko pritrdil. Mi smo s 4506 gnali solokombajn sip sk80 tudi cel dan, z malo premori, seveda da ne poteka siliranje na takih njivah čisto neprekinjeno. Včasih ko je sosed tudi siliral z imt542 ga je precej bolj morilo. Bistvo je v tem, da ima izgleda transmisija velik izkoristek, to pomeni, da se ne zgubi dosti moči od motorja do kardana.


Pri Tamu je pa kvaliteta šepala na vseh področjih. Menjalniki, motorji, vzmeti,... Je pa res tudi, da so v nekem obdobju forsirali zračno hlajene motorje, ki so za kamione povsem neprimerni. V glavnem jim je na vseh področjih "ven pridržalo".


Nazadnje urejal/a Deutz_ 30 Avg 2006 20:43; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Deutz_
Traktorist


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41
Prispevkov: 103
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2006 20:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


klemen81 je napisal/a:
Naš mali rdeči traktor IMT 533 v teh 33 letih delovanja motor še ni bil odprt ali karkoli drugega. Zajebaval je edinole štarter, pa smo dali gor enega od viličarja in je mir. Olje za hidravliko je še prvo. Tako da na generalko še čaka, če bo sploh potreba. Brezveze je odpirati motor, če dela kot urca. Je pa res, da je trahtor vozil oz. ga še vozi moj dedo, ki zna delati z orodjem tako kot treba, tudi vzdržuje ga. Tako bi pri nas težko našel orodje, ki je mlajše od 30 let (razen Vitla, novi traktor in pa nova kiperca), Samonakladalka je sipova in letnik 75, tračni zgrabljalnik in obračalnik sip tudi 1975, potem sipova dvobobenska kosilnica let 80, kosilnica BSC letnik 1967, plug olt 1973 itd. Ti povem, da smo muzej na prostem Laughing Laughing

No kmetija je velika malo manj kot 20 ha v štali pa je bilo oz. je do 8 krav in bikov + 2-4 prašiče. Delat moreš znat z orodjem to je to, pa lahko veliko prišparaš. Današnja mladina nima pojma!! Dober in drag priključek ti uniči v enem letu! Res je sicer da nimamo velike kmetije in da se ne dela vsak dan s traktorjem, imamo pa zato stroje, ki so namenjene manjšim kmetijam in nismo nikoli gledali za serijo PROFI, to je za one, ki živijo od kmetije in so zaposljeni nanji.

O traktorju farmtrac je prispevek in tudi slika v tem oddelku foruma (pod ostali traktorji) če te zanima si poglej.

Deutz, si mogoče šprical geografijo??

Rakek je v tikotniku s postojno in cerknico, si mogoče že slišal za Cerkniško jezero??? Laughing Laughing


Lep pozdrav. Ej zanimivo glede IMT-ja, kdo bi si mislil. Res je če znaš s strojem delat, je življenska doba bistveno daljša.


20ha, pol vam že ni pomladi ter jeseni dolgčas. Very Happy


Mate brege al je ravno? Pa upam da neš spet rekel da sem šprical geografijo! Very Happy

drži da mi družboslovni predmeti niso blizu, sem bolj naravoslovec. vem kje je cerkniško jezero, pa vem v čem je njegov čar, pa Psotojna ter njen grad ter jama, pa človeška ribica itd Very Happy Very Happy hvala za obrazložitev, lp Dejan

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 116, 117, 118  Naslednja
Stran 8 od 118

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.